Andersen hebben we toch nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Boerrigter het beter had gedaan dan Fischer maar je had wel een extra vleugelspeler op de bank gehad wat al een hele hoop zou schelen
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Wessiej het volgende:
Haha alle Martin Jollen verzamelen! Jezus nu al die koopdrang
Oja, we werden dankzij PSV en Feyenoord vorig jaar kampioen. Hebben we zelf niets aan gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:20 schreef Devz het volgende:
[..]
Alleen als de concurrentie het wederom laat afweten, want dit Ajax gaat weer een hoop punten morsen. Wat dat betreft zijn we helemaal niks verder dan vorig seizoen. Als dan Alderweireld en/of Eriksen ook nog weggaan kan je het helemaal wel vergeten.
Ja maar veel spelers zijn ook niet in vorm. En als Eriksen vertrekt kan je het beter opgeven. Die de Jong was op zijn goal na ook weer slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Shit happens.
Het is misschien wel goed dat we een keer verliezen, nu weten de boys ook weer dat wanneer iedereen bij elkaar blijft ze alsnog hard moeten werken.
Bojan vind ik dan ook niet echt een vleugelspeler en ik zie Fischer liever ook op het middenveld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het toch met me eens zijn dat de vleugels op deze manier heel mager bezet zijn. Fischer en Bojan zijn dramatisch in vorm wie heb je dan nog meer? De Sa, Meleg? Kom op zeg
Alleen als Eriksen weggaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?
Neequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht wel dat die rode kaart nog kwijtgescholden wordt.
Spreek je hiermee nou die kale man tegen!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja Fischer had gevreesd voor zijn basisplaats met Boerrigter op de bankquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Boerrigter het beter had gedaan dan Fischer maar je had wel een extra vleugelspeler op de bank gehad wat al een hele hoop zou schelen
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, is toch terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg ik dat?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Fischer had gevreesd voor zijn basisplaats met Boerrigter op de bank![]()
Linksquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra vleugelspeler erbij zou geen overbodige luxe zijn vind je niet?
Ja maarja, zo wil de Boer blijkbaar spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel weer een zelfde soort speler als Bojan en Fischer
alderweireld rechts en vd hoorn lieverquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Doe maar Ligeon volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |