Ligt er aan welk handwerk, als je een mooi beroep hebt zoals, ik noem maar wat, meubelmaker of zo, dat lijkt me toch veel voldoening geven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach op een kantoor is het nog wel te doen denk ik, ik heb meer medelijden met handwerkers.
Ik weet genoeg zinvolle dingen die ik kan doen als ik niet hoef te werken. Ik zal me tot mijn dood geen moment vervelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil iets zinvols te doen hebben. Maar werk beheerst niet m'n leven.
Ik heb medelijden met beide groeperingen. Elke dag naar hetzelfde kantoor gaan moet een hel zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach op een kantoor is het nog wel te doen denk ik, ik heb meer medelijden met handwerkers. Als ik al denk aan al die versleten gewrichten door veelvuldig lange fysieke arbeid doet mijn lichaam al pijn, pff.
Oh welnee, collega's maken het verschil.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met beide groeperingen. Elke dag naar hetzelfde kantoor gaan moet een hel zijn.
Ik ben ook al jaren niet meer op vakantie geweest omdat ik het in mijn eentje geen bal aan vind.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik trouwens wél herken, is dat ik niemand mee krijg op vakantie. En in m'n eentje gaan vind ik ook niks aan.
De spartamet-vereniging dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik trouwens wél herken, is dat ik niemand mee krijg op vakantie. En in m'n eentje gaan vind ik ook niks aan.
Collega's waren het ergst. Blij dat ik daar weinig mee te maken heb gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, collega's maken het verschil.
Nee zelfs dat niet. In je eentje een stad verkennen vind ik ook niet leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
Precies.
Hoewel een lang weekend me wel chill lijkt.
Niks geen last van eigenlijk, bepaalde mensen krijgen de tranen uit m'n ogen van het lachen, dat houdt me wel op de been eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Collega's waren het ergst. Blij dat ik daar weinig mee te maken heb gehad.
Elke dag dezelfde mensen zien en dezelfde kutverhalen aan moeten horen....een mens zou voor minder uit het (kantoor)raam springen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke dag dezelfde mensen zien en dezelfde kutverhalen aan moeten horen....een mens zou voor minder uit het (kantoor)raam springen.
Nou dat heb ik ook wel, ik erger me nogal snel aan mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een stad verkennen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet. In je eentje een stad verkennen vind ik ook niet leuk.
Ieder z'n ding. Ik ben meer van de afwisseling en hoe meer ik alleen kan doen hoe beter. Mensen zijn leuk, maar na een dag of 2 graag weer wat andere.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks geen last van eigenlijk, bepaalde mensen krijgen de tranen uit m'n ogen van het lachen, dat houdt me wel op de been eigenlijk.
Oh zoietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een stad verkennen?
Gewoon lekker een 5* hotel/resort met spa en daar 3 a 4 dagen gewoon langs het zwembad liggen, zuipen in de bar, zeuren tegen andere gasten over vanalles en nogwat, heerlijk.
Mwoh, die afwisseling haal ik uit klanten eigenlijk, bij collega's vind ik het samenwerken en met elkaar problemen oplossen en dergelijke juist wel leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik ben meer van de afwisseling en hoe meer ik alleen kan doen hoe beter. Mensen zijn leuk, maar na een dag of 2 graag weer wat andere.
Ik wil een keer een 3 nachten overnachting doen in Burj al Arab, dat lijkt me zo geniaal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zoietsDat is ook leuker met zijn 2en beetje lullen over de andere gasten.
Same here en om het leuk te houden is het dan echt prettig als je niet aan 1 plek gebonden bent.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook wel, ik erger me nogal snel aan mensen.
Bij ons is eigenlijk alles flexplek, dus geen last van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here en om het leuk te houden is het dan echt prettig als je niet aan 1 plek gebonden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |