Je bent zo slim.quote:
Met gemak, 5-0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
Jij weet niet eens waar je over praat.quote:
Eigen vermogen is iets anders dan besteedbaar kapitaal hoor. Maar Ajax is gezond, heel gezond op dit moment. Alleen vanmiddag even niet.quote:
Boilesen voor Blind, verder akkoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Eriksen - Poulsen - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
[ afbeelding ]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks, Chase ook. Volgende week zaterdagavond rond middernacht weer terug, volgende dag maar genadeklap aan de kakkies uitdelen denk ik zo.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Andersen
Cillessen
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat.
Och, AZ verloor een paar jaar geleden ook de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. En vervolgens werden ze kampioen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben nu al de slechtste seizoenstart van de laatste 50 jaar, dat record kan nog wel wat scherper gesteld worden.
AZ fel erop. Desondanks 0-1. Fout Vermeer: 1-1. Ajax tweede helft sterker, terecht 1-2. Overtreding Van Rhijn (terecht) pingel en rood. Vanaf dat moment AZ weer de bovenliggende partij. Martens viel goed in en het werd 3-2. Had 4-2 kunnen worden, 3-3 heeft er niet echt ingezeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty? Niet kunnen kijken ivm vakantie.
Sammyquote:
Ik zou gaan voor:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met gemak, 5-0.
Fischer - Siggy - Bojan
Cillessen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg schade aangericht vandaag
Gaat toch niet gebeuren, zoals we Frank allemaal kennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Fischer - Bojan - Andersen
Eriksen - Poulsen - De Jong
Boilesen - Van der Hoorn - Alderweireld - Ligeon
Cillessen
Ik ook perfecte opstelling.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Weer zo'n getinte jongen die er vaak op de bromfiets vandoor ging langs de verdediging...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak schijnt Nijhuis aangevlogen te hebben.
Waarom de Jong niet in de spits?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Sjaak terug op rechts dan komt alles goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moet er dan op de plaats van de Jong?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom de Jong niet in de spits?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hij deed in 1999 na het verliezen van de CL finale in de laatste minuutquote:
gewoonquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom de Jong niet in de spits?
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
En Dick van Egmond die dr geen klote van kon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.
Serero natuurlijk. The boy wonderquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moet er dan op de plaats van de Jong?
... dan hopelijk wel gewoon gevolgd door een stadionverbodje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe beschamend dat ook eigenlijk is, van mij mag hij.
Kan ik je alvast feliciteren met het kampioenschap? Rot je dan eindelijk op?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Serero natuurlijk. The boy wonder
Ja en nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik je alvast feliciteren met het kampioenschap? Rot je dan eindelijk op?
Waarom Moisander niet? Andersen rechtsbuiten kan ik wel inkomen maar dan heeft Bojan in de spits weer weinig zin, moet je toch hem of Fischer opofferenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Cillessen
Was ie wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:10 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis op te halen, de echte messias.
Als god het wil komt er wel weer iets langs.quote:
Jammer, het plaatje is net niet scherp genoeg om Steven te herkennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Politie is inmiddels bij de Arena waar de sfeer grimmiger wordt..
Die is toch naar Hongarije gegaan?quote:
Dat maakt niet uit we halen hem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is toch naar Hongarije gegaan?
Inmiddels is Alkmaar ook uitgelopen. Gewonnen van de zelfverklaarde vijand, dus het seizoen kan nu al niet meer stuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Politie is inmiddels bij de Arena waar de sfeer grimmiger wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |