Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestivalquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weggespeeld maar ik heb maar 15 minuten op mijn gemak naar de wedstrijd gekeken
Waren wel mooie gols hoor, wees daar eerlijk in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn uitzinnige gedoe bij AZ goals.
Ja ik ben gefrustreerd.
j0rdiiiiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit seizoen geen verlies denk ik. 29-5-0 zoiets.
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Breekfast het volgende:
Bojan valt tot nu toe ook zwaar tegen zeg, op die assist na dan van vandaag.
Mickey wie? Mis ik ietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.
Het is toch schandalig dat je nog steeds na zoveel jaar en kampioenschappen je die wedstrijd niet eens 70 minuten onder controle kan hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestival
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren wel mooie gols hoor, wees daar eerlijk in.
Riepen ze vorig jaar ook, en het jaar daarvoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Miertje88 het volgende:
De platte kar kan in januari al van stal gehaald worden.
Bedankt!
Sinds de Boer trainer is zijn de flanken kut.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hier
Ga bekkenstoten dan!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.
Vermeer ziek. Van Rhijn hield heel licht vast, vooral dom van hem, maar ook wel beetje overdreven en kreeg daarvoor rood + pingel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Was net sporten dus heb de hele wedstrijd gemist. Kan iemand me ff kort uitleggen waarom Vermeer is gewisseld en waarom van Rhijn roos kreeg?
Jammer van de uitslag iigvolgende week punten in eigen huis pakken iig!
Speelden we vorig seizoen ook niet zo in Alkmaar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook weer geen echte buitenspeler maar goed die had het sowieso beter gedaan dan Bojan vandaag
1 punt, droeftoeter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef NikeyAjax het volgende:
Prima tweede helft tot de rode kaart. Bas Nijenhuis dacht zeker; ik geef FC Twente nog een paar extra punten voorsprong.
grote aanpassingsmoeilijkheden he . totaal ander leefklimaat dan daar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hier
Toen won je in ieder geval nog nu ga je hard achteruitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelden we vorig seizoen ook niet zo in Alkmaar?
Weer geen ongeslagen seizoen potverdommequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Mensen die nu al in paniek zijn, hou toch op joh.
dan moet je niet zeggen dat we niet werden weggetiktquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek met 10 man en dat we moeten aanvallen.
Hier is geen paniek hoor. Ajax gaat weer in de achtervolging, dus dat landskampioenschap zit er weer aan te komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Bij FC Utrecht, ADO, Heerenveen, Feyenoord Vitesse, PSV uit geldt precies hetzelfde. Dus als je dat weet, dien je juist harder te werken, beter de duels aangaan, een extra stapje lopen, desnoods opportunistischer spelen als je er met het positiespel niet door heen komt. Niet onnodig balverlies lijden, simpele passes geven, etc. Maar elke keer weer begint Ajax in zo een wedstrijd slecht, echt slecht. Met de rug tegen de muur, de aanvallers lopen door de verdediging als een mes door boter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestival
Kan best, maar daarvoor was het ook weer kut met peren. Bijvoorbeeld de 1-1...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja die rode kaart + penalty op zo'n moment als er niks aan de hand is is niet alleen een klap op het veld, maar ook mentaal bij de mannen.
Thanks, hoop dat Vermeer er weer gauw bovenop is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Vermeer ziek. Van Rhijn hield heel licht vast, vooral dom van hem, maar ook wel beetje overdreven en kreeg daarvoor rood + pingel.
Geen paniek, gewoon frustratie.... had gewoon drie punten moeten binnenharken vandaag, maar helaas...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
En toen ging je playstation kapot, arme jij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Miertje88 het volgende:
Op 22 september staan we al 6 punten los, minimaal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ging je playstation kapot, arme jij.
wat zeg ik dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet je niet zeggen dat we niet werden weggetikt
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Tegen AZ? Blijf me er over verbazen, en dan zie je een PSV of Feyenoord met gemak van ze winnen. Wij blijven het constant lastig hebben tegen ze. Fascinerend wel, vind je ook niet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch schandalig dat je nog steeds na zoveel jaar en kampioenschappen je die wedstrijd niet eens 70 minuten onder controle kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
vRhijn laat zich wel vaker verassen binnendoor . Moet eruitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef truedestiny het volgende:
Achteraf dus toch een terechte penalty, misschien wat zwaar gegeven maar natuurlijk oerdom van vRhijn om hem daar aan z'n shirtje te trekken.
heb je een herhaling van de beelden van Van Rhijn? Op foxlive staat het niet duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Je verdiende niet om te winnen ook al is het een onnodige nederlaag. Weinig voetballend gecreëerd en Vermeer komt in als een mietje. Penalty was terecht en is gewoon dom van Van Rhijn.
Ga je lekker bekkenstoten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.
ja is goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.
Ach die hebben het lastig tegen PEC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen AZ? Blijf me er over verbazen, en dan zie je een PSV of Feyenoord met gemak van ze winnen. Wij blijven het constant lastig hebben tegen ze. Fascinerend wel, vind je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |