Hoho 5 internationals in een 4mansverdedigingquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schöne deed het niet slecht. Een defensie met Blind, Van Rhijn en Moisander is kampioenonwaardig. Het is gewoon dat PSV en Feyenoord afgelopen jaren een nog slechtere defensie hadden.
Natuurlijk. Die penalty is terecht. Die rode kaart misschien iets te zwaar bestraft, maar hij mag hem geven. Je weet als verdediger dat je dat risico loopt. Domme onnodige overtreding. Dat soort fouten kosten je het kampioenschap.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn dus die 15 minuten waar je controle hebt maar dan komt Ricardo voor de zoveelste keer in de positie dat hij iets doms moet doen en je krijgt een penal tegen. Overigens pakt hij hem gewoon dus het was een penalty zo simpel is het.
Dit dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:11 schreef Devz het volgende:
Ik snap echt niet dat De Boer vandaag niet met Poulsen in de basis is begonnen. Heeft hij tijdens de wedstrijd voor de JC schaal zitten slapen?
Groot verschil tussen 95 en niet retarded zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef heloef het volgende:
Beetje treurig om te zien dat mensen nog steeds een niveau 95 verwachten blijkbaar.
Ga terug naar je zolderkamertje met je 1-4 trolquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoho 5 internationals in een 4mansverdediging
Was gewoon onnodig, niets kan een keertje verliezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
AZ uit kan je gewoon een keertje verliezen.
Ik had gehoopt dat we 'dat soort keertjes' dit seizoen niet meer zouden hebben en deze moeilijke risicovolle uitwedstrijden met 2-3 goals verschil kunnen winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef Tyron het volgende:
AZ uit kan je gewoon een keertje verliezen.
Dat verwacht ik ook niet maar je mag onderhand wel iets meer verwachten van deze selectie want dit is gewoon om te huilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:13 schreef heloef het volgende:
Beetje treurig om te zien dat mensen nog steeds een niveau 95 verwachten blijkbaar.
Heb geen zolderkamerquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ga terug naar je zolderkamertje met je 1-4 trol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |