Dat kan. Ik denk nog steeds hij als hij fit is een versterking is voor Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.
Tello is een echte renner.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.
Ik had een hele fijne droom, dat Feyenoord verloor van Twente thuis...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had een nare droom, dat Poulsen geblesseerd raakte
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik had een hele fijne droom, dat Feyenoord verloor van Twente thuis...
Ik heb liever dat ze zondag winnen en dat doen ze ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rij
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rij
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zondag winnen en dat doen ze ook
quote:
Ja, uiteraard, dat is ook gedrag wat niet in het veld thuis hoort, maar ik zie toch liever dat ze zondag 0 punten pakken ipv 1 of 3, dat lijkt mij toch het belangrijkst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Dat mag niet? Jij hebt liever dat ze als gekken naar alles schoppen wat beweegt als ze tegen ons spelen? Die druk moet er bij hun een beetje af.
Wat ze tegen anderen doen interesseert mij niet zoveel, mij gaat het om Ajax, dus met het oog op die wedstrijd lijkt het me beter en verder is Twente waarschijnlijk niet eens in staat om te winnen daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat is ook gedrag wat niet in het veld thuis hoort, maar ik zie toch liever dat ze zondag 0 punten pakken ipv 1 of 3, dat lijkt mij toch het belangrijkst.
Met hamlap erbij kunnen ze wel iets gaan betekenen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Lekker boeiend wat Feyenoord doet. Zijn totaal geen concurrent.
Tuurlijk gaat het om Ajax, maar om te zeggen van laat ze maar winnen omdat ze anders tegen de spelers van Ajax gaan schoppen vind ik geen reden, laat ze dat maar doen dan komen er genoeg kaarten en schorsingen, resultaat is het belangrijkst, je moet en wil winnen als je speelt! En Twente niet winnen? En de wedstrijd tegen Zwolle dan...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ze tegen anderen doen interesseert mij niet zoveel, mij gaat het om Ajax, dus met het oog op die wedstrijd lijkt het me beter en verder is Twente waarschijnlijk niet eens in staat om te winnen daar.
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om Ajax, maar om te zeggen van laat ze maar winnen omdat ze anders tegen de spelers van Ajax gaan schoppen vind ik geen reden, laat ze dat maar doen dan komen er genoeg kaarten en schorsingen, resultaat is het belangrijkst, je moet en wil winnen als je speelt! En Twente niet winnen? En de wedstrijd tegen Zwolle dan...
Alle teams in de Eredivisie zijn concurrentie!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Lekker boeiend wat Feyenoord doet. Zijn totaal geen concurrent.
Nee, maar hopelijk wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?
Meh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met hamlap erbij kunnen ze wel iets gaan betekenen.
Ik verwacht niet dat hij komt, die zal eerder naar Vitesse gaan. Wij zullen wel die maffe Belg die bij NEC heeft gespeeld krijgen ofzo...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alle teams in de Eredivisie zijn concurrentie!
tegen zwolle waren ze echt extreem slap. Heb de eerste helft gezien, was echt matigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?
Als hij zijn mentaliteit heeft verbeterd welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de nacht ja als ze diefje gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na 1 wedstrijd al zeggen? Alle clubs zijn concurrent en vooral tegen de kleine clubjes moet je oppassen dat je niet verliest met de mentaliteit van: Ah, dat doen we wel ff.. Geloof mij, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen dat je met je billetjes geknepen de wedstrijd zit te bekijken..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen PSV kan eventueel een concurrent zijn als ze zich in vorm voetballen maar dat is nog maar afwachten bij hun. Ajax gaat dit jaar hopelijk makkelijk(er) en vroeg kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |