SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je een herhaling van de beelden van Van Rhijn? Op foxlive staat het niet duidelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef TJV het volgende:
Waarom moet van Rhijn ook aan zijn shirt trekken, laat hem doorlopen en jammer dat ie scoort dan, maar dan ben je in ieder geval nog met 11. Je weet dat Nijhuis altijd rood geeft in zo'n situatie, doe dan niet zo dom en houd je handen op je rug. Laat Ligeon het maar proberen.Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Heb momenteel al lepra en ebola, is wel even genoeg zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilen.
En miertje, krijg aids.
Jullie hebben wel eens 11 punten los gestaan met de winterstop, vervolgens raakte vijf basisspelers geblesseerd en moest de jeugd/tweede elftal het overnemen. En nog werden we met 6 punten voorsprong kampioen. Dus reken je maar niet rijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Miertje88 het volgende:
Op 22 september staan we al 6 punten los, minimaal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat nou weer?SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Van Rhijn laat zich vaker naaien binnendoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
moet wel lukken, ze missen volgende week hun bikkelharde aanvoerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En miertje, krijg aids.
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.quote:
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.
Nee de scheidsrechter had het fout snap dat danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
Maakt ook niet meer uit nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.
PSV vorig seizoen nog manquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.
Ja, nu laat ie hem doorlopen en houdt ie hem nog eens vast ook. Ik zou wel weten wat ik liever heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.
Was gewoon weer zwak die jongen .quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was sowieso een fout, maar Cillessen had die wel kunnen hebben. Is sowieso Viergever maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar gaat allemaal zo snel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, nu laat ie hem doorlopen en houdt ie hem nog eens vast ook. Ik zou wel weten wat ik liever heb.
Is ook geen geweldige speler natuurlijk. Moet gewoon keihard vechten voor zijn basisplaats.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was gewoon weer zwak die jongen .
Pure analyse, moet kunnen. Dan valt het straks alleen maar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Mensen die nu al in paniek zijn, hou toch op joh.
In de Johan Cruijff Schaal zag je ook dat het niet werkte met Schöne. Blundertje van Frank: ''We verwachten dat AZ met een 10 gaat spelen''. Was de reden dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Stiggie het volgende:
Ik had overigens de eerste helft Poulsen liever zien staan ipv Schone. Achteraf praten is wel makkelijk
Onderuit, du meinst?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen won je in ieder geval nog nu ga je hard achteruit
Volgend jaar dan maar weer proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer geen ongeslagen seizoen potverdomme
Snap nog steeds niet dat Frank daar een keer gek van wordt na bijna 3 jaar coach van Ajax. Soms is het net een catwalk waar Vitesse etc trossen met tomaten gooienquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht, ADO, Heerenveen, Feyenoord Vitesse, PSV uit geldt precies hetzelfde. Dus als je dat weet, dien je juist harder te werken, beter de duels aangaan, een extra stapje lopen, desnoods opportunistischer spelen als je er met het positiespel niet door heen komt. Niet onnodig balverlies lijden, simpele passes geven, etc. Maar elke keer weer begint Ajax in zo een wedstrijd slecht, echt slecht. Met de rug tegen de muur, de aanvallers lopen door de verdediging als een mes door boter.
Da's geen excuusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die hebben het lastig tegen PEC.
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen geweldige speler natuurlijk. Moet gewoon keihard vechten voor zijn basisplaats.
Volgende week gaan we winnen, ben ik van overtuigd. 5-0quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En miertje, krijg aids.
Jep, en misschien nog Tete die er aan komt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?
Heeft een goede voorbereiding gedraaid, verdient gewoon een kans. Zelfde geldt voor Boilesen, Blind verneukt het in 5 potjes.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?
Er zijn mensen hier veel te positief maar jij bent te negatief, het sprankelt nog niet maar tot het Van Rhijn moment had ik niet het idee dat AZ ook maar 1 puntje zou halen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Erge is dat je dit soort voetbal al de hele week ziet aankomen en nog krijgen mensen het voor elkaar om te zeggen dat we wel even winnen met 1-4 of 0-4
Je zou bijna denken dat Frank de Boer denkt: "AZ, Heerenveen, Utrecht en ADO zijn niet de ploegen waar we punten tegen moeten pakken''quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap nog steeds niet dat Frank daar een keer gek van wordt na bijna 3 jaar coach van Ajax. Soms is het net een catwalk waar Vitesse etc trossen met tomaten gooien
Voor Feyenoord ja, als je van dat team verliest is een crisis wel terecht.quote:
Moet wel toegeven dat Ligeon veel meer felheid en wil toont dan dat doetjequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep, en misschien nog Tete die er aan komt.
Blind was ook weer zwak tegen een rechtsbuitenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Heeft een goede voorbereiding gedraaid, verdient gewoon een kans. Zelfde geldt voor Boilesen, Blind verneukt het in 5 potjes.
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord. Ajax speelt voor het kampioenschap, Feyenoord voor een plaats bij de top 8 (play-offs Europees voetbal).quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef heloef het volgende:
Tegeltekst: hoe slecht we het ook doen, Feyenoord draait alsnog een slechter seizoen.
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef heloef het volgende:
Tegeltekst: hoe slecht we het ook doen, Feyenoord draait alsnog een slechter seizoen.
Dan had hij zich gewoon ziek gemeld en Henny meegegeven: ''Jongens ik trek het niet meer, al dat gekut en gezanik met uitwedstrijden bij deze club, het liefst heb ik dat ze het licht bij die clubs uit doen, het opdoeken en weg ermee''.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Frank de Boer denkt: "AZ, Heerenveen, Utrecht en ADO zijn niet de ploegen waar we punten tegen moeten pakken''
En ja, hij heeft wel drie keer op rij gelijk gehad.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord.
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat Ligeon veel meer felheid en wil toont dan dat doetje
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind was ook weer zwak tegen een rechtsbuiten
Maar er is ook geen betere te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Blind is gewoon te langzaam. Zeg ik al 2 jaar
Boilesen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is ook geen betere te krijgen.
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier veel te positief maar jij bent te negatief, het sprankelt nog niet maar tot het Van Rhijn moment had ik niet het idee dat AZ ook maar 1 puntje zou halen.
Maar Beerens kon er een stuk of 4 keer weer lachend langsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slecht
Hahha, kaas, in de kaasstadquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat het plan van Cruyff DUS niet werkt....!?![]()
Feyenoord speelt om Koeman bondscoach te maken vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord. Ajax speelt voor het kampioenschap, Feyenoord voor een plaats bij de top 8 (play-offs Europees voetbal).
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.
Behalve dat er tig voorzetten van die kant kwamen was hij wel redelijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind was nog een van de betere vandaag maar goed dat was ook niet zo moeilijk
Hahaha je zei kaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Die niet kan verdedigen. Snap jij het nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.
slechter dan van rhijn is best lastig op het verdedigende vlakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AZ fans had...!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?
Leer lezen pik, het gaat niet om de nederlaag. Het gaat om de manier waarop. Dat is Ajax onwaardig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
Het is jammer, maar volgende week beter.
Dus, we mogen niet gefrustreerd zijn na een onnodige nederlaag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
En ook niet kan aanvallen. Wat doet hij eigenlijk op het veld?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Die niet kan verdedigen. Snap jij het nog?
Sarcasme is je vreemd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Shirtjes ruilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook niet kan aanvallen. Wat doet hij eigenlijk op het veld?
Er was een vol uitvak met de Johan Cruijff Schaal.quote:
Al vier wedstrijden in de top 5 slechtste basisspelers bij PSV. Gaat wellicht net zo mislukken als Narsingh.quote:
Alle nederlagen zijn onnodig, anders moet je niet eens beginnen met spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, we mogen niet gefrustreerd zijn na een onnodige nederlaag?
Waar gaat het heen in deze wereld.
Random commando: Huilen²
Was toch wel terechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onterechte penalty maar Ajax was ook niet goed maarja kampioen worden we toch wel..
Samen met zijn broer, die heet Cock hahahaha hihiquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MARTIN JOL WIE KENT HEM NIET MARTIN JOL MARTIN JOL IS EEN ECHTE TRAVESTIET
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef TJV het volgende:
Nou ik ga maar weer FM spelen, daar win ik wel gewoon van al die boerenkutclubs.
Wat een onzin manquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al vier wedstrijden in de top 5 slechtste basisspelers bij PSV. Gaat wellicht net zo mislukken als Narsingh.
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.quote:
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.quote:
PSV supporters zeggen het zelf.quote:
Hoeveel moet die Bale kosten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.
Geld zat, 30 miljoen uitgeven gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.
Jan Vertonghenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Crack terughalen, Furby terughalen. Wie nog meer? Heitinga en de Zeeuw.
Bij mij staat Ajax 6de.quote:
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Kijk eens terug, kip.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onterechte penalty maar Ajax was ook niet goed maarja kampioen worden we toch wel..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geld zat, 30 miljoen uitgeven gewoon.
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.
Jozefzoon bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpen.
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef DenXD het volgende:
[..]
Alle nederlagen zijn onnodig, anders moet je niet eens beginnen met spelen.
Suarez kopuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Zou er een scout van Spurs op de tribune hebben gezeten?
[..]
[ afbeelding ]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.
Tuurlijk wel dat zeg ik ook nergens. Laat maar...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
Die had gewoon een bakje kibbeling besteld bij de visboer en rustig op de tribune de wedstrijd hebben gekeken. Dat PSV die gozer gehaald heeft is triest.quote:
Als Maher een exceptionele was had je een punt. Maar mijn inziens is het een overrated speler die bij PSV nog niets heeft laten zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?
Het is niet de gemeente Eindhoven.
Leven er eskimo's op de antillen? Er gaat een wereld voor me open.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.
Oh ok, je had het over Jezus dus vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had gewoon een bakje kibbeling besteld bij de visboer en rustig op de tribune de wedstrijd hebben gekeken. Dat PSV die gozer gehaald heeft is triest.
flinke kater dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer heeft overigens lopen kotsen in de rust. Vraag me af hoe hij zich dan voor de wedstrijd voelde...
Die corner kwam denk ik mede daaruit hij oogde vrij zwak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer heeft overigens lopen kotsen in de rust. Vraag me af hoe hij zich dan voor de wedstrijd voelde...
Wat zit je dan te jankenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef DenXD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dat zeg ik ook nergens. Laat maar...
A. Ajax heeft geen 8 a 10 miljoen liggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.
Hij zag Feyenoord verliezen en sprong uit het raam van gelukquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Euh...jawel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Ajax heeft geen 8 a 10 miljoen liggen
B. Ajax wil geen exorbitant salaris ophoesten wat meneer waarschijnlijk wel wil na twee seizoen leuk met een bal te hebben gespeeld.
C. Ajax gaat niet in zee met louche investeringsbedrijven
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
B. Ajax wil geen exorbitant salaris ophoesten wat meneer waarschijnlijk wel wil na twee seizoen leuk met een bal te hebben gespeeld.
Investeringsmaatschappij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.
Had hij voor de wedstrijd even moeten zeggen misschien, had een tegen goaltje gescheeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Pff, daar zijn we dus nog steeds niet vanaf na zijn zoveelste dramatische optreden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Maher heeft minder gekost dan wat Ajax voor van GInkel zou hebben geboden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.
Spelbeeld was redelijk gelijkopgaand. Eerste helft van Ajax vond ik matig, tweede helft begon Ajax veel beter en scoort dan ook terecht de 1-2. Toen kwam de terechte pingel, al had geel van mij ook volstaan. De rest is te treurig daarna want geen enkele aanspraak nog gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty?
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty? Niet kunnen kijken ivm vakantie.
quote:
JAWOHLquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelbeeld was redelijk gelijkopgaand. Eerste helft van Ajax vond ik matig, tweede helft begon Ajax veel beter en scoort dan ook terecht de 1-2. Toen kwam de terechte pingel, al had geel van mij ook volstaan. De rest is te treurig daarna want geen enkele aanspraak nog gemaakt.
Wel waar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
Dat staat toch verder los van het feit dat Ajax hem prima had kunnen halen. Salaris had vast ook wel meegevallen, alsof hij nu bij PSV opeens miljoenen per jaar verdient.quote:
welquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n counterspelert moet je niet willen hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef w00h00 het volgende:
Toch missen in zo'n wedstrijd echte buitenspeler(s).
Wat zou Beerens eigenlijk kosten?
In het begin van de tweede helft creeerde ajax een mooie kans.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen dan we behalve de 1-2 geen fatsoenlijke kans hebben gecreëerd.
Ik vond Toby opbouwend echt pure poep vandaag, zal Spurs ook wel van geschrokken zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.
terecht rood+penalty,
Veel plezier nog op je vakantie.
Weet je bij wie we dat ook zeiden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat staat toch verder los van het feit dat Ajax hem prima had kunnen halen. Salaris had vast ook wel meegevallen, alsof hij nu bij PSV opeens miljoenen per jaar verdient.
En winst maak je er sowieso op, dus eigenlijk is het nauwelijks een risico.
Eerste 25 minuten van de eerste helft waren voor AZ, AZ had de beste kansen, drong Ajax goed terug. Dan kwam de 0-1 van Eriksen voor Ajax, tegen de verhouding in, maar goed. Daarna was Ajax beter, maar het leverde geen kansen op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty?
Blind deed het voor zijn doen inderdaad wel aardig, maar is ook niet de topper die wij nodig hebben. Komt vooral snelheid tekort, waardoor hij door snelle vleugelspelers keer op keer voorbij gelopen wordt. Ik zie veel liever Boilesen spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.
terecht rood+penalty,
Eindhoven ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal jij zelf een kaartje voor de trein naar Eindhoven, zijn we ook weer van jou af.
Je vergeet 'verzonden vanaf mijn iphone vanuit amsterdam'quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb net ,mijn eerste steen door de ruit van het hoofdgebouw gepleurt!
Maar eerlijk is eerlijk. Pantelic was daarvan veruit de beste.quote:
Stoeltjes losgerukt? Wasbenzine over alles gespoten in het stadion? Vuurtje aangewakkerd, ArenA de fik in. Terug naar de Meer, o wacht..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb net ,mijn eerste steen door de ruit van het hoofdgebouw gepleurt!
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WERKE VOOR DA CHELD
3000 EURO SCHULD
VROUW KWIJT
Hij is van 50% van een bedrijf, welk bedrijf wou Brands niet eens zeggen.quote:
De Boer had hem afgelopen week ook al min of meer gewaarschuwd:quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
In het begin van de tweede helft creeerde ajax een mooie kans.
Ik zie Ligeon als hij volgende week goed speelt tegen feyenoord gewoon de eerste rechtsback worden. van Rhijn moet eventjes zijn koppie gaan gebruiken. Staat gewoon te slapen bij die rode kaart, want hij is gewoon sneller dan Viergever.
Meer dan 50 zelfs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef heloef het volgende:
Okee, okee Ajax heeft wel 10 miljoen ik geef het toe.
Geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Pantelic was daarvan veruit de beste.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is van 50% van een bedrijf, welk bedrijf wou Brands niet eens zeggen.
Dit inderdaad. Baas in eigen huis blijven aub. Dan maar geen Maher, ondanks dat het een prima voetballer is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, maar die kostte 2,5 keer zoveel. En als zelfs Strootman al 17 miljoen oplevert...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je bij wie we dat ook zeiden?
[ afbeelding ]
Thanks, Chase ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terecht rood+penalty,
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met die infantiele spelers
quote:
Cruijff heet ie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
"HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN CRUYFF!!!!"
Anyway, gewoon een slippertje na een domme actie van Rhijn. En AZ is een ploeg waar je van kunt verliezen, vooral wanneer je dus met 10 man komt te staan.
Prima dat de 'laffe' wissels van De Boer afgestraft werden trouwens. Dat werkt namelijk zelden.
Het is allemaal de schuld van de Boer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, gewoon een slippertje na een domme actie van Rhijn. En AZ is een ploeg waar je van kunt verliezen, vooral wanneer je dus met 10 man komt te staan.
Prima dat de 'laffe' wissels van De Boer afgestraft werden trouwens. Dat werkt namelijk zelden.
En die speelde het seizoen voorafgaand veel beter dan Maher. Tuurlijk Maher lijkt een "safe bet" maar of hij dat ook is, is maar de vraag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, maar die kostte 2,5 keer zoveel. En als zelfs Strootman al 17 miljoen oplevert...
Was best een leuke speler inderdaad, heeft ons wel wat leuke wedstrijden tegen o.a. Feyenoord bezorgd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toch blijf ik het jammer vinden dat hij overal mislukt, hij kan wel voetballen.
Wat heeft Ronald er nou weer mee te maken!?!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Boer.
Als hij dat niet had gedaan werd Ajax helemaal overlopen dus snap het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
16 goals in 25 wedstrijden, een beste hoeveelheid assists en bliksemafleider voor de rest van de aanval.quote:
Je bent zo slim.quote:
Met gemak, 5-0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
Jij weet niet eens waar je over praat.quote:
Eigen vermogen is iets anders dan besteedbaar kapitaal hoor. Maar Ajax is gezond, heel gezond op dit moment. Alleen vanmiddag even niet.quote:
Boilesen voor Blind, verder akkoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Eriksen - Poulsen - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
[ afbeelding ]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Andersen
Cillessen
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Och, AZ verloor een paar jaar geleden ook de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. En vervolgens werden ze kampioen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.
AZ fel erop. Desondanks 0-1. Fout Vermeer: 1-1. Ajax tweede helft sterker, terecht 1-2. Overtreding Van Rhijn (terecht) pingel en rood. Vanaf dat moment AZ weer de bovenliggende partij. Martens viel goed in en het werd 3-2. Had 4-2 kunnen worden, 3-3 heeft er niet echt ingezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty? Niet kunnen kijken ivm vakantie.
Sammyquote:
Ik zou gaan voor:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Cillessen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaag
Gaat toch niet gebeuren, zoals we Frank allemaal kennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Fischer - Bojan - Andersen
Eriksen - Poulsen - De Jong
Boilesen - Van der Hoorn - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
Ik ook perfecte opstelling.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Weer zo'n getinte jongen die er vaak op de bromfiets vandoor ging langs de verdediging...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak schijnt Nijhuis aangevlogen te hebben.
Waarom de Jong niet in de spits?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Sjaak terug op rechts dan komt alles goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moet er dan op de plaats van de Jong?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom de Jong niet in de spits?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hij deed in 1999 na het verliezen van de CL finale in de laatste minuutquote:
gewoonquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom de Jong niet in de spits?
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
En Dick van Egmond die dr geen klote van kon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.
Serero natuurlijk. The boy wonderquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moet er dan op de plaats van de Jong?
... dan hopelijk wel gewoon gevolgd door een stadionverbodje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.
Kan ik je alvast feliciteren met het kampioenschap? Rot je dan eindelijk op?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Serero natuurlijk. The boy wonder
Ja en nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik je alvast feliciteren met het kampioenschap? Rot je dan eindelijk op?
Waarom Moisander niet? Andersen rechtsbuiten kan ik wel inkomen maar dan heeft Bojan in de spits weer weinig zin, moet je toch hem of Fischer opofferenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Was ie wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:10 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis op te halen, de echte messias.
Als god het wil komt er wel weer iets langs.quote:
Jammer, het plaatje is net niet scherp genoeg om Steven te herkennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Politie is inmiddels bij de Arena waar de sfeer grimmiger wordt..
Die is toch naar Hongarije gegaan?quote:
Dat maakt niet uit we halen hem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is toch naar Hongarije gegaan?
Inmiddels is Alkmaar ook uitgelopen. Gewonnen van de zelfverklaarde vijand, dus het seizoen kan nu al niet meer stuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Politie is inmiddels bij de Arena waar de sfeer grimmiger wordt..
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.quote:
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.
Qua kwaliteiten was het een prima voetballer.
Verschil in visie ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk inquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
plus dat het een tering vetzak was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk in
Hij had/heeft wel een geweldige trap maar daar teert hij ook teveel op en hij ligt goed in de persquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus dat het een tering vetzak was.
Beetje drama mag welquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf op voorpagina: ''Ook Ajax loopt zware averij op''.
Zware nog wel
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Nu alweer 3 punten achter op de koploperquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu alweer 3 punten achter op de koploperwe zijn net begonnen en nu alweer een inhaalrace
Zou Van Gaal Greg oproepen nu?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.
In Rotterdam vieren ze vast al het kampioenschapquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.quote:
Dat weet ik wel maar hij speelde als een dweilquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.
Zo ziet rood er uit.quote:
quote:
Zo dom ook, het is Viergever die alleen voor het doel nog gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hmm, als ik heel goed kijk dan denk ik toch wel dat hij hem misschien heel licht beetpakte.
is gewoon rood, een van de duidelijkste regels in het spel: overtreding op een doorgebroken speler is roodquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef NY_Giant het volgende:
Maar kom op, gaan we voor al dit soort overtredingen meteen rood geven? Voor de eerste rode kaart bij Feyenoord geldt eigenlijk hetzelfde. Een penalty plus een gele kaart als straf is zwaar genoeg in dit soort gevallen.
Doorgebroken speler in dit geval he. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef NY_Giant het volgende:
Maar kom op, gaan we voor al dit soort overtredingen meteen rood geven? Voor de eerste rode kaart bij Feyenoord geldt eigenlijk hetzelfde. Een penalty plus een gele kaart als straf is zwaar genoeg in dit soort gevallen.
Het gaat niet om doorgebroken speler maar om het ontnemen van een scoringskansquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is gewoon rood, een van de duidelijkste regels in het spel: overtreding op een doorgebroken speler is rood
Frank de Boer: 'Ik vond het zeker geen rode kaart', verwees hij naar het gedwongen vertrek van Ricardo van Rhijn. 'Onze doelman was eerder bij de bal.'quote:
Inderdaad, Janssen heeft wel degelijk belangrijke punten voor Ajax gepakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.
Qua kwaliteiten was het een prima voetballer.
Nooit uitgesproken in de media door het 'gewoon' buiten de media te houden. Details daarom nooit bekend geworden. Persoonlijk ging het niet al te best en ze hadden een meningsverschil over het spelletje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Check de beelden, als Fischer of Bojan zo was vastgehouden had ik ook geroepen: Penalty+Rood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Doodzonde dat je zo'n wedstrijd nog uit handen geeft, 2e helft was er niets aan de hand.
Lijkt wel dat dit soort lichte overtredingen altijd tegen Ajax zwaar bestraft worden de laatste 2 jaar, er wordt ook nauwelijks geprotesteerd.
Hmm, ik vind dit team eigenlijk helemaal niet zo stabiel. Zeker achterin niet, maar ook spelers als Fischer en Bojan zijn erg wisselvallig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Doodzonde dat je zo'n wedstrijd nog uit handen geeft, 2e helft was er niets aan de hand.
Lijkt wel dat dit soort lichte overtredingen altijd tegen Ajax zwaar bestraft worden de laatste 2 jaar, er wordt ook nauwelijks geprotesteerd.
Maar verder is er op zich nog niets aan de hand, we hebben nog steeds het beste en stabielste team. Hopelijk blijft dat dat ook na de transferperiode.
Klopt, eerste helft was slecht, maar na de 2-1 van Siem de Jong moet je zo een wedstrijd professioneel uitspelen. Tempo eruit halen, gecontroleerd spelen, de wedstrijd doodmaken en de bal in de ploeg houden. Daarentegen ging Ajax meteen achteruit lopen, verdedigers kozen slecht positie zodat de AZ aanvallers weer eens zeeën van ruimte hadden, onnodig balverlies, duels werden te vaak verloren. Ja, dan roep je het ook over jezelf af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dit team eigenlijk helemaal niet zo stabiel. Zeker achterin niet, maar ook spelers als Fischer en Bojan zijn erg wisselvallig.
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest. Overigens, 10 minuten later gebeurde exact hetzelfde en toen floot de scheids niet. Dat was een veel duidelijkere rode kaart, want toen was er wel degelijk sprake van een scoringskans.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat niet om doorgebroken speler maar om het ontnemen van een scoringskans.
Vind ik wat overdreven, tot dat Van Rhijn moment was er niets aan de hand, zat ik eerder op de 1-3 te wachten, dat het daarna niet meer loopt, okquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, eerste helft was slecht, maar na de 2-1 van Siem de Jong moet je zo een wedstrijd professioneel uitspelen. Tempo eruit halen, gecontroleerd spelen, de wedstrijd doodmaken en de bal in de ploeg houden. Daarentegen ging Ajax meteen achteruit lopen, verdedigers kozen slecht positie zodat de AZ aanvallers weer eens zeeën van ruimte hadden, onnodig balverlies, duels werden te vaak verloren. Ja, dan roep je het ook over jezelf af.
Kun je niet weten, want Viergever werd vastgehouden en verloor daardoor enorm veel snelheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest.
Ik denk dat het volgens de regels wel klopt alleen volgt niet iedere scheids de regels in dit soort situaties, ik denk dat eerder op de dag Mathijsen ook rood had moeten hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest. Overigens, 10 minuten later gebeurde exact hetzelfde en toen floot de scheids niet. Dat was een veel duidelijkere rode kaart, want toen was er wel degelijk sprake van een scoringskans.
Je kunt hem zeker geven maar wordt meer niet dan wel gegeven in dit soort situaties. Maar je kunt er niet verder over zeiken, was niet slim van v. Rhijn die sowieso één van de zwakke schakels is bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Check de beelden, als Fischer of Bojan zo was vastgehouden had ik ook geroepen: Penalty+Rood.
Het is niet eens een lichte overtreding, wel een hele domme. Van Rhijn had geen oog voor de bal maar de speler, hij houdt een speler bewust tegen die daardoor niet bij de bal kan en hij ontneemt hem dus een scoringskans, gezien de positie in het strafschopgebied.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kun je niet weten, want Viergever werd vastgehouden en verloor daardoor enorm veel snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |