» Wat als [user x] dictator van Nederland wordt?quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
Tik je nu met een bokshandschoen aan of ben je gewoon bezopen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Onwillege volgelingen worden geHammered als ze niet hun dagelijkse quotum aan Knightrider krijgen, dit ter ongenoege van de scharen MacGuyver fans.
Ik ben nog nooit zo nuchter geweest, dus ik denk dat ik iets met bokshandschoenen doequote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tik je nu met een bokshandschoen aan of ben je gewoon bezopen?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Dictator: von_Preussen
De verhouding mannen/vrouwen is 25%/75%
Klinkt eigenlijk best goedquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Dictator: von_Preussen
Het is AD 2011 en het Vierde Rijk bestaat alweer 20 jaar. We spreken allemaal Duits en 80% van de begroting wordt besteed aan defensie. De verhouding mannen/vrouwen is onderhand 25%/75% omdat De Grote Pruisische Leider elke aanleiding aangrijpt om ten strijde te trekken, waar ook ter wereld.
Ik ben veel te soft. Gister kreeg ik een brok in mijn keel toen een zoon van iemand in een kamp een brief van zijn vader voorlas en overmand werd door emoties.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Tem het volgende:
Eriksd is niet echt het type om dictator te worden eigenlijk. Alhoewel hij zijn hand niet zal omdraaien om op 80's gebaseerde martelpraktijken toe te passen wanneer er niet direct bitterballen worden geserveerd.
Je was bij Occupy Beursplein?quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben veel te soft. Gister kreeg ik een brok in mijn keel toen een zoon van iemand in een kamp een brief van zijn vader voorlas en overmand werd door emoties.
Het beeld dat ik schets is een demonstratie van PvdA-hypocrisie, met als resultaat de onbedoelde creatie van een semi-Russisch schrikbewind.quote:Op maandag 5 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Wel een JSF en geen sociaal beleid, je kent me slecht Picchia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |