Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat beeld dat Ajax opeens superieur is ofzo gaat echt nergens over. AZ was al lastig zat.
Precies, dat zal dan wel de Amsterdamse Arrogantie zijn laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat beeld dat Ajax opeens superieur is ofzo gaat echt nergens over. AZ was al lastig zat.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.
Nog wel ja..... ik hoop dat iedereen blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.
De enige wedstrijden waarin Ajax het moeilijk had waren de wedstrijden waarin de kleinere teams gewoon compleet achterover leunen en wachten om een paar keer te counteren. Voor de rest moet Ajax er gewoon makkelijk uitkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na 1 wedstrijd al zeggen? Alle clubs zijn concurrent en vooral tegen de kleine clubjes moet je oppassen dat je niet verliest met de mentaliteit van: Ah, dat doen we wel ff.. Geloof mij, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen dat je met je billetjes geknepen de wedstrijd zit te bekijken..
Uiteraard, anders wordt het vanzelfsprekend een ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog wel ja..... ik hoop dat iedereen blijft natuurlijk.
Ik denk dat iedereen vooral is geschrokken van de zwakte van de andere teams. Maar die zullen inderdaad niet een heel seizoen lang blijven aanklooien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, dat zal dan wel de Amsterdamse Arrogantie zijn laten we maar zeggen.
Nee joh wij zijn de beste en al 3 keer op rij met vlag en wimpel kampioenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh wij zijn de beste en al 3 keer op rij met vlag en wimpel kampioen![]()
Sarcasmequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 16:45:54Nieuws: De Boer vindt Europese flaters nadelig voor eredivisie en Ajax http://t.co/QjJdeh6PdW #ajax reageer retweet
Natuurlijk, Ajax is wel de beste ploeg maar niet van een niveau dat je een keertje tegen een middenmoter op halve kracht kan spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.
Of magquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, Ajax is wel de beste ploeg maar niet van een niveau dat je een keertje tegen een middenmoter op halve kracht kan spelen
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat deze seizoen, Frank ook wat 2de keuzes of 3de keuzes tegen slechte tegenstanders opstelt.
Ik zie alleen maar voordelen dan.
Kom op zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit seizoen geen verlies denk ik. 29-5-0 zoiets.
Az moet je ondanks hun slechte resulaten vorig seizoen helemaal niet onderschatten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.
Ik heb daar nu wat meer vertrouwen in, gezien het feit dat spelers als Dijks, Lukoki en Boerrigter geen 2e keus meer zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.
Heb je ook weer gelijk in natuurlijk. Maar dan nog, je speelt met een team dat niet vaak samenspeelt. Gewoon zoveel mogelijk vasthouden aan 11 spelers lijkt mij het beste.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb daar nu wat meer vertrouwen in, gezien het feit dat spelers als Dijks, Lukoki en Boerrigter geen 2e keus meer zijn.
Je kan 12 proberen, maar dat staat de KNVB niet toe waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in natuurlijk. Maar dan nog, je speelt met een team dat niet vaak samenspeelt. Gewoon zoveel mogelijk vasthouden aan 11 spelers lijkt mij het beste.
Zo goed zijn we nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat deze seizoen, Frank ook wat 2de keuzes of 3de keuzes tegen slechte tegenstanders opstelt.
Ik zie alleen maar voordelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |