Hoevaak heb jij hem zien spelen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral wat degelijk, maar niks bijzonders.
Ik ook weinig eerlijk gezegd maar afgelopen wedstrijd tegen Telstar had ik nou niet het idee dat ik daar de opvolger van Siem of Eriksen zag spelen, terwijl je aan Veltman, Andersen, Denswill ook wel zag dat die heel dicht het eerste aan zitten of er al goed genoeg voor zijn, die Bazoer vond ik ook een baas trouwens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij hem zien spelen?
Paar keer zien invallen in Ajax 1, deze voorbereiding gezien en van de week in Jong Ajax. Lijkt me niet dat hij opeens iedereen voorbij gaat dribbelen als hij een maandje later fit is. Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij hem zien spelen?
Opvolger van Eriksen sowieso niet. Middenveld met Klaassen-Poulsen-De Jong is pure horror.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook weinig eerlijk gezegd maar afgelopen wedstrijd tegen Telstar had ik nou niet het idee dat ik daar de opvolger van Siem of Eriksen zag spelen, terwijl je aan Veltman, Andersen, Denswill ook wel zag dat die heel dicht het eerste aan zitten of er al goed genoeg voor zijn, die Bazoer vond ik ook een baas trouwens.
Klopt maar mensen vergeten wel eens dat hij pas net terug is na een zware blessure. Ik zou er ook geen geld op in durven zetten dat hij een vaste waarde wordt in het eerste maar ik wil hem nog niet per se afschrijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook weinig eerlijk gezegd maar afgelopen wedstrijd tegen Telstar had ik nou niet het idee dat ik daar de opvolger van Siem of Eriksen zag spelen, terwijl je aan Veltman, Andersen, Denswill ook wel zag dat die heel dicht het eerste aan zitten of er al goed genoeg voor zijn, die Bazoer vond ik ook een baas trouwens.
Mwah, zo bijzonder is Siem bijv ook weer niet. Siem is het schoolvoorbeeld dat als je gewoon goed kan voetballen en je aan je taken houdt die FdB voor je stelt, je gewoon heel goed kan renderen bij Ajaxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is idd niks Ajax meer aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opvolger van Eriksen sowieso niet. Middenveld met Klaassen-Poulsen-De Jong is pure horror.
The strength of the team is the team.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo bijzonder is Siem bijv ook weer niet. Siem is het schoolvoorbeeld dat als je gewoon goed kan voetballen en je aan je taken houdt die FdB voor je stelt, je gewoon heel goed kan renderen bij Ajax
Wie weet maakt hij stappen en dat is dan ook wel nodig ook want ik zie anders Fischer nog wel een linie zakken en Andersen op links voor hem mocht Eriksen weg gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar mensen vergeten wel eens dat hij pas net terug is na een zware blessure. Ik zou er ook geen geld op in durven zetten dat hij een vaste waarde wordt in het eerste maar ik wil hem nog niet per se afschrijven.
Meer Feyenoord idd. Harde werkers, veel lopen, maar totaal geen creativiteit en stijl.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar is idd niks Ajax meer aan.
Voorlopig is hij een stuk beter dan een ieder die hem kan vervangenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo bijzonder is Siem bijv ook weer niet. Siem is het schoolvoorbeeld dat als je gewoon goed kan voetballen en je aan je taken houdt die FdB voor je stelt, je gewoon heel goed kan renderen bij Ajax
Eerder Andersen linkshalf dan Fischer hoop ik. Fischer is veel doelgerichter, moet je juist zo dicht mogelijk bij het doel zetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet maakt hij stappen en dat is dan ook wel nodig ook want ik zie anders Fischer nog wel een linie zakken en Andersen op links voor hem mocht Eriksen weg gaan.
Ik hoop wel dat hij die stappen kan maken ik heb toch veel meer Nederlandse jongens dan met al die buitenlandertjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet maakt hij stappen en dat is dan ook wel nodig ook want ik zie anders Fischer nog wel een linie zakken en Andersen op links voor hem mocht Eriksen weg gaan.
Min of meer jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The strength of the team is the team.
Ik heb meer met spelers die goed kunnen voetballen en qua speelstijl echt bij Ajax passen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij die stappen kan maken ik heb toch veel meer Nederlandse jongens dan met al die buitenlandertjes
Het gaat om de kracht, daar is Andersen nog te licht voor, Fischer kan dat wel aan denk ik en zou ook goed voor hem zijn, meer teamgericht denken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder Andersen linkshalf dan Fischer hoop ik. Fischer is veel doelgerichter, moet je juist zo dicht mogelijk bij het doel zetten.
Ajax is groot geworden met Nederlandse jongens die in de Ajax stijl speeldequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meer met spelers die goed kunnen voetballen en qua speelstijl echt bij Ajax passen.
Zeker, de jaren dat we AFC Suarez waren was het niet veel. Maarja ook dit team heeft nog wel wapens nodig. Qua aanvallend vermogen en creativiteit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer ja.
Mede daarom is Ajax al 3 keer kampioen geworden, iedereen doet wat ie moet doen. Niemand voetbal voor zichzelf.
Open deuren, ik weet het, maar daarom is het makkelijker om vervangers te vinden bij Ajax dan bijv een vervanger voor Bony bij Vitesse, of Pelle bij fnoord.
Het gaat mij ten eerste om de kwaliteit, maar meer Nederlanders die goed zijn is alleen maar welkom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij die stappen kan maken ik heb toch veel meer Nederlandse jongens dan met al die buitenlandertjes
Heb me in de Suarez tijd toch met wedstrijden wel meer vermaakt dan nu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, de jaren dat we AFC Suarez waren was het niet veel. Maarja ook dit team heeft nog wel wapens nodig. Qua aanvallend vermogen en creativiteit.
Dat kwam waarschijnlijk meer door Suarez.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb me in de Suarez tijd toch met wedstrijden wel meer vermaakt dan nu.
Daarom moet Eriksen gewoon blijven en moet je Andersen dit jaar al veel laten invallen en laten spelen. Dan kan Andersen het volgend jaar overnemen van Eriksen. Ik zie in Fischer nog meer een spits dan een middenvelder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de kracht, daar is Andersen nog te licht voor, Fischer kan dat wel aan denk ik en zou ook goed voor hem zijn, meer teamgericht denken.
Mwa je ziet hier wel dat er meer techniek inzit ik hiu bijvoorbeeld veel meer van Eriksen Fischer etc dan Emanuelson en Anita.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat zouden we allemaal wel willen. Maar als die er niet zijn kan je beter buitenlanders halen die in het spel passen, dan Nederlanders die dat niet passen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is groot geworden met Nederlandse jongens die in de Ajax stijl speelde
Dan blijft het volgens mij nog hetzelfde en Fischer is geen spits, gewoon een aanvallende middenvelderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet Eriksen gewoon blijven en moet je Andersen dit jaar al veel laten invallen en laten spelen. Dan kan Andersen het volgend jaar overnemen van Eriksen. Ik zie in Fischer nog meer een spits dan een middenvelder.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat mij ten eerste om de kwaliteit, maar meer Nederlanders die goed zijn is alleen maar welkom.
Zeker, Suarez is spektakel voetballer. Zag net ook weer die samenvatting van Ajax-Kiev terug en was het vooral Suarez die weer beslissend was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Anita was op VM een prima speler hoor. Jammer dat hij wegging voor de centen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mwa je ziet hier wel dat er meer techniek inzit ik hiu bijvoorbeeld veel meer van Eriksen Fischer etc dan Emanuelson en Anita.
Geen echte Ajax speler.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was op VM een prima speler hoor. Jammer dat hij wegging voor de centen.
Fischer zou als tweede spits wel goed uit de voeten kunnen denk ik. Maar daar spelen we niet mee bij Ajax.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft het volgens mij nog hetzelfde en Fischer is geen spits, gewoon een aanvallende middenvelder
Juist wel. Paste als VM perfect in het Ajax systeem. Kon goed jagen en drukzetten en prima meevoetballen.quote:
Je bedoelt rond een diepe spits?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer zou als tweede spits wel goed uit de voeten kunnen denk ik. Maar daar spelen we niet mee bij Ajax.
Hahahaha grapjurkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mwa je ziet hier wel dat er meer techniek inzit ik hiu bijvoorbeeld veel meer van Eriksen Fischer etc dan Emanuelson en Anita.
GK 1 Edwin van der Sarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is groot geworden met Nederlandse jongens die in de Ajax stijl speelde
Urby is technisch een van de beste spelers die bij Ajax heeft gespeeld de laatste jarenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij vindt Anita en Emanuelson technisch beter
Eriksen en Fischer zijn veel beter manquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Urby is technisch een van de beste spelers die bij Ajax heeft gespeeld de laatste jaren
Alleen veel te gemakzuchtig en te licht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Urby is technisch een van de beste spelers die bij Ajax heeft gespeeld de laatste jaren
Hoe Fin i di George?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
GK 1 Edwin van der Sar
RB 2 Michael Reiziger
CB 3 Danny Blind Aanvoerder Kreeg geel 45'
CB 4 Frank Rijkaard
LB 5 Frank de Boer
CM 8 Edgar Davids
CM 6 Clarence Seedorf 54'
AM 10 Jari Litmanen 69'
RW 7 Finidi George
CF 9 Ronald de Boer
LW 11 Marc Overmars Kreeg geel 33'
Wisselspelers:
GK 12 Fred Grim
DF 13 Winston Bogarde
MF 14 Nwankwo Kanu 54'
MF 15 Patrick Kluivert 69'
FW 16 Peter van Vossen
Van Vossen heeft gewoon een CL-cup op zijn naam
Heb die Honer niet zien spelen, Bazoer, Denswil en Boilesen zijn wel zekerheidjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik denk dat dit een goede opstelling voor over 2 jaar is.
Fischer-Honer-Meleg
Andersen-Bazoer-Bay
Boilesen-Denswil-vd Hoorn-van Rhijn
Cillessen
Of ben ik nu een zelfingenomen kwalletje ?
We hebben het over techniek niet over scoren of iets dergelijks. Urby kon werkelijk waar alles met een voetbal was bizar om te zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen en Fischer zijn veel beter man
Al moet Fischer het deels nog laten zien, maar scoren kan hij wel.
Urby heeft een transfer naar Milan afgedwongen. Eriksen zit vooralsnog 'gewoon' bij jullie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen en Fischer zijn veel beter man
Al moet Fischer het deels nog laten zien, maar scoren kan hij wel.
Andersen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb die Honer niet zien spelen, Bazoer, Denswil en Boilesen zijn wel zekerheidjes.
Van Rhijn weg en daarvoor Tete. Ik zie dan ook liever iemand anders in plaats van v/d Hoorn. En of Honer het haalt weet ik niet. Fischer zal dan wel weg willen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik denk dat dit een goede opstelling voor over 2 jaar is.
Fischer-Honer-Meleg
Andersen-Bazoer-Bay
Boilesen-Denswil-vd Hoorn-van Rhijn
Cillessen
Of ben ik nu een zelfingenomen kwalletje ?
Kwam ook vooral door Mino.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Urby heeft een transfer naar Milan afgedwongen. Eriksen zit vooralsnog 'gewoon' bij jullie.
Had zich echt bij de wereldtop kunnen spelen als linksback, hij speelt het nu geloof ik ook weer bij Milanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen veel te gemakzuchtig en te licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |