Maak die compjoeter van je eens in orde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende stap...plaatjes die het wel doen...
Ik heb geen vat. Alleen een open fles.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet als je 'm in het vat laat...dan niet
Nee gewoon weggooien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dan zet je er gewoon zo'n vacuumpomp op.
Nee, het ligt weder aan je eigen gepruts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak die compjoeter van je eens in orde.
Was het geen grap, zat ik hihaho voor niks te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
ik zie ook nix, ik dacht dat dat de grap was ofzo
Die van kingstown inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
ik zie ook nix, ik dacht dat dat de grap was ofzo
nee alleen sp3cularium lijkt plaatjes te kunnen posten oidquote:
Nee..dit topic kan af en toe best een beetje liefde gebruikenquote:
Elflettering?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:29 schreef Tem het volgende:
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor.
Westerik (?) van WNLquote:
Ja inderdaad, en bij DWDD ziet ze er ook altijd beter uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
Ze zag er niet heel natuurlijk uit zo...'s ochtends toont ze fris.
Dacht dat ik aan het verliezen wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging net zo hard naar de bodem als de Titanicquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat ik aan het verliezen was
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Merel mag wel in mijn microfoon praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net zo hard naar de bodem als de TitanicPOL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Haha, daar heb ik ook veel op verlorenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net zo hard naar de bodem als de Titanic
Heeft ze dat ook dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, penis-fixatie niet wil je zeggen.
Wat was de eindvraag?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik ook veel op verloren
Wat weet je over Spanjequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat weet je over Spanje
Ik had nog maar 5 sec over aan het einde haha.
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat weet je over Spanje
Ik had nog maar 5 sec over aan het einde haha.
Hoax...er zijn geen homo's in het voetbalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.
Oh pff moest even nadenken hoor, jij denkt meteen aan voetbal dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.
Jawel, 1 of 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoax...er zijn geen homo's in het voetbal
Ja inderdaad, was eerst 10 sec bezig met het typen van zuid-europa maar dat was niet goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]die steekwoorden zijn soms echt zo onlogisch
Ik dacht Titanic...oh gezonken, maar nee dat was 'm nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, was eerst 10 sec bezig met het typen van zuid-europa maar dat was niet goed
De Slimste mens -spelletjequote:
Alleen als merel er is toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat over een sensueel tv programma met Flip Freriks.
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Slimste mens -spelletje
ik speel tegen Njos (en ook tegen Kally)
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doen
Neen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?
Niet aan mij vragen, ik kijk het niet op tv dus ik weet niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Wat is blauw en ruikt naar Ieniemienie?Die is gewoon niet leuk meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Wat is blauw en ruikt naar Ieniemienie?Nieuw dieptepunt in de showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De hel sluit snel haar deuren.quote:
Blijven denkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Afkeurende reacties van vrouwen, dan is het gewoon geschikt materiaal.
Krijgt ie hoofdpijn vanquote:
En een slappe, bloed naar zijn hoofd.quote:
Nog niet, we zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
Plien en Bianca zijn weer in vorm, dames en heren.
Op FOK! ook, of heb je dat niet als mod?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo confronterend. Op faceboek steeds advertenties van datingsites.
Ik had voortdurend advertenties voor kattenvoer, terwijl niet eens huisdier heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Asikiss die Specularium hierboven post zie ik al een paar dagen. En iets van een aziatische datingsite geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg steeds die datingsite voor Turken, ook zoiets.
Asskissin ofzo.
Niet eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.
Google adservice weet al dat Turkse vrouwen bij jouw kansloos zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:53 schreef Peunage het volgende:
Ik krijg reclame van digitalocean. SSD virtual servers voor 5 dollar!
Vind ik niet raar, met zo'n username op Fok!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dezen plaatje werkt.
Ja, rond de 12 is het wel afgelopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Mooie meisjes meestal. Tot een bepaalde leeftijd.
Hopelijk krijgt ze nooit een relatie met Haas Kraaij. Je zult maar trouwen en dan als Merel Kraaij door het leven moeten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:25 schreef Tem het volgende:
Merel, dames en heren. Even broekje weer uit.
Theatershow. Prachtig elfletterig woord.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar jouw theatershow ga.
Heb vanavond geluk, vragen die ik weet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeetje, Uccie blijft maar de slimste zijn vanavond.
Ik durf niet meer tegen haar te spelen
Tegen iemand anders kreeg ik net een vraag over Paul Verhoeven...ik sloeg helemaal dicht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, je weet gewoon veel
Het zijn ook wel wat vragen die ik zou moeten weten, of ergens zelfs wel weet. Maar ik kan niet goed nadenken ofzo
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ze nooit een relatie met Hans Kraaij. Je zult maar trouwen en dan als Merel Kraaij door het leven moeten.
Daar heb je allemaal moderne apparaten voor nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zal morgen eens uitcontroleren hoe dat werkt.
Heb wel zin om te winnen van Miss Madurotube.
Bij Boris Beckerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke bezemkast? Was daar een vraag over?
Dat was met die Russische die zijn sperma had gejat en later in heeft gebracht en daardoor zwanger werd.quote:
Ja en dat kindje lijkt echt als 2 druppels water op hem, valt niets aan te ontkennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was met die Russische die zijn sperma had gejat en later in heeft gebracht en daardoor zwanger werd.
Oh pff, nooit van gehoord. Wist alleen dat het een tennisser wasquote:
Kind nooit gezien. Alleen het verhaal staat me nog bij. Boris die bij hoog en laag riep dat het zijn kind niet kon zijn, omdat er niet geneukt was. Klopte ook wel, alleen was mevrouw iets slimmer als dat Boris dat was.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dat kindje lijkt echt als 2 druppels water op hem, valt niets aan te ontkennen.
Nou verlos me maar uit mijn lijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh pff, nooit van gehoord. Wist alleen dat het een tennisser was
Stond ooit een foto in de bladen, arm kind...ben je een meisje dat op Becker lijktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kind nooit gezien. Alleen het verhaal staat me nog bij. Boris die bij hoog en laag riep dat het zijn kind niet kon zijn, omdat er niet geneukt was. Klopte ook wel, alleen was mevrouw iets slimmer als dat Boris dat was.
Gelijk geëindigd, wist niet eens dat dat konquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou verlos me maar uit mijn lijdendeze is voor jou!
Blij dat dat beeld me bespaard is gebleven....ik hoop voor dat kind dat ze de brains van de moeder heeft en niet van Boris....dan is het wel een hele zware straf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stond ooit een foto in de bladen, arm kind...ben je een meisje dat op Becker lijkt
Voor iemand die in de Randstad woont, loop je wel een beetje achter....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar ga ik al, ik heb geen smartphone.
quote:De heren van Voetbal International gaan vanavond uitgebreid in op de commotie die is ontstaan over de homo-uitspraken die René van der Gijp afgelopen maandag in het programma deed. Dat heeft RTL 7 vandaag laten weten. Er wordt volgens de zender doorgepraat over homo’s in het voetbal. “Dit gebeurt met name in het eerste halfuur van het programma en hiervoor schuiven onder anderen de homoseksuele ex-voetballers John de Bever en Arnold Smit aan“, aldus RTL.
Zowel John de Bever als Arnold Smit reageerden afgelopen week verontwaardigd op de uitspraken van Van der Gijp. De Bever zat in de showrubrieken, terwijl Smit zijn verhaal mocht doen bij Knevel & Van den Brink.
Ook is er een reactie van het COC. “Daarna praten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp samen met Nico Dijkshoorn door over de (overige) actuele ontwikkelingen in het voetbal.”
Van der Gijp riep maandag dat voetbal geen sport voor homo’s is, omdat zij in de kapperszaak thuishoren.
Het zal je baan maar zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
Harde hommelshow in VI vanavond.
[..]![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die 'sensuelen bij Nike.
Ronaldo, dan noem je ook iemand...als iemand de gaydar doet loeien is hij het wel, met zijn kapseltjes en zijn man-bagquote:
Mijn gaydar is kaputt. Zelfs als mannen aan m'n kont zitten gaat er nog niets loeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ronaldo, dan noem je ook iemand...als iemand de gaydar doet loeien is hij het wel, met zijn kapseltjes en zijn man-bag
Weten we in elk geval zeker dat jij er geen bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn gaydar is kaputt. Zelfs als mannen aan m'n kont zitten gaat er nog niets loeien.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
En misschien is Ronaldo wel gewoon een verwijfde hetero, maar hij heeft in elk geval wel alle schijn tegen.
Van Rooney had ik dat nou nooit verwachtquote:
Madurodam kwam van Kentoet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef Uccie het volgende:
Madurodam, Efteling, je bent wel van de toeristische attracties... Planetarium.
Jij gebruikt het het meestquote:
Jij en Tem zie ik als éénquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x gebruikt, Vrouwtje Theelepel.
Ik moest vrij hard lachen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
Waarom worden er zovaak zaken onderzocht waarvan iedereen op voorhand de uitkomst al kent?![]()
'Vrouwen nemen onnodig veel mee op vakantie'
Uitgebreide- en spectaculaire OP ook wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef Specularium het volgende:
Ik heb er maar een topic van gemaakt.
Prima. Dan klopte dat plaatje van "R.I.P. Elflettering" toch nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:55 schreef Specularium het volgende:
Ik ga jou voortaan Efteling noemen.
Ik zie ze ook als één. Als één komisch duo, als één (toekomstig) duo-mod-team.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij en Tem zie ik als één
ok ok...ik geef toe, ik zit er naast.
Die is gay, al doet hij nog zo zijn best het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weten we in elk geval zeker dat jij er geen bent.
En misschien is Ronaldo wel gewoon een verwijfde hetero, maar hij heeft in elk geval wel alle schijn tegen.
Deed ie maar zijn bestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is gay, al doet hij nog zo zijn best het tegendeel te bewijzen
Waarheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
Waarom worden er zovaak zaken onderzocht waarvan iedereen op voorhand de uitkomst al kent?![]()
'Vrouwen nemen onnodig veel mee op vakantie'
Hij zou kunnen beginnen niet altijd zo'n jankhoofd te trekkenquote:
En bedankt...nachtmerries vannachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
[ afbeelding ]
Die heeft ook nachtmerries nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een teddybeer ofzo?
Heeft je anus ook wat rust.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerder vrij vanavond, omdat er bijna geen klanten waren
Dat neem ik maar voor kennisgeving aan dan.quote:
Slechte dag gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nee en het werd er ook niet beter op.
Je bent wel kampioen in jezelf downplayen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nee en het werd er ook niet beter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Clipje van Blondie doet ook altijd wonderen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sandu Ciorba - Dalibomba █▬█ █ ▀█▀ (NOU 2013)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat naakte Roemeense mannen dan maar om Karina op te vrolijken. #nohommoIk moest er wel om lachen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet sexy.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Clipje van Blondie doet ook altijd wonderen.
Jij gaat natuurlijk voor de zanger met zijn lange krullende haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen jaNiet sexy.
Nou nee, ik ken deze clip trouwens, weet bij god niet meer waarvan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk voor de zanger met zijn lange krullende haar.
Beetje jezelf onder contrle houden idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zit nu allemaal foute jaren 80 muziek te luisteren. Laura Brannigan enzo.
Dit was niet helemaal de bedoeling
Ik ben daar jaaaaren geleden naartoe geweest met mijn werk, de originelequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien is Karina wel zo iemand die vooraan staat bij de chippendales en om het hardste gilt.
De afritsbroeken opvangen wanneer ze in het publiek gegooid worden en zelfs slipjes die 2 maten te klein zijn het podium opgooienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar jaaaaren geleden naartoe geweest met mijn werk, de origineleIk heb niet gegild.
De Chippendales waren hardstikke braaf, niks aan. En wij zaten te ver af om iets te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De afritsbroeken opvangen wanneer ze in het publiek gegooid worden en zelfs slipjes die 2 maten te klein zijn het podium opgooien
Hoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zit nu allemaal foute jaren 80 muziek te luisteren. Laura Brannigan enzo.
Fout betekent ook niet dat het niet leuk is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ho
Laura is ++(++) (favo nummer zelfs).
The night is my world....
Was een heel klein bedrijfje, werkte dacht ik 1 man, die was niet mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat deden je mannelijke collega's op dat moment?
Hier in de stad is een prachtig binnenbad:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Zwemmen binnenbad .... wat nu opgedoekt is.
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb jij ooit een top zoveel gepost op fok Drugshond? Ben ik wel benieuwd naar.
Jongens huilen niet. Met lipstick op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.
Als het echt moet.... zou ik daar heel veel tijd voor vrij moeten maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb jij ooit een top zoveel gepost op fok Drugshond? Ben ik wel benieuwd naar.
Staat bij mij vast ook ieder jaar een aantal new wave nummers tussen. New Order sowiesoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jongens huilen niet. Met lipstick op.
De volgende top 100 aller tijden op fok! duurt nog een maandje of 8 geloof ik. Dus wat let je om op een mooi moment vast een eerste selectie te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het echt moet.... zou ik daar heel veel tijd voor vrij moeten maken.
Die top-100 gaat toch over albums als ik het me goed herinner?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De volgende top 100 aller tijden op fok! duurt nog een maandje of 8 geloof ik. Dus wat let je om op een mooi moment vast een eerste selectie te maken?
Nee hoor nummers. Zelfs max 5 per artiest als je een top 100 inlevert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die top-100 gaat toch over albums als ik het me goed herinner?
Hmzz....dat heb ik dan gemist. Kan me herinneren dat ik 2011 een top 100 albums ergens heb gedumpt in MUZ.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor nummers. Zelfs max 5 per artiest als je een top 100 inlevert.
Ze hebben ieder jaar een top 100 aller tijden op MUZ. Veruit het meest bezochte forum in MUZ voor een korte tijd met de meeste inzendingen. Heb ieder jaar meegedaan dat ik lid was van fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....dat heb ik dan gemist. Kan me herinneren dat ik 2011 een top 100 albums ergens heb gedumpt in MUZ.
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben ieder jaar een top 100 aller tijden op MUZ. Veruit het meest bezochte forum in MUZ voor een korte tijd met de meeste inzendingen. Heb ieder jaar meegedaan dat ik lid was van fok!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.
Ik kan echt geen albums met elkaar vergelijken, dus die sla ik liever over. Heb wel 2 weken geleden nog wel mijn favo jazz albums gepost in zo'n lijstjes-topic.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.
Hun werkjes heb ik al compleet.quote:
Niet echt mijn smaak. Beetje te zwaarmoedig of zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hun werkjes heb ik al compleet.
"Rooooook met mijjjjjj en sigareeeeeeet".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen. Ik rookte nog 1 sigaret en dan naar bed.
Ik had een andere in gedachte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Rooooook met mijjjjjj en sigareeeeeeet".
quote:
Mijn ex had die altijd in de autoquote:
Box Tops - The Letter niet vergeten, dan ben je helemaal 'my man'.quote:
Hier sluit ik mij bij aan!!quote:
Ooit (op mijn voorstel nog wel) gecoverd met de coverband waar ik toen in zat. Uitstekend nummer. Helaas is de zanger recent overleden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Box Tops - The Letter niet vergeten, dan ben je helemaal 'my man'.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Kingstown het volgende:
Zullen we om Karina een beetje vrolijker te maken haar naam gewoon gaan multiquoten in dit topic?
geen zorgen, was het niet van planquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]Lief bedoeld hoor, maar absoluut niet waar natuurlijk.
Voorlopig sta je wel gedeeld eerste!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]Lief bedoeld hoor, maar absoluut niet waar natuurlijk.
Beetje vreemd, jullie weten niet eens hoe ik eruit zie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig sta je wel gedeeld eerste!
Hoe weet jij dat wij niet weten hoe jij er uit ziet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje vreemd, jullie weten niet eens hoe ik eruit zie.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wij niet weten hoe jij er uit ziet?
Nu ga ik even plas in je kont filmpjes bekijken btw, dus kan zijn dat ik een tijdje afwezig ben.
Jij had toch een foto in je FoBo staan? Kan het nu niet meer zien, maar een paar jaar geleden wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]Dat hoop ik dan maar, anders hebben jullie me gestalkt.
Ik moest wel lachen.quote:En dat plas in je kont: na het eerste plaatje had ik het wel gezien![]()
Is nog steeds dezelfde foto, dus die is al een jaar of 8 oudquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Jij had toch een foto in je FoBo staan? Kan het nu niet meer zien, maar een paar jaar geleden wel.
Dan weten we dus ook hoe jij er uit ziet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nog steeds dezelfde foto, dus die is al een jaar of 8 oud
In 8 jaar kun je heel wat veranderen hoor. Misschien ben ik nu wel heel dik en rimpelig en helemaal grijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan weten we dus ook hoe jij er uit ziet!
Dat het een beetje gedateerd is dat is verder irrelevant uiteraard.
Jij niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
In 8 jaar kun je heel wat veranderen hoor. Misschien ben ik nu wel heel dik en rimpelig en helemaal grijs.
Weet je niks van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik kwam trouwens een filmpje met FOK!kers tegen op YT en ik schrok me het leplazarus. Daar hoort een waarschuwing bij te staan dat kijken de gezondheid kan schaden.
Ik weet alles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van.
En volgens mij weet ik welk filmpje bedoelt, dat is nep. Tenzij je de docu bedoelt, dat is wel echt.
Of nep natuurlijk niet, maar geen FOK!kers.
Nah die docu valt toch best mee? Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Die docu heb ik deels ook gezien en van ellende bijna uit het raam gesprongen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Deze man begrijpt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Katrin Krabbe of Ria Stalman?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man begrijpt.
Alleen moet je geen Duitsers supporten, maar dat soort dingen leer je ooit af.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Het lijkt er zowaar op dat iedereen een leven heeft gevonden. Ik ben jaloers.
Jij zit liever elke avond thuis? Ik zou er af en toe wel eens uit willen, maar ja, waarom doe ik dat dan niet? Geen idee eigenlijkquote:
Ik zit niet elke avond thuis, maar heb vanavond niks gepland. Kan zijn dat ik later in de avond nog even met wat vrienden een biertje ga drinken in de stad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit liever elke avond thuis? Ik zou er af en toe wel eens uit willen, maar ja, waarom doe ik dat dan niet? Geen idee eigenlijkOh en met leven bedoel ik niet kinderen en zo trouwens, dat is niks voor mij.
Oooh dan heb je toch wel gewoon een 'leven', uit het 'ik niet' maakte ik op dat je het niet had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet elke avond thuis, maar heb vanavond niks gepland. Kan zijn dat ik later in de avond nog even met wat vrienden een biertje ga drinken in de stad.
Ik herken dat wel een beetje, maar het is niet zo dat ik helemaal niks doe. Ik probeer (noot: erin slagen is wat anders dan proberen) te leven volgens het credo: Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh dan heb je toch wel gewoon een 'leven', uit het 'ik niet' maakte ik op dat je het niet had.
En die zin hierboven had veel simpeler gekund denk ikIk ben gewoon te lamlendig of te afwachtend of wat dan ook, eigenlijk misschien te neerslachtig, om iets te doen. Nou ja, tot voor een paar jaar terug deed ik genoeg, dus zo een ramp is het ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |