Bij mij staat Ajax 6de.quote:
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Kijk eens terug, kip.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onterechte penalty maar Ajax was ook niet goed maarja kampioen worden we toch wel..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geld zat, 30 miljoen uitgeven gewoon.
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Minstens, gewoon je lekker in de schulden steken.
Jozefzoon bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpen.
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef DenXD het volgende:
[..]
Alle nederlagen zijn onnodig, anders moet je niet eens beginnen met spelen.
Suarez kopuhquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als we 30 mil uitgeven, hebben we nog steeds geld zat.
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Zou er een scout van Spurs op de tribune hebben gezeten?
[..]
[ afbeelding ]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, met Eriksen is Maher onnodig.
Tuurlijk wel dat zeg ik ook nergens. Laat maar...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we dan niet onze blik over de wedstrijd laten schijnen?
Oh nee want kritiek![]()
. Ga op Antartica lekker wakvissen met eskimo's
Die had gewoon een bakje kibbeling besteld bij de visboer en rustig op de tribune de wedstrijd hebben gekeken. Dat PSV die gozer gehaald heeft is triest.quote:
Als Maher een exceptionele was had je een punt. Maar mijn inziens is het een overrated speler die bij PSV nog niets heeft laten zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.
Wat interesseert mij het nou hoe zij dat gefinancierd hebben. We hadden 'm makkelijk kunnen halen, zeker omdat Ajax voor van Ginkel wel bijna hetzelfde bedrag wilde neerleggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En ben je ook een beetje op de hoogte hoe die hem gefinancierd hebben?
Het is niet de gemeente Eindhoven.
Leven er eskimo's op de antillen? Er gaat een wereld voor me open.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Antilliaanse Eskimo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |