SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je een herhaling van de beelden van Van Rhijn? Op foxlive staat het niet duidelijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef TJV het volgende:
Waarom moet van Rhijn ook aan zijn shirt trekken, laat hem doorlopen en jammer dat ie scoort dan, maar dan ben je in ieder geval nog met 11. Je weet dat Nijhuis altijd rood geeft in zo'n situatie, doe dan niet zo dom en houd je handen op je rug. Laat Ligeon het maar proberen.Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Heb momenteel al lepra en ebola, is wel even genoeg zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week moet het beter, anders zien jullie mij huilen.
En miertje, krijg aids.
Jullie hebben wel eens 11 punten los gestaan met de winterstop, vervolgens raakte vijf basisspelers geblesseerd en moest de jeugd/tweede elftal het overnemen. En nog werden we met 6 punten voorsprong kampioen. Dus reken je maar niet rijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Miertje88 het volgende:
Op 22 september staan we al 6 punten los, minimaal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat nou weer?SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Van Rhijn laat zich vaker naaien binnendoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
moet wel lukken, ze missen volgende week hun bikkelharde aanvoerderquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En miertje, krijg aids.
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.quote:
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.
Nee de scheidsrechter had het fout snap dat danquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een reflex hè. Je hebt ook geen kwartier om na te denken dan.
Maakt ook niet meer uit nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en aangezien hij aan de verkeerde kant verdedigt wordt, is het inderdaad een doorgebroken speler dus terecht rood. Die discussie is ook weer over nu.
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat erin moet zitten, als ik dat doe komt mijn coach van 350 kilo boven op me zitten, en dat is in een zaterdagmiddag-bierelftal.
PSV vorig seizoen nog manquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot de rode kaart was er helemaal niks aan de hand. Het was niet geweldig, maar niemand speelt AZ zo maar even weg in eigen huis.
Ja, nu laat ie hem doorlopen en houdt ie hem nog eens vast ook. Ik zou wel weten wat ik liever heb.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Viergever zomaar laat doorlopen.
Was gewoon weer zwak die jongen .quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was sowieso een fout, maar Cillessen had die wel kunnen hebben. Is sowieso Viergever maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar gaat allemaal zo snel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, nu laat ie hem doorlopen en houdt ie hem nog eens vast ook. Ik zou wel weten wat ik liever heb.
Is ook geen geweldige speler natuurlijk. Moet gewoon keihard vechten voor zijn basisplaats.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was gewoon weer zwak die jongen .
Pure analyse, moet kunnen. Dan valt het straks alleen maar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Mensen die nu al in paniek zijn, hou toch op joh.
In de Johan Cruijff Schaal zag je ook dat het niet werkte met Schöne. Blundertje van Frank: ''We verwachten dat AZ met een 10 gaat spelen''. Was de reden dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Stiggie het volgende:
Ik had overigens de eerste helft Poulsen liever zien staan ipv Schone. Achteraf praten is wel makkelijk
Onderuit, du meinst?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen won je in ieder geval nog nu ga je hard achteruit
Volgend jaar dan maar weer proberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer geen ongeslagen seizoen potverdomme
Snap nog steeds niet dat Frank daar een keer gek van wordt na bijna 3 jaar coach van Ajax. Soms is het net een catwalk waar Vitesse etc trossen met tomaten gooienquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht, ADO, Heerenveen, Feyenoord Vitesse, PSV uit geldt precies hetzelfde. Dus als je dat weet, dien je juist harder te werken, beter de duels aangaan, een extra stapje lopen, desnoods opportunistischer spelen als je er met het positiespel niet door heen komt. Niet onnodig balverlies lijden, simpele passes geven, etc. Maar elke keer weer begint Ajax in zo een wedstrijd slecht, echt slecht. Met de rug tegen de muur, de aanvallers lopen door de verdediging als een mes door boter.
Da's geen excuusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die hebben het lastig tegen PEC.
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen geweldige speler natuurlijk. Moet gewoon keihard vechten voor zijn basisplaats.
Volgende week gaan we winnen, ben ik van overtuigd. 5-0quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En miertje, krijg aids.
Jep, en misschien nog Tete die er aan komt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?
Heeft een goede voorbereiding gedraaid, verdient gewoon een kans. Zelfde geldt voor Boilesen, Blind verneukt het in 5 potjes.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke concurrentie heeft die dan ? van speedy gonzalez ligeon ?
Er zijn mensen hier veel te positief maar jij bent te negatief, het sprankelt nog niet maar tot het Van Rhijn moment had ik niet het idee dat AZ ook maar 1 puntje zou halen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Erge is dat je dit soort voetbal al de hele week ziet aankomen en nog krijgen mensen het voor elkaar om te zeggen dat we wel even winnen met 1-4 of 0-4
Je zou bijna denken dat Frank de Boer denkt: "AZ, Heerenveen, Utrecht en ADO zijn niet de ploegen waar we punten tegen moeten pakken''quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap nog steeds niet dat Frank daar een keer gek van wordt na bijna 3 jaar coach van Ajax. Soms is het net een catwalk waar Vitesse etc trossen met tomaten gooien
Voor Feyenoord ja, als je van dat team verliest is een crisis wel terecht.quote:
Moet wel toegeven dat Ligeon veel meer felheid en wil toont dan dat doetjequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep, en misschien nog Tete die er aan komt.
Blind was ook weer zwak tegen een rechtsbuitenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Heeft een goede voorbereiding gedraaid, verdient gewoon een kans. Zelfde geldt voor Boilesen, Blind verneukt het in 5 potjes.
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord. Ajax speelt voor het kampioenschap, Feyenoord voor een plaats bij de top 8 (play-offs Europees voetbal).quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef heloef het volgende:
Tegeltekst: hoe slecht we het ook doen, Feyenoord draait alsnog een slechter seizoen.
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef heloef het volgende:
Tegeltekst: hoe slecht we het ook doen, Feyenoord draait alsnog een slechter seizoen.
Dan had hij zich gewoon ziek gemeld en Henny meegegeven: ''Jongens ik trek het niet meer, al dat gekut en gezanik met uitwedstrijden bij deze club, het liefst heb ik dat ze het licht bij die clubs uit doen, het opdoeken en weg ermee''.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Frank de Boer denkt: "AZ, Heerenveen, Utrecht en ADO zijn niet de ploegen waar we punten tegen moeten pakken''
En ja, hij heeft wel drie keer op rij gelijk gehad.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord.
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat Ligeon veel meer felheid en wil toont dan dat doetje
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind was ook weer zwak tegen een rechtsbuiten
Maar er is ook geen betere te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Blind is gewoon te langzaam. Zeg ik al 2 jaar
Boilesen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar er is ook geen betere te krijgen.
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier veel te positief maar jij bent te negatief, het sprankelt nog niet maar tot het Van Rhijn moment had ik niet het idee dat AZ ook maar 1 puntje zou halen.
Maar Beerens kon er een stuk of 4 keer weer lachend langsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag, zeker gezien zijn zwaktes niet slecht
Hahha, kaas, in de kaasstadquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft iemand al geroepen dat het plan van Cruyff DUS niet werkt....!?![]()
Feyenoord speelt om Koeman bondscoach te maken vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet zich niet vergelijken met Feyenoord. Ajax speelt voor het kampioenschap, Feyenoord voor een plaats bij de top 8 (play-offs Europees voetbal).
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon het kutte van rechtsbacks, zijn allemaal omgetoverde buitenspelers.
Behalve dat er tig voorzetten van die kant kwamen was hij wel redelijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind was nog een van de betere vandaag maar goed dat was ook niet zo moeilijk
Hahaha je zei kaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht er gewoon meer en dan vind ik het heel kwalijk dat je je weer het kaas van het brood laat eten op deze manier.
Die niet kan verdedigen. Snap jij het nog?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn een omgetoverde centrale verdediger.
slechter dan van rhijn is best lastig op het verdedigende vlakquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is aanvallend ook beter. Verdedigend is afwachten, maar van Rhijn is daar ook niet ook niet geweldig in.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AZ fans had...!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft iemand al een AZ-fan een klap voor zijn kop gegeven?
Leer lezen pik, het gaat niet om de nederlaag. Het gaat om de manier waarop. Dat is Ajax onwaardig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
Het is jammer, maar volgende week beter.
Dus, we mogen niet gefrustreerd zijn na een onnodige nederlaag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Stelletje huilers hier met dag kampioenschap e.d. Dit is pas wedstrijd 2 van de 34.
En ook niet kan aanvallen. Wat doet hij eigenlijk op het veld?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Die niet kan verdedigen. Snap jij het nog?
Sarcasme is je vreemd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef DenXD het volgende:
Shirtjes ruilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook niet kan aanvallen. Wat doet hij eigenlijk op het veld?
Er was een vol uitvak met de Johan Cruijff Schaal.quote:
Al vier wedstrijden in de top 5 slechtste basisspelers bij PSV. Gaat wellicht net zo mislukken als Narsingh.quote:
Alle nederlagen zijn onnodig, anders moet je niet eens beginnen met spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, we mogen niet gefrustreerd zijn na een onnodige nederlaag?
Waar gaat het heen in deze wereld.
Random commando: Huilen²
Was toch wel terechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Onterechte penalty maar Ajax was ook niet goed maarja kampioen worden we toch wel..
Samen met zijn broer, die heet Cock hahahaha hihiquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MARTIN JOL WIE KENT HEM NIET MARTIN JOL MARTIN JOL IS EEN ECHTE TRAVESTIET
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef TJV het volgende:
Nou ik ga maar weer FM spelen, daar win ik wel gewoon van al die boerenkutclubs.
Wat een onzin manquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al vier wedstrijden in de top 5 slechtste basisspelers bij PSV. Gaat wellicht net zo mislukken als Narsingh.
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.quote:
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.quote:
PSV supporters zeggen het zelf.quote:
Hoeveel moet die Bale kosten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.
Geld zat, 30 miljoen uitgeven gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een dure, als je het doet moet je het goed doen.
Jan Vertonghenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Crack terughalen, Furby terughalen. Wie nog meer? Heitinga en de Zeeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |