Bijna iedereen dood van die foto al.quote:
Sorry, maar ik had deze titel al een tijdje in m'n hoofd zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna iedereen dood van die foto al.
RIP Cafe de Wereld.
Wij 10e, schandalig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had deze titel al een tijdje in m'n hoofd zitten
Trouwens: PEC heeft gewoon weer gewonnen en is nu koploper in de Eredivisie (voor zolang het duurt).
[ afbeelding ]
Daar heb ik de laatste maanden nogal wat problemen mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Je bent gewoon oud aan het worden. That's all.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
En die zin hierboven had veel simpeler gekund denk ikIk ben gewoon te lamlendig of te afwachtend of wat dan ook, eigenlijk misschien te neerslachtig, om iets te doen. Nou ja, tot voor een paar jaar terug deed ik genoeg, dus zo een ramp is het ook weer niet.
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Om nog even af te ronden waar we het over hadden, ik zal er verder niet meer over doorzeuren.
[..]
Daar heb ik de laatste maanden nogal wat problemen mee.
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud aan het worden. That's all.
Ach kom nou Corrie, er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toe
Met ons als vrienden heb je geen vijanden meer nodig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig heb je ons nog.![]()
Reactie van een bepaald iemand : [ afbeelding ]
Het doet er wel toe, maar je wilt er duidelijk liever niet over praten hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toe
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Effe heel wat anders, dit komt straks bij TLC
21:30
My Crazy Obsession
Grown-Up Baby
We volgen de 31-jarige Stanley, die al 18 jaar de drang voelt om een baby te zijn. Elke dag zit hij enige tijd in een kinderstoel, waarbij hij een luier draagt.
Ja ik zag het, een vrouw, sowieso vind ik vrouwen en cabaret niks. Dus na 30 sec. was ik het al zat eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.![]()
Op Nederland 1 is cabaret.
Lenette van Dongen is kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.![]()
Op Nederland 1 is cabaret.
De Bond Zonder Naam leeft nog voort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik probeer (noot: erin slagen is wat anders dan proberen) te leven volgens het credo: Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Ik mis een vingerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb echt wel eens erger gezien.
Lebbis en Janssen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb echt wel eens erger gezien.
Ik vind Lebbis en Jansen geweldig. Vooral Lebbis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lebbis en Janssen.![]()
En alle allochtonen die denken humor te hebben a la Najib, Rayman en Dino.
Wie vindt jij eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lebbis en Janssen.![]()
En alle allochtonen die denken humor te hebben a la Najib, Rayman en Dino.
Youp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie vindt jij eigenlijk wel leukLaatst Goedemondt gezien, die vond ik zelf erg leuk, ik heb me rotgelachen en dat gebeurt niet zo vaak bij cabaret.
Nee, bij hun is het altijd 2 uur lang een opsomming van linkse propaganda.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Lebbis en Jansen geweldig. Vooral Lebbis.
Goedemondt was inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie vindt jij eigenlijk wel leukLaatst Goedemondt gezien, die vond ik zelf erg leuk, ik heb me rotgelachen en dat gebeurt niet zo vaak bij cabaret.
Ik snap dat jij daar niet tegen kunt, Afschriftquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, bij hun is het altijd 2 uur lang een opsomming van linkse propaganda.
Ik word er altijd letterlijk agressief van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dat jij daar niet tegen kunt, Afschrift
Toch vind ik Lebbis leuk.
Qua uiterlijk hopelijk nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorschrift herkent zichzelf in Herman Finkers.
Hoax.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Dolf Jansen schijnt in een TL-buis te slapen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word er altijd letterlijk agressief van.
Jammer, want snorren zijn dan wel weer tof.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lukt Voorschrift maar niet om een Finkeriaanse moustache te laten groeien.
Kijkt, kijkt.... - het staat op de achtergrond aan terwijl ik aan het multi-tasken ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
Efteling die Lenette van Dongen kijkt (), je verwacht het niet.
Smoesjes. Ik geef gewoon ruiterlijk toe dat ik nu naar TLC kijk, extreme cheap skates. Veel handige tips trouwens! Zelf deo maken en zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijkt, kijkt.... - het staat op de achtergrond aan terwijl ik aan het multi-tasken ben.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, Voorschrift!
Nou vooruit, omdat het zaterdag is:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik kom hier dus voor dikke tetten he maar ik zie ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemachtig, zo kun je de afwas toch niet meer doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Nou ja je hebt altijd baas boven borst:
[ afbeelding ]
En deze danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemachtig, zo kun je de afwas toch niet meer doen?
Zitten die tepels nu net boven het randje van haar truitje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Nou ja je hebt altijd baas boven borst:
[ afbeelding ]
Nee volgens mij is dat schaduw of zo, anders zou ze wel heel rare borsten hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zitten die tepels nu net boven het randje van haar truitje?
Die heb ik wel eens gezien ja. Inderdaad griezelig.quote:
Zometeen om half 10. Na cheap skates.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
En hoelaat begint dat programma over die man die baby wil zijn Karina?
echt normale borsten zijn het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat schaduw of zo, anders zou ze wel heel rare borsten hebben.
Af tof. Even lekker verbazenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen om half 10. Na cheap skates.
Nee dat is ook wel weer waarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt normale borsten zijn het nu ook weer niet
Hij beweegt niet he. Ligt de hele dag in zijn bedjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij zo dik zijn als hij alleen van die babyhapjes eet?
Daar denken babies toch niet aan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
En die man heeft niet het idee dat hij eens naar de psychiater moet?
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar denken babies toch niet aan?
Geen idee, hebben ze nog niet verteld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?
Ik weet het niet. Heb ik ook gemist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?
Hij heeft een nepmoeder die blijkbaar op dit soort dingen kickt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Die moeder is ook gek dat ze eraan meewerkt.
Ik snap het nu. Gek wijf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft een nepmoeder die blijkbaar op dit soort dingen kickt.
Ja maar die zie je niet he. Zit jij nu ook in een rompertje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat jullie daar massaal naar kijken. Wat is er zo bijzonder aan dertigers die zich als baby gedragen? Fok! zit er vol mee....
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat jullie daar massaal naar kijken. Wat is er zo bijzonder aan dertigers die zich als baby gedragen? Fok! zit er vol mee....
Wel een soort van prostituee, alleen niet met seks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En die blonde, zou dat een prostituee zijn?
Je kunt alleen maar hopen dat hij er goed voor zorgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kat krabt zich eens achter zijn oor en denkt er het zijne van
Nah die griet doet het gewoon voor het geld. Die denkt van binnen: die gozer is gek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twee moeten allebei opgenomen worden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die zie je niet he. Zit jij nu ook in een rompertje?
En makkelijk verdiend. Ze hoeft niet met hem naar bed. Tenminste, dat neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die griet doet het gewoon voor het geld. Die denkt van binnen: die gozer is gek.
Hij zei dat het niet om seks ging. Dus ik denk niet dat ze iets seksueels hoeft te doen. Beetje eten geven en met autootjes spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En makkelijk verdiend. Ze hoeft niet met hem naar bed. Tenminste, dat neem ik aan.
Ja, hij loopt maar te stuiteren. Bizar inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Kan me voorstellen, wat een zenuwenpees is dat. Niet zo gek dat hij zo dun is, hij is ZO druk hij beweegt de hele dag door.
Wat moest je doen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb dit jaar nog gewerkt bij een optreden van Dolf Jansen. Aardige kerel wel, maar vreselijk vermoeiend.
Boeken verkopen.quote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Boeken verkopen.
Eerst boeken sjouwen, vervolgens standje opzetten.
Voorstelling kijken...net voor de pauze terugsneaken, verkopen, assisteren bij het signeren en uiteindelijk nog een drankje doen
.
Ik dacht eerst dat hij anorexia had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt maar te stuiteren. Bizar inderdaad.
Meestal zijn dat de leukste dagen inderdaad. Bij sommige kindershows is het wel chaos en mijn vorige verkoop was bij een theatervoorstelling van Saskia Noort. Zo'n optreden en publiek is dan weer minder.quote:
Vorige week was er hier braderie. En we zijn nu alweer bezig voor de kinderboekenweek. Dan gaan we elke dag een school weer langs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Klinkt wel leukWeer eens iets anders dan in de winkel zitten.
Jullie doen wel veel zo te horen. Niet zomaar een saaie boekenwinkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorige week was er hier braderie. En we zijn nu alweer bezig voor de kinderboekenweek. Dan gaan we elke dag een school weer langs.
Ben 4x in Werchter geweest. Lowlands is ook niets voor mij. Maar dat campinggebeuren en vieze wc's heb ik dan weer minder moeite mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar iets over Lowlands te kijken, dat is zo niets voor mij, met zijn allen tandenpoetsen en vieze wc's en slapen in een tent en zo. Bleh.
Ik heb 1x gekampeerd (in een klein tentje) met een vriendinnetje en haar familie, NOOIT meer, ik vond het vreselijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben 4x in Werchter geweest. Lowlands is ook niets voor mij. Maar dat campinggebeuren en vieze wc's heb ik dan weer minder moeite mee.
Langs de scholen gaan in de kinderboekenweek is ongelofelijk winstgevend. En we worden ieder jaar al een jaar van tevoren uitgenodigd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie doen wel veel zo te horen. Niet zomaar een saaie boekenwinkel.
Leuk te horen dat kinderen ook nog echt boeken lezen, ik had het idee dat dat tegenwoordig echt stukken minder is. Dat ze alleen maar achter de computer zaten (ja dat doe ik dus welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Langs de scholen gaan in de kinderboekenweek is ongelofelijk winstgevend. En we worden ieder jaar al een jaar van tevoren uitgenodigd.
Lezingen en signeersessies is soms voor de leuk alleen maar.
Het zijn vooral de volwassenen die minder lezen of op andere manieren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk te horen dat kinderen ook nog echt boeken lezen, ik had het idee dat dat tegenwoordig echt stukken minder is. Dat ze alleen maar achter de computer zaten (ja dat doe ik dus wel).
Zo goed gaat het nu ook weer niet. De reden dat wij nu rond komen is omdat onze enige concurrent vorig jaar failliet is gegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Dat tikt lekker aan dan ja. En ik altijd maar denken dat werken in een boekenwinkel saai was, maar van wat jij de laatste tijd vertelt valt het allemaal reuze mee
Tja zo gaat dat helaas, de een zijn brood, etc. Maar dan doen jullie iets toch beter dan zij moet je maar denken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo goed gaat het nu ook weer niet. De reden dat wij nu rond komen is omdat onze enige concurrent vorig jaar failliet is gegaan
Mike Boddé? Waar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen weer iets van cabaret, kijken of het wat is. Bodde en nog wat.
Ik kijk het even aan, als ze maar niet teveel blijven zingen, daar houd ik nooit zo van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor de tip
Geweldige mannen zijn dat
Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, als ze maar niet teveel blijven zingen, daar houd ik nooit zo van.
Oh ja dat heb ik weleens gezien geloof ik. Niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?
Zoooo handtekening gevraagd zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zat -ie laatst hier in de stad op een terras.
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoooo handtekening gevraagd zeker
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinken
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.
Misschien kijk je uit op een terras.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldt
Ik blijf wel kijken hoor, niet zo zielig doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, dan kijk ik wel alleen verder.
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Niks, ik verveel me, en het is zaterdag.
Neuh, we gaan morgen wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?
Als in een date? Of gewoon wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, we gaan morgen wat drinken.
Oh nee, is oud klasgenoot van me, goede vrienden gebleven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als in een date? Of gewoon wat drinken.
Zeg maar gerust POL-dictator.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?
OK nou ja had gekund. Valt me nog mee dat er bij jou in de buurt iets open is op zondagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, is oud klasgenoot van me, goede vrienden gebleven.
We hebben sowieso af en toe een soort POL kakkers reunie, voor de gein. Maar morgen enkel wij 2.
Ik wens je sterkte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zit in me uppie bier te zuipen en dit te luisteren.
De tragiek van bankiers anno nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja zeg, ik woon niet in donker Afrika.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ja had gekund. Valt me nog mee dat er bij jou in de buurt iets open is op zondag
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte.
Er gaat niets boven foute muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Maar het gaat wel om 8 uur dicht zeker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik woon niet in donker Afrika.
Niet meer in ieder geval.
Eh, nee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het gaat wel om 8 uur dicht zeker?
Ik zag vandaag een linkje voorbij komen naar dat Pinochet-adoratietopic. Jammer dat die gesloten is.quote:
Wat hap je lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, nee?
Geen andere tijden dan Amsterdam hoor.
Oh nee ben absoluut verliefd op Amsterdam hoor, sterker nog, misschien ga ik er binnenkort wonen. Of in de periferie, aangezien Amsterdam zelf niet te betalen is.quote:
Oh hoezo dat? Andere baan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee ben absoluut verliefd op Amsterdam hoor, sterker nog, misschien ga ik er binnenkort wonen. Of in de periferie, aangezien Amsterdam zelf niet te betalen is.
Zit te denken aan een andere baan inderdaad, van de week maar achteraan gaan, op de Zuid-As dus dan is Amsterdam omg. wel zo handig. Maar inderdaad, Zaanstad of Haarlem ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hoezo dat? Andere baan?
Amsterdam is wel te betalen, sommige buurten tenminste, maar dat is even zoeken. Wat had je in gedachten? Zaanstad of zo?
Haarlem is ook best duur volgens mij. Zaanstad is kut vanwege de files richting Amsterdam vind ik zelf. Tenzij je heel erg vroeg bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit te denken aan een andere baan inderdaad, van de week maar achteraan gaan, op de Zuid-As dus dan is Amsterdam omg. wel zo handig. Maar inderdaad, Zaanstad of Haarlem ofzo.
Maar alle wegen naar Amsterdam staan vol met files.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Haarlem is ook best duur volgens mij. Zaanstad is kut vanwege de files richting Amsterdam vind ik zelf. Tenzij je heel erg vroeg bent.
De ring wel ja. Amstelveen of Ouderkerk misschien? Beetje die kant op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar alle wegen naar Amsterdam staan vol met files.
Ja of anders maar het gevreesde Almere.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De ring wel ja. Amstelveen of Ouderkerk misschien? Beetje die kant op.
Au contraire, binnen mijn sector is er geen hoger denkbaar genot dan de zuidas. Daar zitten waar het ijzer gesmeed wordt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou niet in de Randstad willen wonen. En ik zal er ook alles aan doen om er niet te hoeven werken. Zelfs als ik er noodgedwongen moet gaan werken, ga ik er nog niet wonen.
Heb je ook weer files he? A6. Dat is nog erger, weet ik van collega's die daar wonen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of anders maar het gevreesde Almere.
Ja maar die zijn toch niet te ontwijken, dus het moet maar. Zolang het wonen an sich maar niet te duur is vind ik het prima. Ben single, dan is het moeilijk op te brengen die prijzen daar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je ook weer files he? A6. Dat is nog erger, weet ik van collega's die daar wonen.
Ja dat is wel zo. Ik zou daar ook wel willen werken, op loopafstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, binnen mijn sector is er geen hoger denkbaar genot dan de zuidas. Daar zitten waar het ijzer gesmeed wordt.
Ik ben het zowaar met je eens!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou niet in de Randstad willen wonen. En ik zal er ook alles aan doen om er niet te hoeven werken. Zelfs als ik er noodgedwongen moet gaan werken, ga ik er nog niet wonen.
Definieer "genot"... en dan niet alleen in relatie tot je beroep, maar ook tot je verdere leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, binnen mijn sector is er geen hoger denkbaar genot dan de zuidas. Daar zitten waar het ijzer gesmeed wordt.
Heb er af en toe wel vergaderingen, heerlijk altijd, mooi in zo'n toren aan zo'n lange tafel zeuren met andere mensen met stropdassen om, alleen maar praten over geld, staren over de skyline vanuit je kantoor, heerlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Ik zou daar ook wel willen werken, op loopafstandLekker makkelijk. Of 2 haltes met de bus.
Het is ook maar wat je gewend bent. Ik zou niet in een dorp willen wonen. En als ik een baan zou vinden hier in de buurt of in het Centrum dan kan het makkelijk met het OV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens!
Hoe verder weg van die ellende hoe beter.
Mijn verdere leven staat in dienst van m'n beroep, dus eigenlijk boeit dat weinig. Ik heb nooit echt aan "mezelf" gedacht in die zin.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Definieer "genot"... en dan niet alleen in relatie tot je beroep, maar ook tot je verdere leven.
Wel heel makkelijk bereikbaar met de trein trouwens. Je stapt het station uit en je loopt zowat je kantoor meteen binnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb er af en toe wel vergaderingen, heerlijk altijd, mooi in zo'n toren aan zo'n lange tafel zeuren met andere mensen met stropdassen om, alleen maar praten over geld, staren over de skyline vanuit je kantoor, heerlijk.
Vind ik ook. Ik ben het - om andere redenen - eens met wat Youp van 't Hek jaren geleden zei over "provinciaaltjes" die Amsterdam bezoeken. Dat ze voor het donker weer moeten ophoepelen naar huis. Wel... ik wil niks liever, kan ik melden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens!
Hoe verder weg van die ellende hoe beter.
Ook dat, maar toch liever de auto.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel heel makkelijk bereikbaar met de trein trouwens. Je stapt het station uit en je loopt zowat je kantoor meteen binnen.
Tja, als je beroep je leven is.... - dan snap ik dat je verkast daarheen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn verdere leven staat in dienst van m'n beroep, dus eigenlijk boeit dat weinig. Ik heb nooit echt aan "mezelf" gedacht in die zin.
Vooral wat je voorkeur heeft. Ik ben de Randstad wel gewend, maar vrijwillig heen gaan doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook maar wat je gewend bent. Ik zou niet in een dorp willen wonen. En als ik een baan zou vinden hier in de buurt of in het Centrum dan kan het makkelijk met het OV.
Ach ik kom zelf uit Alkmaar qua origine, het is niet lastig om te gaan met Randstedelingen. Je moet gewoon dat westerse accent een beetje geforceerd opzetten en dom schreeuwen en dan gaat 't prima. Die boeren nuchterheid moet je inderdaad achter je laten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben het - om andere redenen - eens met wat Youp van 't Hek jaren geleden zei over "provinciaaltjes" die Amsterdam bezoeken. Dat ze voor het donker weer moeten ophoepelen naar huis. Wel... ik wil niks liever, kan ik melden.
Begrijp ik. Ligt er ook een beetje aan of je bij een station in de buurt woont, anders is het met de trein minder makkelijk. Maar het is bijv. maar 2 haltes naar Utrecht CS daar ben je echt ZO.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat, maar toch liever de auto.
Het is het enige waar ik enigszins plezier uit haal, en ook het enige wat mij kan dwingen tot het springen van een brug op latere leeftijd denk ik. Dus tsja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, als je beroep je leven is.... - dan snap ik dat je verkast daarheen.
Ja maar Utrecht is ook al zo duur, evenals Amersfoort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ligt er ook een beetje aan of je bij een station in de buurt woont, anders is het met de trein minder makkelijk. Maar het is bijv. maar 2 haltes naar Utrecht CS daar ben je echt ZO.
Het is denk ik anders als je je hele leven 'hier' hebt gewoond. Dan ben je het gewend EN het is je voorkeur. Ik zou ergens anders niet zo snel aarden. Hooguit een andere stad. Niet Rotterdamquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral wat je voorkeur heeft. Ik ben de Randstad wel gewend, maar vrijwillig heen gaan doe ik niet meer.
Grappig, goede vriend van me komt daar ook vandaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik kom zelf uit Alkmaar qua origine, het is niet lastig om te gaan met Randstedelingen. Je moet gewoon dat westerse accent een beetje geforceerd opzetten en dom schreeuwen en dan gaat 't prima. Die boeren nuchterheid moet je inderdaad achter je laten.
Hoezo? Heb je verder helemaal geen hobby's of andere bezigheden dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is het enige waar ik enigszins plezier uit haal, en ook het enige wat mij kan dwingen tot het springen van een brug op latere leeftijd denk ik. Dus tsja.
Ja Utrecht is ook duur. In Amstelveen is het in sommige buurten nog wel te doen dacht ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar Utrecht is ook al zo duur, evenals Amersfoort.
Eigenlijk de hele Randstad is niet te doen als single, tenzij die "dorpjes".
Mja het moet je liggen denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig, goede vriend van me komt daar ook vandaan.
Zelf ben ik te nuchter om me in de Randstad op m'n gemak te voelen. Ik heb er echt helemaal niks mee.
Nope.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je verder helemaal geen hobby's of andere bezigheden dan?
Plattelandsjongen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ja maar leuk wonen is anders in "die buurten".quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Utrecht is ook duur. In Amstelveen is het in sommige buurten nog wel te doen dacht ik.
Te nuchter voor de stad?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig, goede vriend van me komt daar ook vandaan.
Zelf ben ik te nuchter om me in de Randstad op m'n gemak te voelen. Ik heb er echt helemaal niks mee.
Tja wat noem je 'leuk'? Het is niet een ghetto hoor, in tegendeelquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar leuk wonen is anders in "die buurten".
Geboren en getogen zal idd anders zijn. Ik heb er nooit daadwerkelijk gewoond, maar wel heel veel tijd doorgebracht (mijn grote liefde woonde in Adam en ook voor het werk te vaak geweest), maar ik heb me er nooit echt prettig gevoeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is denk ik anders als je je hele leven 'hier' hebt gewoond. Dan ben je het gewend EN het is je voorkeur. Ik zou ergens anders niet zo snel aarden. Hooguit een andere stad. Niet Rotterdam
Wat is "verder" komen dan? Is dat alleen maar succes in je werk (dat sowieso al te veel tijd van je opslokt) of zijn er ook nog andere criteria?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope.
Ik werk pakweg 12 uur per dag, heb nu al meer dan een jaar niet 1 dag vrij gehad, en in de weekenden ga ik af en toe naar vrienden, of anders ben ik (net als nu) bezig met kijken naar hoe ik verder kom, of ik speur LinkedIn af om te netwerken etc.
Verder niks eigenlijk.
Leuk is voor mij een appartement van rond de 50 a 60m2, liefst gebouwd na 2000, in een wijk waar niet al te veel werklozen en allochtonen zitten, om 't netjes te noemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat noem je 'leuk'? Het is niet een ghetto hoor, in tegendeel
Tja, wat is platteland. Ik ben opgegroeid in een dorp, ik woon nu in een stad. Ik heb zeker geen agrarische achtergrond. Ik ben gewoon een nuchtere Oost-Nederlander.quote:
Hm nee, puur werk op dit moment, een relatie zou ook leuk zijn, maar daar heb ik geen tijd voor als ik eerlijk moet zijn. Ik kan wel een keer wat drinken, maar de eerstvolgende date laat dan vaak wel minimaal een week of anderhalf op zich wachten, en dat knapt af bij mensen ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is "verder" komen dan? Is dat alleen maar succes in je werk (dat sowieso al te veel tijd van je opslokt) of zijn er ook nog andere criteria?
Ben je niet bang dat je vroeger of later er aan onderdoor gaat?
Oh ik begrijp het ook wel hoor. Al is het niet zo dat het hier in de buurt heel hectisch is, dat valt reuze mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geboren en getogen zal idd anders zijn. Ik heb er nooit daadwerkelijk gewoond, maar wel heel veel tijd doorgebracht (mijn grote liefde woonde in Adam en ook voor het werk te vaak geweest), maar ik heb me er nooit echt prettig gevoeld.
Dat laatste geldt eigenlijk sowieso voor heel NL....ik voel me meer thuis in Beieren/Oostenrijk als hier.
Volgens mij is dat wel te doen. 60 m2 is niet erg groot trouwens.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk is voor mij een appartement van rond de 50 a 60m2, liefst gebouwd na 2000, in een wijk waar niet al te veel werklozen en allochtonen zitten, om 't netjes te noemen.
Hoe hectischer hoe beter, het liefste zou ik gewoon midden op het Leidse wonen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het ook wel hoor. Al is het niet zo dat het hier in de buurt heel hectisch is, dat valt reuze mee.
Hoeft ook niet, ben toch alleen, en nooit thuis. Alle keren dat ik appartementen van 100m+ had sliep ik alleen daar en douchen en verder was ik er nooit. Dus die ruimte is niet nodig heb ik maar geconcludeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel te doen. 60 m2 is niet erg groot trouwens.
Waarom doe je dat jezelf aan dan? Alleen voor meer financiële welvaart? Wat schiet je daarmee op als je verder nauwelijks een leven overhoudt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, puur werk op dit moment, een relatie zou ook leuk zijn, maar daar heb ik geen tijd voor als ik eerlijk moet zijn. Ik kan wel een keer wat drinken, maar de eerstvolgende date laat dan vaak wel minimaal een week of anderhalf op zich wachten, en dat knapt af bij mensen ofzo.
En er aan onderdoor gaan geen idee, moet zeggen dat ik 't wel begin te merken na meer dan een jaar nu, maar het gaat nog.
Dan doe je geen oog dicht manquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe hectischer hoe beter, het liefste zou ik gewoon midden op het Leidse wonen.
Het verschil met de Randstad is dan ook maar marginaal lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, wat is platteland. Ik ben opgegroeid in een dorp, ik woon nu in een stad. Ik heb zeker geen agrarische achtergrond. Ik ben gewoon een nuchtere Oost-Nederlander.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zullen mij moeten missen in Rotterdam.
Ja maar ik wil huren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan doe je geen oog dicht man![]()
Voorbeeldje
Hartje Manhattan is nog beter met constante auto's, sirenes, rumoer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe hectischer hoe beter, het liefste zou ik gewoon midden op het Leidse wonen.
PSV is belangrijker.quote:
Ja maar ik wil huren.quote:
Je mag gerust vragen hoor, maar het antwoord heb je zelf al gegeven inderdaad. Financiële welvaart, en daarnaast heb ik een bepaalde verwachting van mezelf uit altijd gehad, ik wil altijd meer, altijd beter, altijd verder, altijd hoger, en dat kost tijd en moeite.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan dan? Alleen voor meer financiële welvaart? Wat schiet je daarmee op als je verder nauwelijks een leven overhoudt?
Sorry dat ik erop doorvraag, maar je komt over als een intelligent, verstandig iemand. Dan ik dit gewoon niet echt rijmen. Wanneer ga je aan jezelf denken, in plaats van je werk?
Klopt, sociale sector zit er niet in, qua wachtlijst en qua loon niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht kopen. Dan kom je denk ik in de vrije sector terecht, omdat je niet ingeschreven bent en onderaan de lijst staat.
Als de man met de hamer langs komt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Wanneer ga je aan jezelf denken, in plaats van je werk?
Ja eeuwfeest he, als het 'gewoon' PSV-Cambuur was had ik wel overwogen 'gewoon' te gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan begrijp ikDat is een goed excuus
En wat als dat niet (helemaal) lukt? Heb je dan gefaald?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag gerust vragen hoor, maar het antwoord heb je zelf al gegeven inderdaad. Financiële welvaart, en daarnaast heb ik een bepaalde verwachting van mezelf uit altijd gehad, ik wil altijd meer, altijd beter, altijd verder, altijd hoger, en dat kost tijd en moeite.
Ja, dan krijg ik een manische depressie denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat als dat niet (helemaal) lukt? Heb je dan gefaald?
Ik zag het, kan me voorstellen dat je daar liever naartoe gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja eeuwfeest he, als het 'gewoon' PSV-Cambuur was had ik wel overwogen 'gewoon' te gaan.
Ik weet niet hoe oud Voorschrift is, maar ik ben daar net voorbij. Misschien worden je prioriteiten in het leven inderdaad vanzelf anders als je een paar jaar ouder bent. Ik doe mijn werk serieus en het wordt door mensen ook goed gevonden. Maar ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als de man met de hamer langs komt.
Schatting: Ergens rond z'n 35-ste.
Maar wat wil je dan nog bereiken? Directeur van een of andere bank?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik een manische depressie denk ik.
Geen geintje overigens, ik heb alles al lopen te pushen vanaf jonge leeftijd, dus als ik dan geen toekomst zie of ik heb niet bereikt wat ik wou dan kom ik in een diepe put denk ik ja.
Ik heb geen doel, behalve "meer". Gewoon doorgaan tot ik iets heb van "prima".quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan nog bereiken? Directeur van een of andere bank?
Werk is ook maar relatief hoor... Geld ook. Tuurlijk is het mooi om te hebben, maar als je alleen maar bezig bent met werken, werken, werken, wat wil je dan met dat geld doen? En met wie wil je je geluk gaan delen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik een manische depressie denk ik.
Geen geintje overigens, ik heb alles al lopen te pushen vanaf jonge leeftijd, dus als ik dan geen toekomst zie of ik heb niet bereikt wat ik wou dan kom ik in een diepe put denk ik ja.
Dat lijkt me ook lastig. Geen doel hebben. Wanneer is het genoeg?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen doel, behalve "meer". Gewoon doorgaan tot ik iets heb van "prima".
Geen idee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig. Geen doel hebben. Wanneer is het genoeg?
Dat is ook het gekke, ik kan doen wat ik wil nu, al boek ik een wereldcruise op de Queen Mary 2, kan ik zo doen morgen. Maar heb niemand die dan meegaat, dan staat m'n ontwikkeling stil, dus ik laat iedere keer m'n vakantieuren maar uitbetalen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werk is ook maar relatief hoor... Geld ook. Tuurlijk is het mooi om te hebben, maar als je alleen maar bezig bent met werken, werken, werken, wat wil je dan met dat geld doen? En met wie wil je je geluk gaan delen?
Ja precies, dan zit je daar met al je geld, geen tijd om er iets leuks mee te doen en niemand om het mee te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werk is ook maar relatief hoor... Geld ook. Tuurlijk is het mooi om te hebben, maar als je alleen maar bezig bent met werken, werken, werken, wat wil je dan met dat geld doen? En met wie wil je je geluk gaan delen?
Ach ik hou 't mooi voor mezelf in de hoop dat ik dat ooit wel kan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, dan zit je daar met al je geld, geen tijd om er iets leuks mee te doen en niemand om het mee te doen.
Volgens mij is jezelf ontwikkelen niet alleen maar werken, werken, werken. Ik spreek voor mijn werk directeuren van grote bedrijven. En die gaan écht wel op vakantie hoor. Er is meer dan werk alleen; er is ook een privéleven. Na inspanning is er ontspanning. Dat je zulke zaken in balans hebt is ook een vorm van jezelf ontwikkelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het gekke, ik kan doen wat ik wil nu, al boek ik een wereldcruise op de Queen Mary 2, kan ik zo doen morgen. Maar heb niemand die dan meegaat, dan staat m'n ontwikkeling stil, dus ik laat iedere keer m'n vakantieuren maar uitbetalen.
Ik koop wel elk half jaar a jaar een andere auto tegenwoordig, dat scheelt ook al een hoop, dat is wel een "hobby" van me.
Iedereen heeft zo z'n eigen manieren en doelen wat allemaal prima is natuurllijk, maar als je altijd meer wilt, dan gaat het een keer fout.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Voorschrift is, maar ik ben daar net voorbij. Misschien worden je prioriteiten in het leven inderdaad vanzelf anders als je een paar jaar ouder bent. Ik doe mijn werk serieus en het wordt door mensen ook goed gevonden. Maar ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
Nou ja het niets doen herken ik dan wel weer. Maar dat ambiteuze heb ik dan helemaal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik hou 't mooi voor mezelf in de hoop dat ik dat ooit wel kan.
Uiteraard, maar die zijn al directeur, ik bij lange na niet he. Ben wel geklommen op de ladder, en de jongste die rondloopt op mijn functie zo ongeveer, maar heeft ook veel moeite gekost. Maar het werkt, dus ik heb er vrede mee vooralsnog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is jezelf ontwikkelen niet alleen maar werken, werken, werken. Ik spreek voor mijn werk directeuren van grote bedrijven. En die gaan écht wel op vakantie hoor. Er is meer dan werk alleen; er is ook een privéleven. Na inspanning is er ontspanning. Dat je zulke zaken in balans hebt is ook een vorm van jezelf ontwikkelen.
Het voordeel kan wel zijn dat als je echt veel gaat verdienen je wel eerder met werken kunt stoppen (als je dat zou willen).quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die zijn al directeur, ik bij lange na niet he. Ben wel geklommen op de ladder, en de jongste die rondloopt op mijn functie zo ongeveer, maar heeft ook veel moeite gekost. Maar het werkt, dus ik heb er vrede mee vooralsnog.
OK, als dat is wat je wilt, dan wens ik je veel succes...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die zijn al directeur, ik bij lange na niet he. Ben wel geklommen op de ladder, en de jongste die rondloopt op mijn functie zo ongeveer, maar heeft ook veel moeite gekost. Maar het werkt, dus ik heb er vrede mee vooralsnog.
Ja maar ik denk dat stilzitten niet m'n ding is, maar wie weet, sowieso eerst maar die positie bereiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Het voordeel kan wel zijn dat als je echt veel gaat verdienen je wel eerder met werken kunt stoppen (als je dat zou willen).
Ik vermaak me vooralsnog prima, had als kind altijd al fantasien over werk en hoe ik het voor me zag, en delen daarvan zijn gewoon uitgekomen al door er moeite voor te doen. En op die momenten dat ik daar bij stilsta ben ik de gelukkigste persoon op aarde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, als dat is wat je wilt, dan wens ik je veel succes...
Nu nog niet, maar misschien tegen die tijd wel, als je zo rond de 60 bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat stilzitten niet m'n ding is, maar wie weet, sowieso eerst maar die positie bereiken.
Dat is zeker waar. Zoeken werkt niet.quote:En om dat te delen met een ander, ik ben van mening dat zoiets op je pad komt, zoiets moet je niet zoeken, denk ik.
Met de huidige "achteruitgang" van de pensioenen en AOW leeftijd denk ik niet dat 60 reëel is.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar misschien tegen die tijd wel, als je zo rond de 60 bent.
[..]
Dat is zeker waar. Zoeken werkt niet.
Als je veel verdient en alles oppot.. dan kun je op je 60e misschien wel rentenieren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met de huidige "achteruitgang" van de pensioenen en AOW leeftijd denk ik niet dat 60 reëel is.
70 zal wel eerder in de buurt komen, of ik moet de volgende Rijkman Groenink zijn qua inkomsten.
Hoe dan ook, nog minstens meer dan 40 jaar te gaan dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je veel verdient en alles oppot.. dan kun je op je 60e misschien wel rentenieren.
En al is het niet 60, stel dat tegen die tijd 70 de pensioenleeftijd is en jij op je 65e kunt stoppen, dan heb je ook al voordeel.
Pffff nou dat is dan het enige voordeel van al oud zijn, dat je geen 40 jaar meer hoeft te werkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe dan ook, nog minstens meer dan 40 jaar te gaan dan.
Ik niet. Ik wil iets zinvols te doen hebben. Maar werk beheerst niet m'n leven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:37 schreef Kentoet het volgende:
De gedachte te moeten werken tot mijn 70e maakt mij nogal droevig. Het liefst zou ik morgen stoppen met werken.
Ligt er aan welk handwerk, als je een mooi beroep hebt zoals, ik noem maar wat, meubelmaker of zo, dat lijkt me toch veel voldoening geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach op een kantoor is het nog wel te doen denk ik, ik heb meer medelijden met handwerkers.
Ik weet genoeg zinvolle dingen die ik kan doen als ik niet hoef te werken. Ik zal me tot mijn dood geen moment vervelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil iets zinvols te doen hebben. Maar werk beheerst niet m'n leven.
Ik heb medelijden met beide groeperingen. Elke dag naar hetzelfde kantoor gaan moet een hel zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach op een kantoor is het nog wel te doen denk ik, ik heb meer medelijden met handwerkers. Als ik al denk aan al die versleten gewrichten door veelvuldig lange fysieke arbeid doet mijn lichaam al pijn, pff.
Oh welnee, collega's maken het verschil.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met beide groeperingen. Elke dag naar hetzelfde kantoor gaan moet een hel zijn.
Ik ben ook al jaren niet meer op vakantie geweest omdat ik het in mijn eentje geen bal aan vind.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik trouwens wél herken, is dat ik niemand mee krijg op vakantie. En in m'n eentje gaan vind ik ook niks aan.
De spartamet-vereniging dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik trouwens wél herken, is dat ik niemand mee krijg op vakantie. En in m'n eentje gaan vind ik ook niks aan.
Collega's waren het ergst. Blij dat ik daar weinig mee te maken heb gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, collega's maken het verschil.
Nee zelfs dat niet. In je eentje een stad verkennen vind ik ook niet leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
Precies.
Hoewel een lang weekend me wel chill lijkt.
Niks geen last van eigenlijk, bepaalde mensen krijgen de tranen uit m'n ogen van het lachen, dat houdt me wel op de been eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Collega's waren het ergst. Blij dat ik daar weinig mee te maken heb gehad.
Elke dag dezelfde mensen zien en dezelfde kutverhalen aan moeten horen....een mens zou voor minder uit het (kantoor)raam springen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke dag dezelfde mensen zien en dezelfde kutverhalen aan moeten horen....een mens zou voor minder uit het (kantoor)raam springen.
Nou dat heb ik ook wel, ik erger me nogal snel aan mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een stad verkennen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet. In je eentje een stad verkennen vind ik ook niet leuk.
Ieder z'n ding. Ik ben meer van de afwisseling en hoe meer ik alleen kan doen hoe beter. Mensen zijn leuk, maar na een dag of 2 graag weer wat andere.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks geen last van eigenlijk, bepaalde mensen krijgen de tranen uit m'n ogen van het lachen, dat houdt me wel op de been eigenlijk.
Oh zoietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een stad verkennen?
Gewoon lekker een 5* hotel/resort met spa en daar 3 a 4 dagen gewoon langs het zwembad liggen, zuipen in de bar, zeuren tegen andere gasten over vanalles en nogwat, heerlijk.
Mwoh, die afwisseling haal ik uit klanten eigenlijk, bij collega's vind ik het samenwerken en met elkaar problemen oplossen en dergelijke juist wel leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik ben meer van de afwisseling en hoe meer ik alleen kan doen hoe beter. Mensen zijn leuk, maar na een dag of 2 graag weer wat andere.
Ik wil een keer een 3 nachten overnachting doen in Burj al Arab, dat lijkt me zo geniaal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zoietsDat is ook leuker met zijn 2en beetje lullen over de andere gasten.
Same here en om het leuk te houden is het dan echt prettig als je niet aan 1 plek gebonden bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook wel, ik erger me nogal snel aan mensen.
Bij ons is eigenlijk alles flexplek, dus geen last van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here en om het leuk te houden is het dan echt prettig als je niet aan 1 plek gebonden bent.
minder gezellig dan het lijktquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef Kentoet het volgende:
Kamperen in Kandahar, lekker origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |