quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, Voorschrift!
Nou vooruit, omdat het zaterdag is:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
ik kom hier dus voor dikke tetten he maar ik zie ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemachtig, zo kun je de afwas toch niet meer doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Nou ja je hebt altijd baas boven borst:
[ afbeelding ]
En deze danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemachtig, zo kun je de afwas toch niet meer doen?
Zitten die tepels nu net boven het randje van haar truitje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Nou ja je hebt altijd baas boven borst:
[ afbeelding ]
Nee volgens mij is dat schaduw of zo, anders zou ze wel heel rare borsten hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zitten die tepels nu net boven het randje van haar truitje?
Die heb ik wel eens gezien ja. Inderdaad griezelig.quote:
Zometeen om half 10. Na cheap skates.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
En hoelaat begint dat programma over die man die baby wil zijn Karina?
echt normale borsten zijn het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat schaduw of zo, anders zou ze wel heel rare borsten hebben.
Af tof. Even lekker verbazenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen om half 10. Na cheap skates.
Nee dat is ook wel weer waarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt normale borsten zijn het nu ook weer niet
Hij beweegt niet he. Ligt de hele dag in zijn bedjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij zo dik zijn als hij alleen van die babyhapjes eet?
Daar denken babies toch niet aan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
En die man heeft niet het idee dat hij eens naar de psychiater moet?
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar denken babies toch niet aan?
Geen idee, hebben ze nog niet verteld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?
Ik weet het niet. Heb ik ook gemist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Maar ik heb het begin gemist; waar leeft hij van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |