Bedankt voor dit leuke feitje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Suriname mag je ze geen indianen meer noemen, maar inheemsen.
Van Zombies ben ik ook mod geweest geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren wel meer kwaliteitfora
Rolluikspotters
![]()
Zombies
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Zombies ben ik ook mod geweest geloof ik.
Gewoon in feedback een topic openen met extreemgoede argumentatie. Zo heb ik het met IND gedaan. (behalve dat ik niet het topic opende en geen argumenten had)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik pleit voor een Engeland subforum ENG.
ga je maar naar het kaaskoppensubforumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik pleit voor een Engeland subforum ENG.
Ik zal er werk van maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon in feedback een topic openen met extreemgoede argumentatie. Zo heb ik het met IND gedaan. (behalve dat ik niet het topic opende en geen argumenten had)
post er wel eensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga je maar naar het kaaskoppensubforum
Kaaskoppen in het Buitenland
Zuur persoon.quote:
Dat Rolluikspotters ziet er dan nog wel geinig uit in al zijn nutteloosheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren wel meer kwaliteitfora
Rolluikspotters
![]()
Zombies
Ze hebben er ook een eigen dag: de dag van de inheemsen. Was volgens mij vorige week. Is een nationale feestdag in Suriname.quote:
Bestaat al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
90's forum zou ook leuk zijn of bestaat dat al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |