Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, als ze maar niet teveel blijven zingen, daar houd ik nooit zo van.
Oh ja dat heb ik weleens gezien geloof ik. Niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn erg muzikaal. Ooit de Mike & Thomas-show gezien?
Zoooo handtekening gevraagd zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zat -ie laatst hier in de stad op een terras.
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoooo handtekening gevraagd zeker
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik zat te lekker een biertje te drinken
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij komt wel af en toe buiten.
Misschien kijk je uit op een terras.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik Van Luyn niet gespot hebben hè? Zou raar zijn als hij zich onaangekondigd aan mijn voordeur meldt
Ik blijf wel kijken hoor, niet zo zielig doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, dan kijk ik wel alleen verder.
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
Niks, ik verveel me, en het is zaterdag.
Neuh, we gaan morgen wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?
Als in een date? Of gewoon wat drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, we gaan morgen wat drinken.
Oh nee, is oud klasgenoot van me, goede vrienden gebleven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als in een date? Of gewoon wat drinken.
Zeg maar gerust POL-dictator.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou toch met zo'n POL-dude gaan stappen?
OK nou ja had gekund. Valt me nog mee dat er bij jou in de buurt iets open is op zondagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, is oud klasgenoot van me, goede vrienden gebleven.
We hebben sowieso af en toe een soort POL kakkers reunie, voor de gein. Maar morgen enkel wij 2.
Ik wens je sterkte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zit in me uppie bier te zuipen en dit te luisteren.
De tragiek van bankiers anno nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja zeg, ik woon niet in donker Afrika.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou ja had gekund. Valt me nog mee dat er bij jou in de buurt iets open is op zondag
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte.
Er gaat niets boven foute muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Maar het gaat wel om 8 uur dicht zeker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik woon niet in donker Afrika.
Niet meer in ieder geval.
Eh, nee?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar het gaat wel om 8 uur dicht zeker?
Ik zag vandaag een linkje voorbij komen naar dat Pinochet-adoratietopic. Jammer dat die gesloten is.quote:
Wat hap je lekkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh, nee?
Geen andere tijden dan Amsterdam hoor.
Oh nee ben absoluut verliefd op Amsterdam hoor, sterker nog, misschien ga ik er binnenkort wonen. Of in de periferie, aangezien Amsterdam zelf niet te betalen is.quote:
Oh hoezo dat? Andere baan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee ben absoluut verliefd op Amsterdam hoor, sterker nog, misschien ga ik er binnenkort wonen. Of in de periferie, aangezien Amsterdam zelf niet te betalen is.
Zit te denken aan een andere baan inderdaad, van de week maar achteraan gaan, op de Zuid-As dus dan is Amsterdam omg. wel zo handig. Maar inderdaad, Zaanstad of Haarlem ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hoezo dat? Andere baan?
Amsterdam is wel te betalen, sommige buurten tenminste, maar dat is even zoeken. Wat had je in gedachten? Zaanstad of zo?
Haarlem is ook best duur volgens mij. Zaanstad is kut vanwege de files richting Amsterdam vind ik zelf. Tenzij je heel erg vroeg bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit te denken aan een andere baan inderdaad, van de week maar achteraan gaan, op de Zuid-As dus dan is Amsterdam omg. wel zo handig. Maar inderdaad, Zaanstad of Haarlem ofzo.
Maar alle wegen naar Amsterdam staan vol met files.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Haarlem is ook best duur volgens mij. Zaanstad is kut vanwege de files richting Amsterdam vind ik zelf. Tenzij je heel erg vroeg bent.
De ring wel ja. Amstelveen of Ouderkerk misschien? Beetje die kant op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar alle wegen naar Amsterdam staan vol met files.
Ja of anders maar het gevreesde Almere.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De ring wel ja. Amstelveen of Ouderkerk misschien? Beetje die kant op.
Au contraire, binnen mijn sector is er geen hoger denkbaar genot dan de zuidas. Daar zitten waar het ijzer gesmeed wordt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou niet in de Randstad willen wonen. En ik zal er ook alles aan doen om er niet te hoeven werken. Zelfs als ik er noodgedwongen moet gaan werken, ga ik er nog niet wonen.
Heb je ook weer files he? A6. Dat is nog erger, weet ik van collega's die daar wonen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja of anders maar het gevreesde Almere.
Ja maar die zijn toch niet te ontwijken, dus het moet maar. Zolang het wonen an sich maar niet te duur is vind ik het prima. Ben single, dan is het moeilijk op te brengen die prijzen daar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je ook weer files he? A6. Dat is nog erger, weet ik van collega's die daar wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |