Hij heeft een nepmoeder die blijkbaar op dit soort dingen kickt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Die moeder is ook gek dat ze eraan meewerkt.
Ik snap het nu. Gek wijf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft een nepmoeder die blijkbaar op dit soort dingen kickt.
Ja maar die zie je niet he. Zit jij nu ook in een rompertje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat jullie daar massaal naar kijken. Wat is er zo bijzonder aan dertigers die zich als baby gedragen? Fok! zit er vol mee....
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat jullie daar massaal naar kijken. Wat is er zo bijzonder aan dertigers die zich als baby gedragen? Fok! zit er vol mee....
Wel een soort van prostituee, alleen niet met seks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En die blonde, zou dat een prostituee zijn?
Je kunt alleen maar hopen dat hij er goed voor zorgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kat krabt zich eens achter zijn oor en denkt er het zijne van
Nah die griet doet het gewoon voor het geld. Die denkt van binnen: die gozer is gek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die twee moeten allebei opgenomen worden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die zie je niet he. Zit jij nu ook in een rompertje?
En makkelijk verdiend. Ze hoeft niet met hem naar bed. Tenminste, dat neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die griet doet het gewoon voor het geld. Die denkt van binnen: die gozer is gek.
Hij zei dat het niet om seks ging. Dus ik denk niet dat ze iets seksueels hoeft te doen. Beetje eten geven en met autootjes spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En makkelijk verdiend. Ze hoeft niet met hem naar bed. Tenminste, dat neem ik aan.
Ja, hij loopt maar te stuiteren. Bizar inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Kan me voorstellen, wat een zenuwenpees is dat. Niet zo gek dat hij zo dun is, hij is ZO druk hij beweegt de hele dag door.
Wat moest je doen dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb dit jaar nog gewerkt bij een optreden van Dolf Jansen. Aardige kerel wel, maar vreselijk vermoeiend.
Boeken verkopen.quote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Boeken verkopen.
Eerst boeken sjouwen, vervolgens standje opzetten.
Voorstelling kijken...net voor de pauze terugsneaken, verkopen, assisteren bij het signeren en uiteindelijk nog een drankje doen
.
Ik dacht eerst dat hij anorexia had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, hij loopt maar te stuiteren. Bizar inderdaad.
Meestal zijn dat de leukste dagen inderdaad. Bij sommige kindershows is het wel chaos en mijn vorige verkoop was bij een theatervoorstelling van Saskia Noort. Zo'n optreden en publiek is dan weer minder.quote:
Vorige week was er hier braderie. En we zijn nu alweer bezig voor de kinderboekenweek. Dan gaan we elke dag een school weer langs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Klinkt wel leukWeer eens iets anders dan in de winkel zitten.
Jullie doen wel veel zo te horen. Niet zomaar een saaie boekenwinkel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorige week was er hier braderie. En we zijn nu alweer bezig voor de kinderboekenweek. Dan gaan we elke dag een school weer langs.
Ben 4x in Werchter geweest. Lowlands is ook niets voor mij. Maar dat campinggebeuren en vieze wc's heb ik dan weer minder moeite mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit naar iets over Lowlands te kijken, dat is zo niets voor mij, met zijn allen tandenpoetsen en vieze wc's en slapen in een tent en zo. Bleh.
Ik heb 1x gekampeerd (in een klein tentje) met een vriendinnetje en haar familie, NOOIT meer, ik vond het vreselijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben 4x in Werchter geweest. Lowlands is ook niets voor mij. Maar dat campinggebeuren en vieze wc's heb ik dan weer minder moeite mee.
Langs de scholen gaan in de kinderboekenweek is ongelofelijk winstgevend. En we worden ieder jaar al een jaar van tevoren uitgenodigd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie doen wel veel zo te horen. Niet zomaar een saaie boekenwinkel.
Leuk te horen dat kinderen ook nog echt boeken lezen, ik had het idee dat dat tegenwoordig echt stukken minder is. Dat ze alleen maar achter de computer zaten (ja dat doe ik dus welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Langs de scholen gaan in de kinderboekenweek is ongelofelijk winstgevend. En we worden ieder jaar al een jaar van tevoren uitgenodigd.
Lezingen en signeersessies is soms voor de leuk alleen maar.
Het zijn vooral de volwassenen die minder lezen of op andere manieren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk te horen dat kinderen ook nog echt boeken lezen, ik had het idee dat dat tegenwoordig echt stukken minder is. Dat ze alleen maar achter de computer zaten (ja dat doe ik dus wel).
Zo goed gaat het nu ook weer niet. De reden dat wij nu rond komen is omdat onze enige concurrent vorig jaar failliet is gegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Dat tikt lekker aan dan ja. En ik altijd maar denken dat werken in een boekenwinkel saai was, maar van wat jij de laatste tijd vertelt valt het allemaal reuze mee
Tja zo gaat dat helaas, de een zijn brood, etc. Maar dan doen jullie iets toch beter dan zij moet je maar denken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo goed gaat het nu ook weer niet. De reden dat wij nu rond komen is omdat onze enige concurrent vorig jaar failliet is gegaan
Mike Boddé? Waar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen weer iets van cabaret, kijken of het wat is. Bodde en nog wat.
Ik kijk het even aan, als ze maar niet teveel blijven zingen, daar houd ik nooit zo van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor de tip
Geweldige mannen zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |