Te licht?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen veel te gemakzuchtig en te licht.
Nee joh, hij was geen linksback. Kon totaal niet verdedigen. Ik denk dat het meer een linkshalf was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had zich echt bij de wereldtop kunnen spelen als linksback, hij speelt het nu geloof ik ook weer bij Milan
Urby heeft een paar wedstrijdjes goed gespeeld maar was verder vooral gewoon degelijk, Eriksen is zeer belangrijk geweest bij de afgelopen kampioenschappen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Urby heeft een transfer naar Milan afgedwongen. Eriksen zit vooralsnog 'gewoon' bij jullie.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, hij was geen linksback. Kon totaal niet verdedigen. Ik denk dat het meer een linkshalf was.
Je die gozer werd zo omver geblazen. Stond echt symbool van het Ajax die jaren. Altijd omver geblazen door wat subtoppers.quote:
Wat bedoel je met omver geblazen? Fysiek iig niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je die gozer werd zo omver geblazen. Stond echt symbool van het Ajax die jaren. Altijd omver geblazen door wat subtoppers.
Vd Hoorn is net gehaald en Van Rhijn zie ik niet de stap hogerop maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn weg en daarvoor Tete. Ik zie dan ook liever iemand anders in plaats van v/d Hoorn. En of Honer het haalt weet ik niet. Fischer zal dan wel weg willen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, hij was geen linksback. Kon totaal niet verdedigen. Ik denk dat het meer een linkshalf was.
Die reactie na Groningen uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je die gozer werd zo omver geblazen. Stond echt symbool van het Ajax die jaren. Altijd omver geblazen door wat subtoppers.
Urby ging ten minste niet zo vaak liggen en huilen als Blind dat doetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omver geblazen? Fysiek iig niet.
Overlopen. Weggespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omver geblazen? Fysiek iig niet.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die reactie na Groningen uit: ''ja het lag aan die supporter op het veld dat we die goal tegenkregen''
Tete neemt het wel over binnen een paar jaar hoor. Van Rhijn is niet zo denderend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vd Hoorn is net gehaald en Van Rhijn zie ik niet de stap hogerop maken.
Als linksback was Blind goed vorig jaar. En Boilesen heeft ook meer talent als linksback dan Urby.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]Beter dan hij is er niet meer geweest bij Ajax
Nee en nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als linksback was Blind goed vorig jaar. En Boilesen heeft ook meer talent als linksback dan Urby.
Dan blijft nog steeds staan wat ik schrijfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als linksback was Blind goed vorig jaar. En Boilesen heeft ook meer talent als linksback dan Urby.
Ik heb vaak genoeg gescholden op hem omdat hij zich weer makkelijk liet uitspelen door middelmaat. Was gewoon een linkshalf, of hangend linksbuiten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hem prima wedstrijden zien verdedigen ja. Beter dan Blind.
Ik ken Tete op die redelijke wedstrijd tegen Telstar niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete neemt het wel over binnen een paar jaar hoor. Van Rhijn is niet zo denderend.
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit Ajax nooit makkelijk uitgespeeld door middelmaat. Oh wacht...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gescholden op hem omdat hij zich weer makkelijk liet uitspelen door middelmaat. Was gewoon een linkshalf, of hangend linksbuiten.
Nee, maar hij was ook geen verdediger die de aanvallers makkelijk van zich af hield. Is gewoon een aanvallende speler.quote:
Dat komt dan ook omdat we het jarenlang met pure middelmaat hebben moeten doen. Atouba enzo. Al was dat wel cabaret voor twee potjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft nog steeds staan wat ik schrijf
Vorig jaar alleen door Vitesse in de competitie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig is dit Ajax nooit makkelijk uitgespeeld door middelmaat. Oh wacht...
We hebben nog steed pure middelmaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt dan ook omdat we het jarenlang met pure middelmaat hebben moeten doen. Atouba enzo. Al was dat wel cabaret voor twee potjes.
Had gewoon op 10 moeten staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Furby kan lekker ballen . Maar komt gewoon tekort voor de top en subtop
Die hebben we zeker, daarom hopen op de goede jeugd die doorstroomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben nog steed pure middelmaat.
Daar vond ik hem nou net niet goed genoeg voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had gewoon op 10 moeten staan
Voor Sneijder of Siem de Jong ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed had kunnen doen in dit systeem onder Frank als linkshalf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had wel alles om daar te kunnen spelen techniek,schot,passing eigenlijk alles wat een nummer 10 nodig heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vond ik hem nou net niet goed genoeg voor
Alleen het niveau niet, jammer, wat ik al eerder zei, als hij zich had geconcentreerd op linksback had hij nu in de top gespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had wel alles om daar te kunnen spelen techniek,schot,passing eigenlijk alles wat een nummer 10 nodig heeft
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Ben wel benieuwd wat de laatste week ons nog gaat brengen. Vorig jaar hadden we opeens Poulsen en Babel.
Durate, over pure middelmaat gesproken. En hoezo zou Cuenca nou komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.
Laat die Andersen het maar opvangen. Godverdomme wat een heerlijke speler zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.
Extra optie in de aanval. Boerrigter, Lukoki, Babel en Cuenca weg waarvoor alleen Bojan is teruggekomen. Of ze hebben nog veel vertrouwen in Sana als back-up.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durate, over pure middelmaat gesproken. En hoezo zou Cuenca nou komen.
Staat op foxsports.nl. Bojan in de spits en Andersen rechtsbuiten lijkt me wel leuk om een keer te proberen.quote:Tot slot nog even Sigthórsson. De Boer was na het duel met Roda niet helemaal tevreden over zijn spits maar volgens de coach is het krediet van de IJslander voorlopig nog niet op.
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Extra optie in de aanval. Boerrigter, Lukoki, Babel en Cuenca weg waarvoor alleen Bojan is teruggekomen. Of ze hebben nog veel vertrouwen in Sana als back-up.
Gewoon kopen natuurlijk. Of huren met optie op koop en dan langzaam klaarstomen. Dan kun je meer gaan rouleren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.
Nee lijkt me niet echt nodig al had ik hem in vorm wel een keer willen zien spelen voor Ajaxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.
Vond hem niet echt geweldig. Kan me niet voorstellen dat er in de jeugd niemand rondloopt die beter is dan Cuenca...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon kopen natuurlijk. Of huren met optie op koop en dan langzaam klaarstomen. Dan kun je meer gaan rouleren.
Is gewoon een goede speler. Ook ander type, meer een echte buitenspeler dan Bojan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond hem niet echt geweldig. Kan me niet voorstellen dat er in de jeugd niemand rondloopt die beter is dan Cuenca...
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een goede speler. Ook ander type, meer een echte buitenspeler dan Bojan natuurlijk.
Dat kan. Ik denk nog steeds hij als hij fit is een versterking is voor Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.
Tello is een echte renner.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.
Ik had een hele fijne droom, dat Feyenoord verloor van Twente thuis...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had een nare droom, dat Poulsen geblesseerd raakte
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik had een hele fijne droom, dat Feyenoord verloor van Twente thuis...
Ik heb liever dat ze zondag winnen en dat doen ze ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rij
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is geen droom maar werkelijkheid, de week erop verliezen ze namelijk weer...hebben ze ook iets 3x op rij
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zondag winnen en dat doen ze ook
quote:
Ja, uiteraard, dat is ook gedrag wat niet in het veld thuis hoort, maar ik zie toch liever dat ze zondag 0 punten pakken ipv 1 of 3, dat lijkt mij toch het belangrijkst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Dat mag niet? Jij hebt liever dat ze als gekken naar alles schoppen wat beweegt als ze tegen ons spelen? Die druk moet er bij hun een beetje af.
Wat ze tegen anderen doen interesseert mij niet zoveel, mij gaat het om Ajax, dus met het oog op die wedstrijd lijkt het me beter en verder is Twente waarschijnlijk niet eens in staat om te winnen daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat is ook gedrag wat niet in het veld thuis hoort, maar ik zie toch liever dat ze zondag 0 punten pakken ipv 1 of 3, dat lijkt mij toch het belangrijkst.
Met hamlap erbij kunnen ze wel iets gaan betekenen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Lekker boeiend wat Feyenoord doet. Zijn totaal geen concurrent.
Tuurlijk gaat het om Ajax, maar om te zeggen van laat ze maar winnen omdat ze anders tegen de spelers van Ajax gaan schoppen vind ik geen reden, laat ze dat maar doen dan komen er genoeg kaarten en schorsingen, resultaat is het belangrijkst, je moet en wil winnen als je speelt! En Twente niet winnen? En de wedstrijd tegen Zwolle dan...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ze tegen anderen doen interesseert mij niet zoveel, mij gaat het om Ajax, dus met het oog op die wedstrijd lijkt het me beter en verder is Twente waarschijnlijk niet eens in staat om te winnen daar.
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om Ajax, maar om te zeggen van laat ze maar winnen omdat ze anders tegen de spelers van Ajax gaan schoppen vind ik geen reden, laat ze dat maar doen dan komen er genoeg kaarten en schorsingen, resultaat is het belangrijkst, je moet en wil winnen als je speelt! En Twente niet winnen? En de wedstrijd tegen Zwolle dan...
Alle teams in de Eredivisie zijn concurrentie!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
Lekker boeiend wat Feyenoord doet. Zijn totaal geen concurrent.
Nee, maar hopelijk wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?
Meh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met hamlap erbij kunnen ze wel iets gaan betekenen.
Ik verwacht niet dat hij komt, die zal eerder naar Vitesse gaan. Wij zullen wel die maffe Belg die bij NEC heeft gespeeld krijgen ofzo...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alle teams in de Eredivisie zijn concurrentie!
tegen zwolle waren ze echt extreem slap. Heb de eerste helft gezien, was echt matigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 wedstrijd verliest verlies je ze allemaal?
Als hij zijn mentaliteit heeft verbeterd welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de nacht ja als ze diefje gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na 1 wedstrijd al zeggen? Alle clubs zijn concurrent en vooral tegen de kleine clubjes moet je oppassen dat je niet verliest met de mentaliteit van: Ah, dat doen we wel ff.. Geloof mij, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen dat je met je billetjes geknepen de wedstrijd zit te bekijken..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen PSV kan eventueel een concurrent zijn als ze zich in vorm voetballen maar dat is nog maar afwachten bij hun. Ajax gaat dit jaar hopelijk makkelijk(er) en vroeg kampioen worden.
Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat beeld dat Ajax opeens superieur is ofzo gaat echt nergens over. AZ was al lastig zat.
Precies, dat zal dan wel de Amsterdamse Arrogantie zijn laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat beeld dat Ajax opeens superieur is ofzo gaat echt nergens over. AZ was al lastig zat.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.
Nog wel ja..... ik hoop dat iedereen blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen een AZ op de counter hebben we het altijd lastig, maar dat neemt niet weg dat we verreweg het beste team van de Eredivisie hebben.
De enige wedstrijden waarin Ajax het moeilijk had waren de wedstrijden waarin de kleinere teams gewoon compleet achterover leunen en wachten om een paar keer te counteren. Voor de rest moet Ajax er gewoon makkelijk uitkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na 1 wedstrijd al zeggen? Alle clubs zijn concurrent en vooral tegen de kleine clubjes moet je oppassen dat je niet verliest met de mentaliteit van: Ah, dat doen we wel ff.. Geloof mij, er komen nog genoeg wedstrijden dit seizoen dat je met je billetjes geknepen de wedstrijd zit te bekijken..
Uiteraard, anders wordt het vanzelfsprekend een ander verhaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog wel ja..... ik hoop dat iedereen blijft natuurlijk.
Ik denk dat iedereen vooral is geschrokken van de zwakte van de andere teams. Maar die zullen inderdaad niet een heel seizoen lang blijven aanklooien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, dat zal dan wel de Amsterdamse Arrogantie zijn laten we maar zeggen.
Nee joh wij zijn de beste en al 3 keer op rij met vlag en wimpel kampioenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh wij zijn de beste en al 3 keer op rij met vlag en wimpel kampioen![]()
Sarcasmequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 16:45:54Nieuws: De Boer vindt Europese flaters nadelig voor eredivisie en Ajax http://t.co/QjJdeh6PdW #ajax reageer retweet
Natuurlijk, Ajax is wel de beste ploeg maar niet van een niveau dat je een keertje tegen een middenmoter op halve kracht kan spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je moet wel waakzaam zijn en blijven.
Of magquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, Ajax is wel de beste ploeg maar niet van een niveau dat je een keertje tegen een middenmoter op halve kracht kan spelen
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat deze seizoen, Frank ook wat 2de keuzes of 3de keuzes tegen slechte tegenstanders opstelt.
Ik zie alleen maar voordelen dan.
Kom op zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit seizoen geen verlies denk ik. 29-5-0 zoiets.
Az moet je ondanks hun slechte resulaten vorig seizoen helemaal niet onderschatten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.
Ik heb daar nu wat meer vertrouwen in, gezien het feit dat spelers als Dijks, Lukoki en Boerrigter geen 2e keus meer zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij je dan wedstrijden verliest. Zie Ajax - AZ in de beker van vorig jaar.
Heb je ook weer gelijk in natuurlijk. Maar dan nog, je speelt met een team dat niet vaak samenspeelt. Gewoon zoveel mogelijk vasthouden aan 11 spelers lijkt mij het beste.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb daar nu wat meer vertrouwen in, gezien het feit dat spelers als Dijks, Lukoki en Boerrigter geen 2e keus meer zijn.
Je kan 12 proberen, maar dat staat de KNVB niet toe waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in natuurlijk. Maar dan nog, je speelt met een team dat niet vaak samenspeelt. Gewoon zoveel mogelijk vasthouden aan 11 spelers lijkt mij het beste.
Zo goed zijn we nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
Hoop dat deze seizoen, Frank ook wat 2de keuzes of 3de keuzes tegen slechte tegenstanders opstelt.
Ik zie alleen maar voordelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |