Bij Boris Beckerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke bezemkast? Was daar een vraag over?
Dat was met die Russische die zijn sperma had gejat en later in heeft gebracht en daardoor zwanger werd.quote:
Ja en dat kindje lijkt echt als 2 druppels water op hem, valt niets aan te ontkennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was met die Russische die zijn sperma had gejat en later in heeft gebracht en daardoor zwanger werd.
Oh pff, nooit van gehoord. Wist alleen dat het een tennisser wasquote:
Kind nooit gezien. Alleen het verhaal staat me nog bij. Boris die bij hoog en laag riep dat het zijn kind niet kon zijn, omdat er niet geneukt was. Klopte ook wel, alleen was mevrouw iets slimmer als dat Boris dat was.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dat kindje lijkt echt als 2 druppels water op hem, valt niets aan te ontkennen.
Nou verlos me maar uit mijn lijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh pff, nooit van gehoord. Wist alleen dat het een tennisser was
Stond ooit een foto in de bladen, arm kind...ben je een meisje dat op Becker lijktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kind nooit gezien. Alleen het verhaal staat me nog bij. Boris die bij hoog en laag riep dat het zijn kind niet kon zijn, omdat er niet geneukt was. Klopte ook wel, alleen was mevrouw iets slimmer als dat Boris dat was.
Gelijk geëindigd, wist niet eens dat dat konquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou verlos me maar uit mijn lijdendeze is voor jou!
Blij dat dat beeld me bespaard is gebleven....ik hoop voor dat kind dat ze de brains van de moeder heeft en niet van Boris....dan is het wel een hele zware straf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stond ooit een foto in de bladen, arm kind...ben je een meisje dat op Becker lijkt
Voor iemand die in de Randstad woont, loop je wel een beetje achter....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar ga ik al, ik heb geen smartphone.
quote:De heren van Voetbal International gaan vanavond uitgebreid in op de commotie die is ontstaan over de homo-uitspraken die René van der Gijp afgelopen maandag in het programma deed. Dat heeft RTL 7 vandaag laten weten. Er wordt volgens de zender doorgepraat over homo’s in het voetbal. “Dit gebeurt met name in het eerste halfuur van het programma en hiervoor schuiven onder anderen de homoseksuele ex-voetballers John de Bever en Arnold Smit aan“, aldus RTL.
Zowel John de Bever als Arnold Smit reageerden afgelopen week verontwaardigd op de uitspraken van Van der Gijp. De Bever zat in de showrubrieken, terwijl Smit zijn verhaal mocht doen bij Knevel & Van den Brink.
Ook is er een reactie van het COC. “Daarna praten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp samen met Nico Dijkshoorn door over de (overige) actuele ontwikkelingen in het voetbal.”
Van der Gijp riep maandag dat voetbal geen sport voor homo’s is, omdat zij in de kapperszaak thuishoren.
Het zal je baan maar zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
Harde hommelshow in VI vanavond.
[..]![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die 'sensuelen bij Nike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |