quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord.
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat Ligeon veel meer felheid en wil toont dan dat doetje
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind was ook weer zwak tegen een rechtsbuiten
Maar er is ook geen betere te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Blind is gewoon te langzaam. Zeg ik al 2 jaar
Boilesen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is ook geen betere te krijgen.
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier veel te positief maar jij bent te negatief, het sprankelt nog niet maar tot het Van Rhijn moment had ik niet het idee dat AZ ook maar 1 puntje zou halen.
Maar Beerens kon er een stuk of 4 keer weer lachend langsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slecht
Hahha, kaas, in de kaasstadquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat het plan van Cruyff DUS niet werkt....!?![]()
Feyenoord speelt om Koeman bondscoach te maken vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord. Ajax speelt voor het kampioenschap, Feyenoord voor een plaats bij de top 8 (play-offs Europees voetbal).
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.
Behalve dat er tig voorzetten van die kant kwamen was hij wel redelijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind was nog een van de betere vandaag maar goed dat was ook niet zo moeilijk
Hahaha je zei kaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Die niet kan verdedigen. Snap jij het nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.
slechter dan van rhijn is best lastig op het verdedigende vlakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AZ fans had...!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?
Leer lezen pik, het gaat niet om de nederlaag. Het gaat om de manier waarop. Dat is Ajax onwaardig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
Het is jammer, maar volgende week beter.
Dus, we mogen niet gefrustreerd zijn na een onnodige nederlaag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
Het is jammer, maar volgende week beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |