Je bent zo slim.quote:
Met gemak, 5-0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
Jij weet niet eens waar je over praat.quote:
Eigen vermogen is iets anders dan besteedbaar kapitaal hoor. Maar Ajax is gezond, heel gezond op dit moment. Alleen vanmiddag even niet.quote:
Boilesen voor Blind, verder akkoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Eriksen - Poulsen - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
[ afbeelding ]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Andersen
Cillessen
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Och, AZ verloor een paar jaar geleden ook de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. En vervolgens werden ze kampioen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.
AZ fel erop. Desondanks 0-1. Fout Vermeer: 1-1. Ajax tweede helft sterker, terecht 1-2. Overtreding Van Rhijn (terecht) pingel en rood. Vanaf dat moment AZ weer de bovenliggende partij. Martens viel goed in en het werd 3-2. Had 4-2 kunnen worden, 3-3 heeft er niet echt ingezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty? Niet kunnen kijken ivm vakantie.
Sammyquote:
Ik zou gaan voor:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Cillessen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaag
Gaat toch niet gebeuren, zoals we Frank allemaal kennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Fischer - Bojan - Andersen
Eriksen - Poulsen - De Jong
Boilesen - Van der Hoorn - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
Ik ook perfecte opstelling.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Weer zo'n getinte jongen die er vaak op de bromfiets vandoor ging langs de verdediging...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak schijnt Nijhuis aangevlogen te hebben.
Waarom de Jong niet in de spits?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Sjaak terug op rechts dan komt alles goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moet er dan op de plaats van de Jong?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom de Jong niet in de spits?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |