SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat inderdaad nergens over. Maar toch mooi meegenomen iniedergeval dat vRhijn even kan wieberenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:52 schreef over_hedge het volgende:
Van rhijn er volgende week niet bij. Dat is niet eens zo erg.
En hoe is dit een penalty
Hij deed niks man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker Ricardo goed bezig lompe hork
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zag het de hele wedstrijd al aankomenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet janken nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef Sickert het volgende:
Nijhuisrattekop zal me niets verbazen als ie zich vanavond laat palen door de harde kern van Feyenoord.
2e helft was juist alles onder controlequote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Ja dus? Blijft het nog wel een belachelijke beslissingquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal wel weer een zwartkijker zijn, maar je roept het de hele wedstrijd op jezelf af.
Van Rhijn heeft dit soort spatjes veel vaker je kan verwachten dat je een penalty en een kaart krijgt als je zoiets doet ook al raak je hem niet of nauwelijksquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je zag het de hele wedstrijd al aankomen
Dus dan is een pingel terecht, omdat ie zn man kwijt is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef Devz het volgende:
Eigen schuld, hij was zijn man weer compleet kwijt. Zoals iedere wedstrijd tig keer.
Nee want als hij dat wat deed zal de scheids zeggen: oh sorry je hebt gelijk, je krijgt geen rood en geen penalty?quote:
dat eerder dan die van ricardoquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef MrStock het volgende:
Dat van Moisander was toch overduidelijk een overtreding?
stream hapert steedsquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef MrStock het volgende:
Dat van Moisander was toch overduidelijk een overtreding?
Wat en zwartkijker ben j, 1-3 zat juist in de lucht, dus helemaal niet HELE wedstrijd op je afroepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:54 schreef TIM-846 het volgende:
Hij overtuigt nooit. Altijd halve bak in de duels.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niets met janken te maken. Hij raakt m amper aan, geel was zelfs overdreven.
Als je dat doet krijg je de halve voetbal wereld over je heen met dat geboehoehoe Respect.quote:
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus dan is een pingel terecht, omdat ie zn man kwijt is?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.
Dacht ik ook inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat en zwartkijker ben j, 1-3 zat juist in de lucht, dus helemaal niet HELE wedstrijd op je afroepen.
Realist in optima forma?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moisander zou weer de bal hebben gespeeld en bij Fischer was er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:58 schreef Omega het volgende:
Die Elm mocht Eriksen een rotschop geven zonder kaart, en dit is penalty en rood?
Dit gebeurt hem veel vaker Feyenoord thuis bijvoorbeeld vorig seizoenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:57 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel zijn eigen schuld. Hij lijkt hem licht vast te houden, dan weet je dat de scheids 'm op de stip kan leggen. Hij had nooit in die positie mogen komen en Cillessen zat er ook nog eens op tijd bij. Dubbel dom.
Ah ja, heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:59 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met nu, 'nu pas' ..
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker voor ze stelletje debielen
Zo zielig om het op de scheidsrechter af te schuiven. Kijk eerst eens naar ons eigen zooitje op het veld. Sjongejonge. Ze spelen gewoon beroerd.quote:
Houd jij nou eens je bek dichtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo zielig om het op de scheidsrechter af te schuiven. Kijk eerst eens naar ons eigen zooitje op het veld. Sjongejonge. Ze spelen gewoon beroerd.
Ze zouden dit soort wedstrijden eens moeten domineren godverdomme maar nee ze beginnen weer als een stel zoutzakken aan de wedstrijd en lopen op 15 minuten na in de tweede helft achter de feiten aan.quote:
Goed argument. Wat een emotionele zielepiet ben je ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij nou eens je bek dichtna die 1-2 was ern iets aan de hand, jij hallucineert gewon en wil zien wat je wil zien
Leuke week gehad dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zouden dit soort wedstrijden eens moeten domineren godverdomme maar nee ze beginnen weer als een stel zoutzakken aan de wedstrijd en lopen op 15 minuten na in de tweede helft achter de feiten aan.
En weet je wat het erge is je ziet het al een hele week aankomen dat dit gaat gebeuren
Ja en nu ? nu verliezen we .quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Jankert , Ajax speelde al vanaf minuut 1 als een stel wijvenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We hadden gewoon die kutcontrole over die hele wedstrijd maar dankzij die debiel nijhuis hebben we dit. HET WAS GEWOON HELEMAAL NIETS. Geef dan die henriksen of elm rood voor die benenbreker op eriksen
. dat zijn pas kaarten
Tweede helft was Ajax gewoon duidelijk beter en had AZ niks meer in te brengenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jankert , Ajax speelde al vanaf minuut 1 als een stel wijven
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jankert , Ajax speelde al vanaf minuut 1 als een stel wijven
Ga lekker naar het PSV topic, calimero.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
. dat zijn pas kaarten
Onterecht? Laat me niet lachen zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:05 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Tweede helft was Ajax gewoon duidelijk beter en had AZ niks meer in te brengen
Naaihuis
Eerste 3 onterechte verloren punten door de scheids kunnen alweer genoteerd worden.
Alleen zwartkijkers zien niet dat Ajax gewoon controle had in de 2e helft. 1-1 met rust was terecht, maar 1-2 ook en 1-3 hing in de lucht.quote:
Ajax staat voor en die 15min waren in de tweede helft wat het laatste deel van de wedstrijd was en dat is dan behoorlijk cruciaalquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft 15 minuten de controle gehad van de hele wedstrijd en dan nog durft iemand te zeggen dat je onterecht verliest laat me niet lachen zeg gewoon weer bar slecht
penal wel, kaart nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Was onterexht en in de 2e helft was er niets aan de hand.
Huilen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
. dat zijn pas kaarten
Pas op. Je moet zeggen dat Ajax domineert en prachtig combinatievoetbal speelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft 15 minuten de controle gehad van de hele wedstrijd en dan nog durft iemand te zeggen dat je onterecht verliest laat me niet lachen zeg gewoon weer bar slecht
Jij hebt helemaal niets te zeggen, zijn de druiven niet zuur in Rotterdam? Daar speelde er een clubje ook dramaties.quote:
Die rode kaart en penalty sloegen gewoon nergens op. Net of je anders nu 3-2 achter zou staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kritiek op de scheidsrechter is echt triest en past niet bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
. dat zijn pas kaarten
Haal dat zwart even weg, eerste helft was gelijk opgaand, 1-1 terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sparta gaat niet lekker neequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets te zeggen, zijn de druiven niet zuur in Rotterdam? Daar speelde er een clubje ook dramaties.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kritiek op de scheidsrechter is echt triest en past niet bij Ajax.
Je weet een week van te voren dat Ajax het altijd extreem moeilijk gaat hebben tegen AZ. We hebben altijd moeilijk in deze uitwedstrijden. En moet je kijken hoe Ajax begint aan de wedstrijd. De eerste 30 minuten zijn volledig voor AZ. Met een vrije trap kom je op voorsprong. Dan die blunder van Vermeer, kan natuurlijk niet in deze wedstrijd.
Tweede helft is het iets beter tot de 2-1 en dan lopen ze meteen weer terug. Ajax speelt niet als een kampioen, geen autoriteit, geen dominantie. AZ heeft elke minuut van de wedstrijd het idee dat er iets te halen valt tegen Ajax.
Ach de meeste hier zijn iedere vorm van realiteitszin kwijtquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Pas op. Je moet zeggen dat Ajax domineert en prachtig combinatievoetbal speelt.
Is niet helemaal waar, 2e helft was de controle er en de voorsprong, dat wordt dan door een discutabele beslissing omgedraaidquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bijvoorbeeld inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach de meeste hier zijn iedere vorm van realiteitszin kwijt
Jij kijkt nog slechter dan Leo Driessen en deze commentator samen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kritiek op de scheidsrechter is echt triest en past niet bij Ajax.
Je weet een week van te voren dat Ajax het altijd extreem moeilijk gaat hebben tegen AZ. We hebben altijd moeilijk in deze uitwedstrijden. En moet je kijken hoe Ajax begint aan de wedstrijd. De eerste 30 minuten zijn volledig voor AZ. Met een vrije trap kom je op voorsprong. Dan die blunder van Vermeer, kan natuurlijk niet in deze wedstrijd.
Tweede helft is het iets beter tot de 2-1 en dan lopen ze meteen weer terug. Ajax speelt niet als een kampioen, geen autoriteit, geen dominantie. AZ heeft elke minuut van de wedstrijd het idee dat er iets te halen valt tegen Ajax.
Schöne deed het niet slecht. Een defensie met Blind, Van Rhijn en Moisander is kampioenonwaardig. Het is gewoon dat PSV en Feyenoord afgelopen jaren een nog slechtere defensie hadden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Devz het volgende:
Ik snap echt niet dat De Boer vandaag niet met Poulsen in de basis is begonnen. Heeft hij tijdens de wedstrijd voor de JC schaal zitten slapen?
Dat zijn dus die 15 minuten waar je controle hebt maar dan komt Ricardo voor de zoveelste keer in de positie dat hij iets doms moet doen en je krijgt een penal tegen. Overigens pakt hij hem gewoon dus het was een penalty zo simpel is het.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, 2e helft was de controle er en de voorsprong, dat wordt dan door een discutabele beslissing omgedraaid
Hoho 5 internationals in een 4mansverdedigingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schöne deed het niet slecht. Een defensie met Blind, Van Rhijn en Moisander is kampioenonwaardig. Het is gewoon dat PSV en Feyenoord afgelopen jaren een nog slechtere defensie hadden.
Natuurlijk. Die penalty is terecht. Die rode kaart misschien iets te zwaar bestraft, maar hij mag hem geven. Je weet als verdediger dat je dat risico loopt. Domme onnodige overtreding. Dat soort fouten kosten je het kampioenschap.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn dus die 15 minuten waar je controle hebt maar dan komt Ricardo voor de zoveelste keer in de positie dat hij iets doms moet doen en je krijgt een penal tegen. Overigens pakt hij hem gewoon dus het was een penalty zo simpel is het.
Dit dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Devz het volgende:
Ik snap echt niet dat De Boer vandaag niet met Poulsen in de basis is begonnen. Heeft hij tijdens de wedstrijd voor de JC schaal zitten slapen?
Groot verschil tussen 95 en niet retarded zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef heloef het volgende:
Beetje treurig om te zien dat mensen nog steeds een niveau 95 verwachten blijkbaar.
Ga terug naar je zolderkamertje met je 1-4 trolquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoho 5 internationals in een 4mansverdediging
Was gewoon onnodig, niets kan een keertje verliezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
AZ uit kan je gewoon een keertje verliezen.
Ik had gehoopt dat we 'dat soort keertjes' dit seizoen niet meer zouden hebben en deze moeilijke risicovolle uitwedstrijden met 2-3 goals verschil kunnen winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
Dat verwacht ik ook niet maar je mag onderhand wel iets meer verwachten van deze selectie want dit is gewoon om te huilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef heloef het volgende:
Beetje treurig om te zien dat mensen nog steeds een niveau 95 verwachten blijkbaar.
Heb geen zolderkamerquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ga terug naar je zolderkamertje met je 1-4 trol
De Jong liep ook vrij naar de goel met die voorzet, en werd toen meer vastgehouden dan Rocardo deed, en toen gaf hij niets, doodschop tegen Eriksen, gewoon 2 voorbeelden dat het echt een belachelijke beslissing was voor penalty en rood. Andere kant fluit hij niet hetzelfde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn dus die 15 minuten waar je controle hebt maar dan komt Ricardo voor de zoveelste keer in de positie dat hij iets doms moet doen en je krijgt een penal tegen. Overigens pakt hij hem gewoon dus het was een penalty zo simpel is het.
Ja, in principe wel. Zonde alleen dat ze in het zadel worden geholpen door een verkeerde beslissing. Daarvoor was er geen vuiltje aan de lucht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
Oh je had verwacht dat we ongeslagen kampioen zouden worden en elke moeilijke uitwedstrijd even met 0-3 zouden winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we 'dat soort keertjes' dit seizoen niet meer zouden hebben en deze moeilijke risicovolle uitwedstrijden met 2-3 goals verschil kunnen winnen.
Driekwart van die fans juigt volgende week weer gewoon voor Ajax hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Fluit maar af, op naar volgende week.
KutAZ, gun die kutfans van hun niets.
Droeftoeter, je moet als Ajax zijnde gewoon zorgen dat je het zelf voor elkaar hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
. dat zijn pas kaarten
Maar dit is Shreyas hé.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je had verwacht dat we ongeslagen kampioen zouden worden en elke moeilijke uitwedstrijd even met 0-3 zouden winnen.
Ik had je gister al kunnen vertellen dat dat niet gaat gebeuren.
Ja, Ajax heeft ook recht op 4 wissels hequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Deceptie dit, had je Feyenoord al op 6 punten kunnen zetten. Nu kan je dat volgende week pas doen.
Dat Sigthorsson blijft staan trouwens?
Alsof Feyenoord interessant voor ons is. We hebben dit seizoen maar één concurrent die tot nu toe een veel betere indruk maakt dan wij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Deceptie dit, had je Feyenoord al op 6 punten kunnen zetten. Nu kan je dat volgende week pas doen.
Dat Sigthorsson blijft staan trouwens?
Zat in het stadion bij de JCS naast het uitvak van de AZ-fans, tokkies. Allemaal tokkiesquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Driekwart van die fans juigt volgende week weer gewoon voor Ajax hoor.
De scheidsrechter kan wel eens fout zitten deal with it.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Omega het volgende:
[..]
De Jong liep ook vrij naar de goel met die voorzet, en werd toen meer vastgehouden dan Rocardo deed, en toen gaf hij niets, doodschop tegen Eriksen, gewoon 2 voorbeelden dat het echt een belachelijke beslissing was voor penalty en rood. Andere kant fluit hij niet hetzelfde.
Eerste helft was gelijk opgaand, tweede helft niks aan de hand. AZ uit is gewoon lastig. Ik kan mij uitwedstrijden herinneren die echt genant waren en waar Ajax gewoon niks in te brengen had. Daar was vandaag geen sprake van. Tot die rode kaart natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Groot verschil tussen 95 en niet retarded zijn.
Ja ik merk het. Maar vervolgens verklaren diezelfde lui je hier voor gek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach de meeste hier zijn iedere vorm van realiteitszin kwijt
Dat is altijd met PSV.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord interessant voor ons is. We hebben dit seizoen maar één concurrent die tot nu toe een veel betere indruk maakt dan wij.
Zou kunnen. PSV heeft een super makkelijk programma om mee te starten. Sowieso eerste zes wedstrijden van het seizoen zijn 18 punten. Hun lastige uitwedstrijden komen nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
En toch wordt Ajax gewoon kampioen.
Zet je geluid op mute, dombo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zin om een bal tegen de kop van de commentator te schieten.
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instellingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja ik merk het. Maar vervolgens verklaren diezelfde lui je hier voor gek.
De wereld op z'n kop.
BOERRIGTER TERUGHALEN!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou tijd voor een extra vleugelspeler zodat Fischer en Bojan zo nu en dan eens kunnen banken dat zou al een hele hoop schelen
Dat zit in de emotie.. Heb daar nu geen last meer van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instelling
Na die nederlaag van AZ vorige week in Heerenveen had ik wel gerekend op een 1-3, 1-4 overwinning voor Ajax. Als Ajax vanaf minuut één top had gespeeld dan was het ook gelukt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je had verwacht dat we ongeslagen kampioen zouden worden en elke moeilijke uitwedstrijd even met 0-3 zouden winnen.
Ik had je gister al kunnen vertellen dat dat niet gaat gebeuren.
Tweede helft had Ajax gewoon controle, en zo slap was het allemaal niet. Ajax was tot de rode kaart gewoon de betere ploeg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het lag vandaag allemaal aan de scheids niet aan die slappe instelling
Jij hebt zeker wel veel gesloopt hèquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zit in de emotie.. Heb daar nu geen last meer van.
De back kan wel een fout zitten deal with it.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter kan wel eens fout zitten deal with it.
Ricardo moet zich eens beter gaan opstellen want dit gebeurt hem vaak en dat kan gewoon niet meer zo simpel is het.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tweede helft had Ajax gewoon controle, en zo slap was het allemaal niet. Ajax was tot de rode kaart gewoon de betere ploeg.
Dus je bent het nu eens dat het niet alleen aan Nijhuis lag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zit in de emotie.. Heb daar nu geen last meer van.
Nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker wel veel gesloopt hè
En die rode kaart sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tweede helft had Ajax gewoon controle, en zo slap was het allemaal niet. Ajax was tot de rode kaart gewoon de betere ploeg.
Je moet het toch met me eens zijn dat de vleugels op deze manier heel mager bezet zijn. Fischer en Bojan zijn dramatisch in vorm wie heb je dan nog meer? De Sa, Melegquote:
Boerrigter is geblesseerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het toch met me eens zijn dat de vleugels op deze manier heel mager bezet zijn. Fischer en Bojan zijn dramatisch in vorm wie heb je dan nog meer? De Sa, Meleg? Kom op zeg
Dan nog.. wat een kutzooi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die rode kaart sloeg helemaal nergens op.
Daar zal ik je gelijk in geven, heb eerder ook constant de scheidsrechter bejegend maar eerst de eigen fouten bekijken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus je bent het nu eens dat het niet alleen aan Nijhuis lag?
Alleen als de concurrentie het wederom laat afweten, want dit Ajax gaat weer een hoop punten morsen. Wat dat betreft zijn we helemaal niks verder dan vorig seizoen. Als dan Alderweireld en/of Eriksen ook nog weggaan kan je het helemaal wel vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
En toch wordt Ajax gewoon kampioen.
Op basis van balbezit? Kom nou zeg. Qua kansen was het pover. Elke keer als AZ in de aanval ging hield ik mijn hart vast. De verdediging moet beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het toch met me eens zijn dat de vleugels op deze manier heel mager bezet zijn. Fischer en Bojan zijn dramatisch in vorm wie heb je dan nog meer? De Sa, Meleg? Kom op zeg
Net zoals Ricardo zich eens beter mag opstellen en vooral eens beter mag gaan spelen want op deze manier kan het gewoon niet langer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef Omega het volgende:
[..]
De back kan wel een fout zitten deal with it.
Scheids moet zich eens beter opstellen en beide kanten gelijk fluiten, want dit gebeurt Ajax erg vaak, dat kan gewoon niet meer zo simpel is het.
Vitesse - Ajax in het gelredome?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Stiggie het volgende:
Eerste wedstrijd die is verloren met zowel Alderweireld als Moisander in de basis
Nou wil ik niet zeggen dat Boerrigter het beter had gedaan dan Fischer maar je had wel een extra vleugelspeler op de bank gehad wat al een hele hoop zou schelenquote:
Shit happens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die rode kaart sloeg helemaal nergens op.
Andersen hebben we toch nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Boerrigter het beter had gedaan dan Fischer maar je had wel een extra vleugelspeler op de bank gehad wat al een hele hoop zou schelen
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Wessiej het volgende:
Haha alle Martin Jollen verzamelen! Jezus nu al die koopdrang
Oja, we werden dankzij PSV en Feyenoord vorig jaar kampioen. Hebben we zelf niets aan gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Alleen als de concurrentie het wederom laat afweten, want dit Ajax gaat weer een hoop punten morsen. Wat dat betreft zijn we helemaal niks verder dan vorig seizoen. Als dan Alderweireld en/of Eriksen ook nog weggaan kan je het helemaal wel vergeten.
Ja maar veel spelers zijn ook niet in vorm. En als Eriksen vertrekt kan je het beter opgeven. Die de Jong was op zijn goal na ook weer slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Shit happens.
Het is misschien wel goed dat we een keer verliezen, nu weten de boys ook weer dat wanneer iedereen bij elkaar blijft ze alsnog hard moeten werken.
Bojan vind ik dan ook niet echt een vleugelspeler en ik zie Fischer liever ook op het middenveld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen als Eriksen weggaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?
Neequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht wel dat die rode kaart nog kwijtgescholden wordt.
Spreek je hiermee nou die kale man tegen!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja Fischer had gevreesd voor zijn basisplaats met Boerrigter op de bankquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Boerrigter het beter had gedaan dan Fischer maar je had wel een extra vleugelspeler op de bank gehad wat al een hele hoop zou schelen
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, is toch terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Fischer had gevreesd voor zijn basisplaats met Boerrigter op de bank![]()
Linksquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?
Ja maarja, zo wil de Boer blijkbaar spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel weer een zelfde soort speler als Bojan en Fischer
alderweireld rechts en vd hoorn lieverquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.
Terechte pingel volgens de beelden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst? Heb weggezapt, zit niet op de mening van hem te wachten. Mensen die AZ ophemelen moeten verdwijnen van de televisiequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Spreek je hiermee nou die kale man tegen!?
Wat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alderweireld rechts en vd hoorn liever
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Ramkraker het volgende:
Ajax speelde totaal niet op niveau maar ik ben wel van mening, als die scheids niet zo overdreven rood had gegeven voor eigenlijk niets, was het een compleet andere wedstrijd.
Maar goed op naar volgende week
Mark van Rijswijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst? Heb weggezapt, zit niet op de mening van hem te wachten. Mensen die AZ ophemelen moeten verdwijnen van de televisie
dan heb je wel meer defensieve kracht. En bij de duivels speelt hij daar ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?Alderweireld rechtsback is helemaal om te janken.
Gaat toch alleen op de keeper af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Terechte pingel volgens de beelden.
Maar rood? Sinds wanneer geven ze hier direct rood voor? Nieuwe trend?
Drugs bij de scheidsrechter? Lekker hallucineren, niets mis mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Terechte pingel volgens de beelden.
Maar rood? Sinds wanneer geven ze hier direct rood voor? Nieuwe trend?
Dus als echte buitenspelers heb je alleen Fischer,Bojan Sana en De Sa die laatste was overigens vorig seizoen al geen optie toen Lukoki en Boerrigter stonden te kutten op rechtsvoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links
Fischer, Sana, Meleg
Rechts
Bojan, Andersen, Meleg, de Sa
Alderweireld is niks op rechtsback joh. Ligeon kan prima, we gaan toch aanvallen volgende week. En dan is Ligeon wel een baasje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan heb je wel meer defensieve kracht. En bij de duivels speelt hij daar ook
"De manier waarop Ajax gespeeld heeft"quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mark van RijswijkWat een klootviool.
bedankt voor dit leuke seizorenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het leuke voetbalweekend.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.
Wij speelden niet hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het leuke voetbalweekend.
Uh nee, Ajax jeugd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef NGC598 het volgende:
Gewoon Bazoer in de basis zetten, want PSV-jeugd
Zie ik liever Schöne weer hangend rechtsbuiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als echte buitenspelers heb je alleen Fischer,Bojan Sana en De Sa die laatste was overigens vorig seizoen al geen optie toen Lukoki en Boerrigter stonden te kutten op rechtsvoor
Ze creëerden vrij weinig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
"De manier waarop Ajax gespeeld heeft"![]()
Je doet net alsof we weggespeeld zijn.
Niet weggespeeld maar ik heb maar 15 minuten op mijn gemak naar de wedstrijd gekekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben AZ niet weggespeeld en dat had ik wel verwacht inmiddels. Ajax heeft twee keer meer kwaliteit dan AZ.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met zijn uitzinnige gedoe bij AZ goals.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.
Niemand zit op jouw overdreven verhalen te wachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.
Oh ik dacht dat al die Denen Tyron 1, 2 en 3 waren, en dat Sigthorsson 422 was.quote:
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani speelt niet meer bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.
Ook weer geen echte buitenspeler maar goed die had het sowieso beter gedaan dan Bojan vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik liever Schöne weer hangend rechtsbuiten.
Er is niets overdreven aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw overdreven verhalen te wachten.
Hij komt wel van Barçaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Breekfast het volgende:
Bojan valt tot nu toe ook zwaar tegen zeg, op die assist na dan van vandaag.
Dat heb je dan verkeerd gedenkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat al die Denen Tyron 1, 2 en 3 waren, en dat Sigthorsson 422 was.
Had ik liever Fischer of Bojan als diepe spits gezien na de rode kaart, die jagen nog meestal door op de keepert.quote:
Vind je het gek met 10 man en dat we moeten aanvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoor
Tja die rode kaart + penalty op zo'n moment als er niks aan de hand is is niet alleen een klap op het veld, maar ook mentaal bij de mannen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoor
Dit bedoel ik inderdaad. Het verlies tegen AZ kan best. Maar niet op deze manier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Jnk18 het volgende:
AZ uit... altijd lastig, maar het vertoonde spel van Ajax baart me zorgen.... hele wedstrijd al slordig, veel balverlies en dan ook nog een blind en van rhijn die problemen hebben met verdedigen.
Weer eens een penalty cadeau voor AZ, suprise.. suprise maar dat is Ajax zelf schuld door zo zwak te verdedigen en slap bal verlies elke keer.
Echt zonde.... gaat nog een zwaar seizoen worden.
Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestivalquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet weggespeeld maar ik heb maar 15 minuten op mijn gemak naar de wedstrijd gekeken
Waren wel mooie gols hoor, wees daar eerlijk in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn uitzinnige gedoe bij AZ goals.
Ja ik ben gefrustreerd.
j0rdiiiiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit seizoen geen verlies denk ik. 29-5-0 zoiets.
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Breekfast het volgende:
Bojan valt tot nu toe ook zwaar tegen zeg, op die assist na dan van vandaag.
Mickey wie? Mis ik ietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.
Het is toch schandalig dat je nog steeds na zoveel jaar en kampioenschappen je die wedstrijd niet eens 70 minuten onder controle kan hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestival
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren wel mooie gols hoor, wees daar eerlijk in.
Riepen ze vorig jaar ook, en het jaar daarvoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Miertje88 het volgende:
De platte kar kan in januari al van stal gehaald worden.
Bedankt!
Sinds de Boer trainer is zijn de flanken kut.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hier
Ga bekkenstoten dan!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.
Vermeer ziek. Van Rhijn hield heel licht vast, vooral dom van hem, maar ook wel beetje overdreven en kreeg daarvoor rood + pingel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Was net sporten dus heb de hele wedstrijd gemist. Kan iemand me ff kort uitleggen waarom Vermeer is gewisseld en waarom van Rhijn roos kreeg?
Jammer van de uitslag iigvolgende week punten in eigen huis pakken iig!
Speelden we vorig seizoen ook niet zo in Alkmaar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook weer geen echte buitenspeler maar goed die had het sowieso beter gedaan dan Bojan vandaag
1 punt, droeftoeter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef NikeyAjax het volgende:
Prima tweede helft tot de rode kaart. Bas Nijenhuis dacht zeker; ik geef FC Twente nog een paar extra punten voorsprong.
grote aanpassingsmoeilijkheden he . totaal ander leefklimaat dan daar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Om een of andere reden bakken de Spanjaarden er niet veel van hier
Toen won je in ieder geval nog nu ga je hard achteruitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelden we vorig seizoen ook niet zo in Alkmaar?
Weer geen ongeslagen seizoen potverdommequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Mensen die nu al in paniek zijn, hou toch op joh.
dan moet je niet zeggen dat we niet werden weggetiktquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek met 10 man en dat we moeten aanvallen.
Hier is geen paniek hoor. Ajax gaat weer in de achtervolging, dus dat landskampioenschap zit er weer aan te komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Bij FC Utrecht, ADO, Heerenveen, Feyenoord Vitesse, PSV uit geldt precies hetzelfde. Dus als je dat weet, dien je juist harder te werken, beter de duels aangaan, een extra stapje lopen, desnoods opportunistischer spelen als je er met het positiespel niet door heen komt. Niet onnodig balverlies lijden, simpele passes geven, etc. Maar elke keer weer begint Ajax in zo een wedstrijd slecht, echt slecht. Met de rug tegen de muur, de aanvallers lopen door de verdediging als een mes door boter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ uit ben je nooit zeker van je zaak, nooit. Ieder jaar is het een groot billenknijpfestival
Kan best, maar daarvoor was het ook weer kut met peren. Bijvoorbeeld de 1-1...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja die rode kaart + penalty op zo'n moment als er niks aan de hand is is niet alleen een klap op het veld, maar ook mentaal bij de mannen.
Thanks, hoop dat Vermeer er weer gauw bovenop is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Vermeer ziek. Van Rhijn hield heel licht vast, vooral dom van hem, maar ook wel beetje overdreven en kreeg daarvoor rood + pingel.
Geen paniek, gewoon frustratie.... had gewoon drie punten moeten binnenharken vandaag, maar helaas...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
En toen ging je playstation kapot, arme jij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Miertje88 het volgende:
Op 22 september staan we al 6 punten los, minimaal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen ging je playstation kapot, arme jij.
wat zeg ik dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet je niet zeggen dat we niet werden weggetikt
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef heloef het volgende:
Tegen AZ? Blijf me er over verbazen, en dan zie je een PSV of Feyenoord met gemak van ze winnen. Wij blijven het constant lastig hebben tegen ze. Fascinerend wel, vind je ook niet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch schandalig dat je nog steeds na zoveel jaar en kampioenschappen je die wedstrijd niet eens 70 minuten onder controle kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
vRhijn laat zich wel vaker verassen binnendoor . Moet eruitquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef truedestiny het volgende:
Achteraf dus toch een terechte penalty, misschien wat zwaar gegeven maar natuurlijk oerdom van vRhijn om hem daar aan z'n shirtje te trekken.
heb je een herhaling van de beelden van Van Rhijn? Op foxlive staat het niet duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Je verdiende niet om te winnen ook al is het een onnodige nederlaag. Weinig voetballend gecreëerd en Vermeer komt in als een mietje. Penalty was terecht en is gewoon dom van Van Rhijn.
Ga je lekker bekkenstoten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet me ergens op afreageren.
ja is goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort zwaktes moeten wel aan de kaak gesteld worden. Vooral omdat we een super moeilijk programma hebben, na Feyenoord krijgen we Heerenveen uit en Groningen uit. Wedstrijden waarvan je weet dat je het net zo lastig zal hebben als tegen AZ. Dan dien je dus wel goed te beginnen.
Ach die hebben het lastig tegen PEC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen AZ? Blijf me er over verbazen, en dan zie je een PSV of Feyenoord met gemak van ze winnen. Wij blijven het constant lastig hebben tegen ze. Fascinerend wel, vind je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |