Memory Lanequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
90's forum zou ook leuk zijn of bestaat dat al.
Niet eens Louis van Gaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf maandag 2 september, topshowtwitter:.
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, is er vandaag iets leuks op tv?
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.
Blade 2 om 22.35quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Good for nothing...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.
gr gr henk, ria en de kids
Wij hebben voor 80% hetzelfde elftal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...
Bram van Polenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Eriksen gaat je veel punten opleveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen gaat je veel punten opleveren.
Edgar Burgos heet hij geloof ik en was de zanger van trafassi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.
Kijk dan gewoon geen TV.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Ik heb vandaag nog geen tv gekeken en eigenlijk ook nog niks in de gids gezien waarvoor ik hem aan ga zetten.quote:
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.
Je zal je eigen tienerdochter maar aan de lul van een of andere dronken Pool moeten zien sabbelen en dan niets mogen zeggen.
Definieer duur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zijn pistache noten zo duur?
Rutte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat ze lekker zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.
Achteraf lullen dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Echt ordinaire mensenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Je ziet ze ook vaak genoeg kotsen boven de WC-pot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Damn..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet eens vers gebrande die zijn nog duurder.
Raymond Verheijen is sowieso maar een triest geval, toch vond ik het een leuke tweet om met jullie te delen.quote:
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat het in hun DNA zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.
Notendopje houdt ze vers toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Damn..
En moet je ze dan zeker zelf ook nog uit die notenschulpies halen ook?
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |