Nee, maar hij was ook geen verdediger die de aanvallers makkelijk van zich af hield. Is gewoon een aanvallende speler.quote:
Dat komt dan ook omdat we het jarenlang met pure middelmaat hebben moeten doen. Atouba enzo. Al was dat wel cabaret voor twee potjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft nog steeds staan wat ik schrijf
Vorig jaar alleen door Vitesse in de competitie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig is dit Ajax nooit makkelijk uitgespeeld door middelmaat. Oh wacht...
We hebben nog steed pure middelmaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt dan ook omdat we het jarenlang met pure middelmaat hebben moeten doen. Atouba enzo. Al was dat wel cabaret voor twee potjes.
Had gewoon op 10 moeten staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Furby kan lekker ballen . Maar komt gewoon tekort voor de top en subtop
Die hebben we zeker, daarom hopen op de goede jeugd die doorstroomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben nog steed pure middelmaat.
Daar vond ik hem nou net niet goed genoeg voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had gewoon op 10 moeten staan
Voor Sneijder of Siem de Jong ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed had kunnen doen in dit systeem onder Frank als linkshalf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had wel alles om daar te kunnen spelen techniek,schot,passing eigenlijk alles wat een nummer 10 nodig heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vond ik hem nou net niet goed genoeg voor
Alleen het niveau niet, jammer, wat ik al eerder zei, als hij zich had geconcentreerd op linksback had hij nu in de top gespeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had wel alles om daar te kunnen spelen techniek,schot,passing eigenlijk alles wat een nummer 10 nodig heeft
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Ben wel benieuwd wat de laatste week ons nog gaat brengen. Vorig jaar hadden we opeens Poulsen en Babel.
Durate, over pure middelmaat gesproken. En hoezo zou Cuenca nou komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.
Laat die Andersen het maar opvangen. Godverdomme wat een heerlijke speler zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien alleen Cuenca en Duarte als Eriksen weggaat ofzo.
Extra optie in de aanval. Boerrigter, Lukoki, Babel en Cuenca weg waarvoor alleen Bojan is teruggekomen. Of ze hebben nog veel vertrouwen in Sana als back-up.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durate, over pure middelmaat gesproken. En hoezo zou Cuenca nou komen.
Staat op foxsports.nl. Bojan in de spits en Andersen rechtsbuiten lijkt me wel leuk om een keer te proberen.quote:Tot slot nog even Sigthórsson. De Boer was na het duel met Roda niet helemaal tevreden over zijn spits maar volgens de coach is het krediet van de IJslander voorlopig nog niet op.
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Extra optie in de aanval. Boerrigter, Lukoki, Babel en Cuenca weg waarvoor alleen Bojan is teruggekomen. Of ze hebben nog veel vertrouwen in Sana als back-up.
Gewoon kopen natuurlijk. Of huren met optie op koop en dan langzaam klaarstomen. Dan kun je meer gaan rouleren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.
Nee lijkt me niet echt nodig al had ik hem in vorm wel een keer willen zien spelen voor Ajaxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat geen Barca speler huren voor de bank. Tevens heeft hij nog een blessure.
Vond hem niet echt geweldig. Kan me niet voorstellen dat er in de jeugd niemand rondloopt die beter is dan Cuenca...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon kopen natuurlijk. Of huren met optie op koop en dan langzaam klaarstomen. Dan kun je meer gaan rouleren.
Is gewoon een goede speler. Ook ander type, meer een echte buitenspeler dan Bojan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond hem niet echt geweldig. Kan me niet voorstellen dat er in de jeugd niemand rondloopt die beter is dan Cuenca...
Ben gewoon niet zo overtuigd van zijn talent, ik vond hem bij Barca overigens ook al niet erg indrukwekkend. Net als die Tello oid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een goede speler. Ook ander type, meer een echte buitenspeler dan Bojan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |