Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.quote:
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt niet. Janssen was geen miskoop. Prima speler ook voor Ajax toen. Kon alleen niet lekker worden tussen FdB en hem.
Qua kwaliteiten was het een prima voetballer.
Verschil in visie ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk inquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was het probleem tussen de Boer en Janssen dan?
plus dat het een tering vetzak was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat De Boer Janssen niet goed genoeg vond en daar had hij gelijk in
Hij had/heeft wel een geweldige trap maar daar teert hij ook teveel op en hij ligt goed in de persquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
plus dat het een tering vetzak was.
Beetje drama mag welquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf op voorpagina: ''Ook Ajax loopt zware averij op''.
Zware nog wel
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Nu alweer 3 punten achter op de koploperquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zware nog wel
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu alweer 3 punten achter op de koploperwe zijn net begonnen en nu alweer een inhaalrace
Zou Van Gaal Greg oproepen nu?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van Rhijn geschorst, ik zie de positieve punten wel.
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn PC uit het raam, mobiel in de prullenbak, abonnement van FOX opzeggen.
In Rotterdam vieren ze vast al het kampioenschapquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook gewoon niet naar de wedstrijd,,ben er al helemaal klaar mee weer.
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.quote:
Dat weet ik wel maar hij speelde als een dweilquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag gewoon meedoen met Oranje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |