Blijven denkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Afkeurende reacties van vrouwen, dan is het gewoon geschikt materiaal.
Krijgt ie hoofdpijn vanquote:
En een slappe, bloed naar zijn hoofd.quote:
Nog niet, we zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
Plien en Bianca zijn weer in vorm, dames en heren.
Op FOK! ook, of heb je dat niet als mod?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Zo confronterend. Op faceboek steeds advertenties van datingsites.
Ik had voortdurend advertenties voor kattenvoer, terwijl niet eens huisdier heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Asikiss die Specularium hierboven post zie ik al een paar dagen. En iets van een aziatische datingsite geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg steeds die datingsite voor Turken, ook zoiets.
Asskissin ofzo.
Niet eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt gewoon lopen googlen naar "Turkse dames daten" of zo.
Google adservice weet al dat Turkse vrouwen bij jouw kansloos zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:53 schreef Peunage het volgende:
Ik krijg reclame van digitalocean. SSD virtual servers voor 5 dollar!
Vind ik niet raar, met zo'n username op Fok!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dezen plaatje werkt.
Ja, rond de 12 is het wel afgelopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Mooie meisjes meestal. Tot een bepaalde leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |