Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.quote:
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.
Qua kwaliteiten was het een prima voetballer.
Verschil in visie ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk inquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
plus dat het een tering vetzak was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk in
Hij had/heeft wel een geweldige trap maar daar teert hij ook teveel op en hij ligt goed in de persquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus dat het een tering vetzak was.
Beetje drama mag welquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf op voorpagina: ''Ook Ajax loopt zware averij op''.
Zware nog wel
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Nu alweer 3 punten achter op de koploperquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu alweer 3 punten achter op de koploperwe zijn net begonnen en nu alweer een inhaalrace
Zou Van Gaal Greg oproepen nu?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.
In Rotterdam vieren ze vast al het kampioenschapquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.quote:
Dat weet ik wel maar hij speelde als een dweilquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.
Zo ziet rood er uit.quote:
quote:
Zo dom ook, het is Viergever die alleen voor het doel nog gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hmm, als ik heel goed kijk dan denk ik toch wel dat hij hem misschien heel licht beetpakte.
is gewoon rood, een van de duidelijkste regels in het spel: overtreding op een doorgebroken speler is roodquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef NY_Giant het volgende:
Maar kom op, gaan we voor al dit soort overtredingen meteen rood geven? Voor de eerste rode kaart bij Feyenoord geldt eigenlijk hetzelfde. Een penalty plus een gele kaart als straf is zwaar genoeg in dit soort gevallen.
Doorgebroken speler in dit geval he. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef NY_Giant het volgende:
Maar kom op, gaan we voor al dit soort overtredingen meteen rood geven? Voor de eerste rode kaart bij Feyenoord geldt eigenlijk hetzelfde. Een penalty plus een gele kaart als straf is zwaar genoeg in dit soort gevallen.
Het gaat niet om doorgebroken speler maar om het ontnemen van een scoringskansquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is gewoon rood, een van de duidelijkste regels in het spel: overtreding op een doorgebroken speler is rood
Frank de Boer: 'Ik vond het zeker geen rode kaart', verwees hij naar het gedwongen vertrek van Ricardo van Rhijn. 'Onze doelman was eerder bij de bal.'quote:
Inderdaad, Janssen heeft wel degelijk belangrijke punten voor Ajax gepakt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.
Qua kwaliteiten was het een prima voetballer.
Nooit uitgesproken in de media door het 'gewoon' buiten de media te houden. Details daarom nooit bekend geworden. Persoonlijk ging het niet al te best en ze hadden een meningsverschil over het spelletje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Check de beelden, als Fischer of Bojan zo was vastgehouden had ik ook geroepen: Penalty+Rood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Doodzonde dat je zo'n wedstrijd nog uit handen geeft, 2e helft was er niets aan de hand.
Lijkt wel dat dit soort lichte overtredingen altijd tegen Ajax zwaar bestraft worden de laatste 2 jaar, er wordt ook nauwelijks geprotesteerd.
Hmm, ik vind dit team eigenlijk helemaal niet zo stabiel. Zeker achterin niet, maar ook spelers als Fischer en Bojan zijn erg wisselvallig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Doodzonde dat je zo'n wedstrijd nog uit handen geeft, 2e helft was er niets aan de hand.
Lijkt wel dat dit soort lichte overtredingen altijd tegen Ajax zwaar bestraft worden de laatste 2 jaar, er wordt ook nauwelijks geprotesteerd.
Maar verder is er op zich nog niets aan de hand, we hebben nog steeds het beste en stabielste team. Hopelijk blijft dat dat ook na de transferperiode.
Klopt, eerste helft was slecht, maar na de 2-1 van Siem de Jong moet je zo een wedstrijd professioneel uitspelen. Tempo eruit halen, gecontroleerd spelen, de wedstrijd doodmaken en de bal in de ploeg houden. Daarentegen ging Ajax meteen achteruit lopen, verdedigers kozen slecht positie zodat de AZ aanvallers weer eens zeeën van ruimte hadden, onnodig balverlies, duels werden te vaak verloren. Ja, dan roep je het ook over jezelf af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dit team eigenlijk helemaal niet zo stabiel. Zeker achterin niet, maar ook spelers als Fischer en Bojan zijn erg wisselvallig.
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest. Overigens, 10 minuten later gebeurde exact hetzelfde en toen floot de scheids niet. Dat was een veel duidelijkere rode kaart, want toen was er wel degelijk sprake van een scoringskans.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat niet om doorgebroken speler maar om het ontnemen van een scoringskans.
Vind ik wat overdreven, tot dat Van Rhijn moment was er niets aan de hand, zat ik eerder op de 1-3 te wachten, dat het daarna niet meer loopt, okquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, eerste helft was slecht, maar na de 2-1 van Siem de Jong moet je zo een wedstrijd professioneel uitspelen. Tempo eruit halen, gecontroleerd spelen, de wedstrijd doodmaken en de bal in de ploeg houden. Daarentegen ging Ajax meteen achteruit lopen, verdedigers kozen slecht positie zodat de AZ aanvallers weer eens zeeën van ruimte hadden, onnodig balverlies, duels werden te vaak verloren. Ja, dan roep je het ook over jezelf af.
Kun je niet weten, want Viergever werd vastgehouden en verloor daardoor enorm veel snelheid.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest.
Ik denk dat het volgens de regels wel klopt alleen volgt niet iedere scheids de regels in dit soort situaties, ik denk dat eerder op de dag Mathijsen ook rood had moeten hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit en dat was discutabel. Cillesen was waarschijnlijk eerder bij de bal geweest. Overigens, 10 minuten later gebeurde exact hetzelfde en toen floot de scheids niet. Dat was een veel duidelijkere rode kaart, want toen was er wel degelijk sprake van een scoringskans.
Je kunt hem zeker geven maar wordt meer niet dan wel gegeven in dit soort situaties. Maar je kunt er niet verder over zeiken, was niet slim van v. Rhijn die sowieso één van de zwakke schakels is bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Check de beelden, als Fischer of Bojan zo was vastgehouden had ik ook geroepen: Penalty+Rood.
Het is niet eens een lichte overtreding, wel een hele domme. Van Rhijn had geen oog voor de bal maar de speler, hij houdt een speler bewust tegen die daardoor niet bij de bal kan en hij ontneemt hem dus een scoringskans, gezien de positie in het strafschopgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |