Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom draag je klompen? Koop deze:
[ afbeelding ]
Jep heb ik vaak bij series.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...
Ik heb ze, niks mis mee. Zijn heerlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.
Een van de eerste ajacieden waar ik normaal mee kan praten over Ajax/PSVquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Ik zag/zie hem nog posten hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Waarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag/zie hem nog posten hoor.
Je moeder is best wel tof.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saints Row 3 is trouwens best wel tof, ik dacht, ik meld het even.
Weet ik.quote:
Turkse jongen bedoel je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Tyron het volgende:
Een Marrokaanse jongen linkte dit nummer op facebook:
Ik raad het jullie allemaal aan.
Die valuepack is best chill he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij geen leuke nichtjes die iemand uit het westen zoeken?
Wat is jong.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.
Gratis op PS plusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezien ja, denk alleen dat ik de huidige humble bundle (zo heet da) niet aanschaf... ookal krijg je dan BF3 voor minder dan een dollarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die valuepack is best chill he.
Laatst stond er weer eentje met BF3 .
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.quote:
15 kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.
Als kanjer een liedje was.quote:
quote:Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.
Daar staat toch geen neger bij ..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik moest het opzoeken.
[ afbeelding ]
Raja
islamitisch nummer ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
Raja is van de The Opposites?
[..]
islamitisch nummer ja?
Het ging me even om het larpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar staat toch geen neger bij ..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me even om het larpen.
Ik denk dat Raja de enige larpende neger is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.
vanaf 0:53
Hoe vaak ik dat wel niet hoor op utube
Hij is zijn elven armor aan het aantrekkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel ineens heel stil van Ranja zijn kant nu ik zijn geheim heb prijs gegeven
Jeetje, straks krijg ik zijn plastic zwaard nog in mijn nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Zou hij ook van die nep-puntoortjes hebben?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Iraans bestaat niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
Iraans is de moeilijkste/meest complexe taal toch mrstylo?
Dan kan je beter Blade II kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Inderdaad matigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Sowieso Bladequote:
Net vrij dacht ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wesley zit nu in de bak toch of is ie alweer vrij?
House of Chton is pas kut (Blade 4)quote:
The Bloodravequote:
Wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
House of Chton is pas kut (Blade 4)Andere acteur ook, geen flikker aan.
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDbquote:
Jij bent niet gezondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
WTFSticky Fingaz speelt Blade.
Die tv serie kende ik dan wel, of ja wist dat die er was. Nooit gekeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
Tv-serie kennelijk.
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Ik stop al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.
Wesley blijft een kut naam dus nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Laatste underworld was kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind de Underworld films tof.
Bill Nighy en Michael Sheen zijn bad ass erin
En Kate Beckinsale is one hell of a MILF
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de definitie van een kanjer
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.quote:
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Wat is 'een kanker' dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.
Niet van mijn kant. Ik eis een nieuwe muis, want niet kunnen scrollen is echt vertyft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |