Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, als ze maar niet teveel blijven zingen, daar houd ik nooit zo van.
Oh ja dat heb ik weleens gezien geloof ik. Niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?
Zoooo handtekening gevraagd zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zat -ie laatst hier in de stad op een terras.
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoooo handtekening gevraagd zeker
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinken
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.
Misschien kijk je uit op een terras.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldt
Ik blijf wel kijken hoor, niet zo zielig doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, dan kijk ik wel alleen verder.
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Niks, ik verveel me, en het is zaterdag.
Neuh, we gaan morgen wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?
Als in een date? Of gewoon wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, we gaan morgen wat drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |