In mexico dronken ze gewoon allemaal Tequilla, ze gingen ook allemaal over hun nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.
Was een keer op tv.. zo'n Rus vertelde dat je de vodka met een rode dop of iets roods erin moest kopen want dat was echt goede..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.
Kurwa polen en Russen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Hier is er meer drugs problematiek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Op het afgelopen EK was hij mee voor Rusland, die ploeg was toen helemaal niet fit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.
Ook dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Sowieso kun je hier volgens mij veel makkelijker aan pillen en pep komen dan in de meeste andere landen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.
Het eilandsyndroom. Zodra ze eraf komen gaan ze zich debiel gedragen. Maar het stelt maar weinig voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsen
Tukkers hebben vaak mooie droge humor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte
quote:Gemeentebelangen Twenterand maakt zich grote zorgen over de realitysoap 'Oh Oh Cherso' met Tukkers. Het programma geeft volgens de gemeenteraadsfractie een verkeerd signaal, door te promoten dat veel bier drinken oké is.
Dat is wel waar ja Enkhuizen is ook zo'n cokedorp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar komt ook gewoon dat de meeste uit dorpen zijn en kleinere steden. Net zoals in de kop van noord-holland, daar gebruikt echt bijna iedereen fucking pep en drinken ook kk veel.
nerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben trouwens net lvl 9 geworden, jongens!
[ afbeelding ]
stoer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij complex uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |