quote:
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.quote:
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er vrij complex uit.
Soort van Diablo of iets?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.
Skyrimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Skyrim vond ik niks veel te moeilijk had ook altijd teveel spullen mee in die zak die moest je dan weggooien en dan had je weer iets verkeerds weggegooid waardoor een deur niet open kon. Sta je daar met je zwaard te kloppen op die deur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het eens of je bent het niet eens.
Haten op GTAquote:
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijn.
Ja ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Je kunt een save downloaden van Chatnow hoewel dat gay is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De stad is te leeg, fucking saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haten op GTAIII en VC waren geniaal, SA was wel nice, IV niet kunnen spelen omdat kutport.
Op Discovery zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom draag je klompen? Koop deze:
[ afbeelding ]
Jep heb ik vaak bij series.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...
Ik heb ze, niks mis mee. Zijn heerlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.
Een van de eerste ajacieden waar ik normaal mee kan praten over Ajax/PSVquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Ik zag/zie hem nog posten hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Waarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag/zie hem nog posten hoor.
Je moeder is best wel tof.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saints Row 3 is trouwens best wel tof, ik dacht, ik meld het even.
Weet ik.quote:
Turkse jongen bedoel je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Tyron het volgende:
Een Marrokaanse jongen linkte dit nummer op facebook:
Ik raad het jullie allemaal aan.
Die valuepack is best chill he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij geen leuke nichtjes die iemand uit het westen zoeken?
Wat is jong.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.
Gratis op PS plusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezien ja, denk alleen dat ik de huidige humble bundle (zo heet da) niet aanschaf... ookal krijg je dan BF3 voor minder dan een dollarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die valuepack is best chill he.
Laatst stond er weer eentje met BF3 .
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.quote:
15 kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.
Als kanjer een liedje was.quote:
quote:Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.
Daar staat toch geen neger bij ..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik moest het opzoeken.
[ afbeelding ]
Raja
islamitisch nummer ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
Raja is van de The Opposites?
[..]
islamitisch nummer ja?
Het ging me even om het larpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar staat toch geen neger bij ..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me even om het larpen.
Ik denk dat Raja de enige larpende neger is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.
vanaf 0:53
Hoe vaak ik dat wel niet hoor op utube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |