Terechte pingel volgens de beelden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht wel dat die rode kaart nog kwijtgescholden wordt.
Jan van Halst? Heb weggezapt, zit niet op de mening van hem te wachten. Mensen die AZ ophemelen moeten verdwijnen van de televisiequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Spreek je hiermee nou die kale man tegen!?
Wat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alderweireld rechts en vd hoorn liever
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Ramkraker het volgende:
Ajax speelde totaal niet op niveau maar ik ben wel van mening, als die scheids niet zo overdreven rood had gegeven voor eigenlijk niets, was het een compleet andere wedstrijd.
Maar goed op naar volgende week
Mark van Rijswijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst? Heb weggezapt, zit niet op de mening van hem te wachten. Mensen die AZ ophemelen moeten verdwijnen van de televisie
dan heb je wel meer defensieve kracht. En bij de duivels speelt hij daar ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?Alderweireld rechtsback is helemaal om te janken.
Gaat toch alleen op de keeper af.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Terechte pingel volgens de beelden.
Maar rood? Sinds wanneer geven ze hier direct rood voor? Nieuwe trend?
Drugs bij de scheidsrechter? Lekker hallucineren, niets mis mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Terechte pingel volgens de beelden.
Maar rood? Sinds wanneer geven ze hier direct rood voor? Nieuwe trend?
Dus als echte buitenspelers heb je alleen Fischer,Bojan Sana en De Sa die laatste was overigens vorig seizoen al geen optie toen Lukoki en Boerrigter stonden te kutten op rechtsvoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links
Fischer, Sana, Meleg
Rechts
Bojan, Andersen, Meleg, de Sa
Alderweireld is niks op rechtsback joh. Ligeon kan prima, we gaan toch aanvallen volgende week. En dan is Ligeon wel een baasje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan heb je wel meer defensieve kracht. En bij de duivels speelt hij daar ook
"De manier waarop Ajax gespeeld heeft"quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mark van RijswijkWat een klootviool.
bedankt voor dit leuke seizorenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het leuke voetbalweekend.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.
Wij speelden niet hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het leuke voetbalweekend.
Uh nee, Ajax jeugd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef NGC598 het volgende:
Gewoon Bazoer in de basis zetten, want PSV-jeugd
Zie ik liever Schöne weer hangend rechtsbuiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als echte buitenspelers heb je alleen Fischer,Bojan Sana en De Sa die laatste was overigens vorig seizoen al geen optie toen Lukoki en Boerrigter stonden te kutten op rechtsvoor
Ze creëerden vrij weinig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
"De manier waarop Ajax gespeeld heeft"![]()
Je doet net alsof we weggespeeld zijn.
Niet weggespeeld maar ik heb maar 15 minuten op mijn gemak naar de wedstrijd gekekenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben AZ niet weggespeeld en dat had ik wel verwacht inmiddels. Ajax heeft twee keer meer kwaliteit dan AZ.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met zijn uitzinnige gedoe bij AZ goals.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? Voor de neutrale fan was het wel genieten.
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.
Niemand zit op jouw overdreven verhalen te wachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan was het misschien 2-2 gebleven (die penalty was natuurlijk sowieso gegeven). Gelijkspelen of verliezen scheelt 1 punt, dus ja daar lig ik niet wakker van. Dat je verliest van AZ uit dat kan, dat je een keer zwaar bestraft wordt door de scheidsrechter kan ook. De manier waarop Ajax heeft gespeeld kan niet, zeker niet omdat je in de JCS al gewaarschuwd bent. Zeker omdat je al vorig seizoen weet dat je het extreem moeilijk hebt tegen ploegen als Utrecht, AZ en ADO. En dan moet je kijken hoe Ajax die wedstrijd begint. Hoeveel kansen AZ krijgt in de eerste 25 minuten. Kijk hoe er verdedigt wordt. Daar kun je toch nooit kampioen mee worden.
Oh ik dacht dat al die Denen Tyron 1, 2 en 3 waren, en dat Sigthorsson 422 was.quote:
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani speelt niet meer bij Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dan gaat Toby op de back en Mickey of Veltman ofzo in het centrum.
Ook weer geen echte buitenspeler maar goed die had het sowieso beter gedaan dan Bojan vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik liever Schöne weer hangend rechtsbuiten.
Er is niets overdreven aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw overdreven verhalen te wachten.
Hij komt wel van Barçaquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Breekfast het volgende:
Bojan valt tot nu toe ook zwaar tegen zeg, op die assist na dan van vandaag.
Dat heb je dan verkeerd gedenkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat al die Denen Tyron 1, 2 en 3 waren, en dat Sigthorsson 422 was.
Had ik liever Fischer of Bojan als diepe spits gezien na de rode kaart, die jagen nog meestal door op de keepert.quote:
Vind je het gek met 10 man en dat we moeten aanvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoor
Tja die rode kaart + penalty op zo'n moment als er niks aan de hand is is niet alleen een klap op het veld, maar ook mentaal bij de mannen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 3-2 had het nog met gemak 6-2 kunnen zijn, kansen voor Viergever, Martens en Gouweleeuw hoor
Dit bedoel ik inderdaad. Het verlies tegen AZ kan best. Maar niet op deze manier.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Jnk18 het volgende:
AZ uit... altijd lastig, maar het vertoonde spel van Ajax baart me zorgen.... hele wedstrijd al slordig, veel balverlies en dan ook nog een blind en van rhijn die problemen hebben met verdedigen.
Weer eens een penalty cadeau voor AZ, suprise.. suprise maar dat is Ajax zelf schuld door zo zwak te verdedigen en slap bal verlies elke keer.
Echt zonde.... gaat nog een zwaar seizoen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |