Ja inderdaad, was eerst 10 sec bezig met het typen van zuid-europa maar dat was niet goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]die steekwoorden zijn soms echt zo onlogisch
Ik dacht Titanic...oh gezonken, maar nee dat was 'm nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, was eerst 10 sec bezig met het typen van zuid-europa maar dat was niet goed
De Slimste mens -spelletjequote:
Alleen als merel er is toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat over een sensueel tv programma met Flip Freriks.
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Slimste mens -spelletje
ik speel tegen Njos (en ook tegen Kally)
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij speelt ja, ik denk alleen maar shit had moeten lezen wat ik moest doen
Neen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?
Niet aan mij vragen, ik kijk het niet op tv dus ik weet niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook in een team spelen? Nee zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Wat is blauw en ruikt naar Ieniemienie?Die is gewoon niet leuk meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Wat is blauw en ruikt naar Ieniemienie?Nieuw dieptepunt in de showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De hel sluit snel haar deuren.quote:
Blijven denkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Afkeurende reacties van vrouwen, dan is het gewoon geschikt materiaal.
Krijgt ie hoofdpijn vanquote:
En een slappe, bloed naar zijn hoofd.quote:
Nog niet, we zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
Plien en Bianca zijn weer in vorm, dames en heren.
Op FOK! ook, of heb je dat niet als mod?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo confronterend. Op faceboek steeds advertenties van datingsites.
Ik had voortdurend advertenties voor kattenvoer, terwijl niet eens huisdier heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Asikiss die Specularium hierboven post zie ik al een paar dagen. En iets van een aziatische datingsite geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg steeds die datingsite voor Turken, ook zoiets.
Asskissin ofzo.
Niet eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.
Google adservice weet al dat Turkse vrouwen bij jouw kansloos zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:53 schreef Peunage het volgende:
Ik krijg reclame van digitalocean. SSD virtual servers voor 5 dollar!
Vind ik niet raar, met zo'n username op Fok!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dezen plaatje werkt.
Ja, rond de 12 is het wel afgelopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Mooie meisjes meestal. Tot een bepaalde leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |