Memory Lanequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
90's forum zou ook leuk zijn of bestaat dat al.
Niet eens Louis van Gaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf maandag 2 september, topshowtwitter:.
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, is er vandaag iets leuks op tv?
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.
Blade 2 om 22.35quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Good for nothing...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.
gr gr henk, ria en de kids
Wij hebben voor 80% hetzelfde elftal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...
Bram van Polenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Eriksen gaat je veel punten opleveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen gaat je veel punten opleveren.
Edgar Burgos heet hij geloof ik en was de zanger van trafassi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.
Kijk dan gewoon geen TV.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Ik heb vandaag nog geen tv gekeken en eigenlijk ook nog niks in de gids gezien waarvoor ik hem aan ga zetten.quote:
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.
Je zal je eigen tienerdochter maar aan de lul van een of andere dronken Pool moeten zien sabbelen en dan niets mogen zeggen.
Definieer duur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zijn pistache noten zo duur?
Rutte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat ze lekker zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.
Achteraf lullen dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Echt ordinaire mensenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Je ziet ze ook vaak genoeg kotsen boven de WC-pot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Damn..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet eens vers gebrande die zijn nog duurder.
Raymond Verheijen is sowieso maar een triest geval, toch vond ik het een leuke tweet om met jullie te delen.quote:
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat het in hun DNA zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Notendopje houdt ze vers toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Damn..
En moet je ze dan zeker zelf ook nog uit die notenschulpies halen ook?
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.
In mexico dronken ze gewoon allemaal Tequilla, ze gingen ook allemaal over hun nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.
Was een keer op tv.. zo'n Rus vertelde dat je de vodka met een rode dop of iets roods erin moest kopen want dat was echt goede..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kurwa polen en Russen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Hier is er meer drugs problematiek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Op het afgelopen EK was hij mee voor Rusland, die ploeg was toen helemaal niet fit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.
Ook dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Sowieso kun je hier volgens mij veel makkelijker aan pillen en pep komen dan in de meeste andere landen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.
Het eilandsyndroom. Zodra ze eraf komen gaan ze zich debiel gedragen. Maar het stelt maar weinig voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsen
Tukkers hebben vaak mooie droge humor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte
quote:Gemeentebelangen Twenterand maakt zich grote zorgen over de realitysoap 'Oh Oh Cherso' met Tukkers. Het programma geeft volgens de gemeenteraadsfractie een verkeerd signaal, door te promoten dat veel bier drinken oké is.
Dat is wel waar ja Enkhuizen is ook zo'n cokedorp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar komt ook gewoon dat de meeste uit dorpen zijn en kleinere steden. Net zoals in de kop van noord-holland, daar gebruikt echt bijna iedereen fucking pep en drinken ook kk veel.
nerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben trouwens net lvl 9 geworden, jongens!
[ afbeelding ]
stoer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij complex uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.quote:
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er vrij complex uit.
Soort van Diablo of iets?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.
Skyrimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Skyrim vond ik niks veel te moeilijk had ook altijd teveel spullen mee in die zak die moest je dan weggooien en dan had je weer iets verkeerds weggegooid waardoor een deur niet open kon. Sta je daar met je zwaard te kloppen op die deur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het eens of je bent het niet eens.
Haten op GTAquote:
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijn.
Ja ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Je kunt een save downloaden van Chatnow hoewel dat gay is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De stad is te leeg, fucking saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haten op GTAIII en VC waren geniaal, SA was wel nice, IV niet kunnen spelen omdat kutport.
Op Discovery zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |