quote:
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.quote:
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er vrij complex uit.
Soort van Diablo of iets?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.
Skyrimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Skyrim vond ik niks veel te moeilijk had ook altijd teveel spullen mee in die zak die moest je dan weggooien en dan had je weer iets verkeerds weggegooid waardoor een deur niet open kon. Sta je daar met je zwaard te kloppen op die deur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het eens of je bent het niet eens.
Haten op GTAquote:
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijn.
Ja ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Je kunt een save downloaden van Chatnow hoewel dat gay is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De stad is te leeg, fucking saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haten op GTAIII en VC waren geniaal, SA was wel nice, IV niet kunnen spelen omdat kutport.
Op Discovery zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |