Die regenboogkleuren staan er niet voor niets.quote:
Seal is wel de lelijkste neger die ik ken.quote:
Ja, tochquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier dat ik moderator word?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje, eerlijk gezegd vind ik het maar een saai nummer.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die regenboogkleuren staan er niet voor niets.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Seal is wel de lelijkste neger die ik ken.
Is ook niet echt goed te zien hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist niet eens dat Seal een neger was.
Al kan het me vrij weinig boeien.
Nee van menzaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de plaatselijke peuterspeelzaal ja.
Ik vind het goed dat dat kutforum is vergaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn had JNG kunnen redden met een strenge maar rechtvaardige aanpak
Is wel jouw doelgroep toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat dat kutforum is vergaan.
Zo, die zit.
Ik vond het een geniaal forum, werkelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd, van IND. Ik mag wel zeggen dat ik dit forum van de grond af opgebouwd heb.
Stijn staat boven pubers die doen alsof ze dronken zijn uiteraard.quote:
Hoe werd die man wakker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat voordat er wekkers waren mensen op deze manier wakker werden gemaakt?
Voor meer leuke feitjes kun je altijd GGMM DM'en.
Wat is IND nou weer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik mod werd, van IND. Ik mag wel zeggen dat ik dit forum van de grond af opgebouwd heb.
Bedankt voor dit leuke feitje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Suriname mag je ze geen indianen meer noemen, maar inheemsen.
Van Zombies ben ik ook mod geweest geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren wel meer kwaliteitfora
Rolluikspotters
![]()
Zombies
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Zombies ben ik ook mod geweest geloof ik.
Gewoon in feedback een topic openen met extreemgoede argumentatie. Zo heb ik het met IND gedaan. (behalve dat ik niet het topic opende en geen argumenten had)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik pleit voor een Engeland subforum ENG.
ga je maar naar het kaaskoppensubforumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik pleit voor een Engeland subforum ENG.
Ik zal er werk van maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in feedback een topic openen met extreemgoede argumentatie. Zo heb ik het met IND gedaan. (behalve dat ik niet het topic opende en geen argumenten had)
post er wel eensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga je maar naar het kaaskoppensubforum
Kaaskoppen in het Buitenland
Zuur persoon.quote:
Dat Rolluikspotters ziet er dan nog wel geinig uit in al zijn nutteloosheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren wel meer kwaliteitfora
Rolluikspotters
![]()
Zombies
Ze hebben er ook een eigen dag: de dag van de inheemsen. Was volgens mij vorige week. Is een nationale feestdag in Suriname.quote:
Bestaat al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
90's forum zou ook leuk zijn of bestaat dat al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |