Maak die compjoeter van je eens in orde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende stap...plaatjes die het wel doen...
Ik heb geen vat. Alleen een open fles.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet als je 'm in het vat laat...dan niet
Nee gewoon weggooien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dan zet je er gewoon zo'n vacuumpomp op.
Nee, het ligt weder aan je eigen gepruts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak die compjoeter van je eens in orde.
Was het geen grap, zat ik hihaho voor niks te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
ik zie ook nix, ik dacht dat dat de grap was ofzo
Die van kingstown inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef sp3c het volgende:
ik zie ook nix, ik dacht dat dat de grap was ofzo
nee alleen sp3cularium lijkt plaatjes te kunnen posten oidquote:
Nee..dit topic kan af en toe best een beetje liefde gebruikenquote:
Elflettering?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:29 schreef Tem het volgende:
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor.
Westerik (?) van WNLquote:
Ja inderdaad, en bij DWDD ziet ze er ook altijd beter uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
Ze zag er niet heel natuurlijk uit zo...'s ochtends toont ze fris.
Dacht dat ik aan het verliezen wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging net zo hard naar de bodem als de Titanicquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat ik aan het verliezen was
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Merel mag wel in mijn microfoon praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net zo hard naar de bodem als de TitanicPOL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Haha, daar heb ik ook veel op verlorenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging net zo hard naar de bodem als de Titanic
Heeft ze dat ook dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, penis-fixatie niet wil je zeggen.
Wat was de eindvraag?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik ook veel op verloren
Wat weet je over Spanjequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat weet je over Spanje
Ik had nog maar 5 sec over aan het einde haha.
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat weet je over Spanje
Ik had nog maar 5 sec over aan het einde haha.
Hoax...er zijn geen homo's in het voetbalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.
Oh pff moest even nadenken hoor, jij denkt meteen aan voetbal dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna van gewonnen maar die homo van een Robben had beter op zijn veertiende bij een kapper kunnen gaan.
Jawel, 1 of 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoax...er zijn geen homo's in het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |