Bij mij staat Ajax 6de.quote:
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Kijk eens terug, kip.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onterechte penalty maar Ajax was ook niet goed maarja kampioen worden we toch wel..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geld zat, 30 miljoen uitgeven gewoon.
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.
Jozefzoon bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpen.
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef DenXD het volgende:
[..]
Alle nederlagen zijn onnodig, anders moet je niet eens beginnen met spelen.
Suarez kopuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Zou er een scout van Spurs op de tribune hebben gezeten?
[..]
[ afbeelding ]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.
Tuurlijk wel dat zeg ik ook nergens. Laat maar...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
Die had gewoon een bakje kibbeling besteld bij de visboer en rustig op de tribune de wedstrijd hebben gekeken. Dat PSV die gozer gehaald heeft is triest.quote:
Als Maher een exceptionele was had je een punt. Maar mijn inziens is het een overrated speler die bij PSV nog niets heeft laten zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?
Het is niet de gemeente Eindhoven.
Leven er eskimo's op de antillen? Er gaat een wereld voor me open.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.
Oh ok, je had het over Jezus dus vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had gewoon een bakje kibbeling besteld bij de visboer en rustig op de tribune de wedstrijd hebben gekeken. Dat PSV die gozer gehaald heeft is triest.
flinke kater dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer heeft overigens lopen kotsen in de rust. Vraag me af hoe hij zich dan voor de wedstrijd voelde...
Die corner kwam denk ik mede daaruit hij oogde vrij zwak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer heeft overigens lopen kotsen in de rust. Vraag me af hoe hij zich dan voor de wedstrijd voelde...
Wat zit je dan te jankenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef DenXD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dat zeg ik ook nergens. Laat maar...
A. Ajax heeft geen 8 a 10 miljoen liggenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.
Hij zag Feyenoord verliezen en sprong uit het raam van gelukquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Euh...jawel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Ajax heeft geen 8 a 10 miljoen liggen
B. Ajax wil geen exorbitant salaris ophoesten wat meneer waarschijnlijk wel wil na twee seizoen leuk met een bal te hebben gespeeld.
C. Ajax gaat niet in zee met louche investeringsbedrijven
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
B. Ajax wil geen exorbitant salaris ophoesten wat meneer waarschijnlijk wel wil na twee seizoen leuk met een bal te hebben gespeeld.
Investeringsmaatschappij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.
Had hij voor de wedstrijd even moeten zeggen misschien, had een tegen goaltje gescheeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Pff, daar zijn we dus nog steeds niet vanaf na zijn zoveelste dramatische optreden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Stiggie het volgende:
Maher heeft minder gekost dan wat Ajax voor van GInkel zou hebben geboden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.
Spelbeeld was redelijk gelijkopgaand. Eerste helft van Ajax vond ik matig, tweede helft begon Ajax veel beter en scoort dan ook terecht de 1-2. Toen kwam de terechte pingel, al had geel van mij ook volstaan. De rest is te treurig daarna want geen enkele aanspraak nog gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty?
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty? Niet kunnen kijken ivm vakantie.
quote:
JAWOHLquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelbeeld was redelijk gelijkopgaand. Eerste helft van Ajax vond ik matig, tweede helft begon Ajax veel beter en scoort dan ook terecht de 1-2. Toen kwam de terechte pingel, al had geel van mij ook volstaan. De rest is te treurig daarna want geen enkele aanspraak nog gemaakt.
Wel waar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
Dat staat toch verder los van het feit dat Ajax hem prima had kunnen halen. Salaris had vast ook wel meegevallen, alsof hij nu bij PSV opeens miljoenen per jaar verdient.quote:
welquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n counterspelert moet je niet willen hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef w00h00 het volgende:
Toch missen in zo'n wedstrijd echte buitenspeler(s).
Wat zou Beerens eigenlijk kosten?
In het begin van de tweede helft creeerde ajax een mooie kans.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen dan we behalve de 1-2 geen fatsoenlijke kans hebben gecreëerd.
Ik vond Toby opbouwend echt pure poep vandaag, zal Spurs ook wel van geschrokken zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.
terecht rood+penalty,
Veel plezier nog op je vakantie.
Weet je bij wie we dat ook zeiden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat staat toch verder los van het feit dat Ajax hem prima had kunnen halen. Salaris had vast ook wel meegevallen, alsof hij nu bij PSV opeens miljoenen per jaar verdient.
En winst maak je er sowieso op, dus eigenlijk is het nauwelijks een risico.
Eerste 25 minuten van de eerste helft waren voor AZ, AZ had de beste kansen, drong Ajax goed terug. Dan kwam de 0-1 van Eriksen voor Ajax, tegen de verhouding in, maar goed. Daarna was Ajax beter, maar het leverde geen kansen op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij in een paar zinnen deze wedstrijd vertellen? Spelbeeld, goede en slechte spelers, terecht rood/penalty?
Blind deed het voor zijn doen inderdaad wel aardig, maar is ook niet de topper die wij nodig hebben. Komt vooral snelheid tekort, waardoor hij door snelle vleugelspelers keer op keer voorbij gelopen wordt. Ik zie veel liever Boilesen spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele kans gecreëerd. Goede spelers? Daley Blind lichtpuntje, Eriksen ook. Fischer drama, Bojan drama, Schöne drama, vermeer drama, rhijn drama moisander drama alderweireld uitstekend vandaag.
terecht rood+penalty,
Eindhoven ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal jij zelf een kaartje voor de trein naar Eindhoven, zijn we ook weer van jou af.
Je vergeet 'verzonden vanaf mijn iphone vanuit amsterdam'quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb net ,mijn eerste steen door de ruit van het hoofdgebouw gepleurt!
Maar eerlijk is eerlijk. Pantelic was daarvan veruit de beste.quote:
Stoeltjes losgerukt? Wasbenzine over alles gespoten in het stadion? Vuurtje aangewakkerd, ArenA de fik in. Terug naar de Meer, o wacht..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb net ,mijn eerste steen door de ruit van het hoofdgebouw gepleurt!
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WERKE VOOR DA CHELD
3000 EURO SCHULD
VROUW KWIJT
Hij is van 50% van een bedrijf, welk bedrijf wou Brands niet eens zeggen.quote:
De Boer had hem afgelopen week ook al min of meer gewaarschuwd:quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
In het begin van de tweede helft creeerde ajax een mooie kans.
Ik zie Ligeon als hij volgende week goed speelt tegen feyenoord gewoon de eerste rechtsback worden. van Rhijn moet eventjes zijn koppie gaan gebruiken. Staat gewoon te slapen bij die rode kaart, want hij is gewoon sneller dan Viergever.
Meer dan 50 zelfs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef heloef het volgende:
Okee, okee Ajax heeft wel 10 miljoen ik geef het toe.
Geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Pantelic was daarvan veruit de beste.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is van 50% van een bedrijf, welk bedrijf wou Brands niet eens zeggen.
Dit inderdaad. Baas in eigen huis blijven aub. Dan maar geen Maher, ondanks dat het een prima voetballer is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, maar die kostte 2,5 keer zoveel. En als zelfs Strootman al 17 miljoen oplevert...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je bij wie we dat ook zeiden?
[ afbeelding ]
Thanks, Chase ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terecht rood+penalty,
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens weg met die infantiele spelers
quote:
Cruijff heet ie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
"HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN CRUYFF!!!!"
Anyway, gewoon een slippertje na een domme actie van Rhijn. En AZ is een ploeg waar je van kunt verliezen, vooral wanneer je dus met 10 man komt te staan.
Prima dat de 'laffe' wissels van De Boer afgestraft werden trouwens. Dat werkt namelijk zelden.
Het is allemaal de schuld van de Boer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, gewoon een slippertje na een domme actie van Rhijn. En AZ is een ploeg waar je van kunt verliezen, vooral wanneer je dus met 10 man komt te staan.
Prima dat de 'laffe' wissels van De Boer afgestraft werden trouwens. Dat werkt namelijk zelden.
En die speelde het seizoen voorafgaand veel beter dan Maher. Tuurlijk Maher lijkt een "safe bet" maar of hij dat ook is, is maar de vraag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, maar die kostte 2,5 keer zoveel. En als zelfs Strootman al 17 miljoen oplevert...
Was best een leuke speler inderdaad, heeft ons wel wat leuke wedstrijden tegen o.a. Feyenoord bezorgd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toch blijf ik het jammer vinden dat hij overal mislukt, hij kan wel voetballen.
Wat heeft Ronald er nou weer mee te maken!?!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Boer.
Als hij dat niet had gedaan werd Ajax helemaal overlopen dus snap het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |