quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jongens huilen niet. Met lipstick op.
De volgende top 100 aller tijden op fok! duurt nog een maandje of 8 geloof ik. Dus wat let je om op een mooi moment vast een eerste selectie te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het echt moet.... zou ik daar heel veel tijd voor vrij moeten maken.
Die top-100 gaat toch over albums als ik het me goed herinner?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De volgende top 100 aller tijden op fok! duurt nog een maandje of 8 geloof ik. Dus wat let je om op een mooi moment vast een eerste selectie te maken?
Nee hoor nummers. Zelfs max 5 per artiest als je een top 100 inlevert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die top-100 gaat toch over albums als ik het me goed herinner?
Hmzz....dat heb ik dan gemist. Kan me herinneren dat ik 2011 een top 100 albums ergens heb gedumpt in MUZ.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor nummers. Zelfs max 5 per artiest als je een top 100 inlevert.
Ze hebben ieder jaar een top 100 aller tijden op MUZ. Veruit het meest bezochte forum in MUZ voor een korte tijd met de meeste inzendingen. Heb ieder jaar meegedaan dat ik lid was van fok!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....dat heb ik dan gemist. Kan me herinneren dat ik 2011 een top 100 albums ergens heb gedumpt in MUZ.
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben ieder jaar een top 100 aller tijden op MUZ. Veruit het meest bezochte forum in MUZ voor een korte tijd met de meeste inzendingen. Heb ieder jaar meegedaan dat ik lid was van fok!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.
Ik kan echt geen albums met elkaar vergelijken, dus die sla ik liever over. Heb wel 2 weken geleden nog wel mijn favo jazz albums gepost in zo'n lijstjes-topic.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aantal grote gaten in mijn FOK!-aanwezigheid en die singles is me nooit opgevallen....die van de albums dan weer wel.
Hun werkjes heb ik al compleet.quote:
Niet echt mijn smaak. Beetje te zwaarmoedig of zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hun werkjes heb ik al compleet.
"Rooooook met mijjjjjj en sigareeeeeeet".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen. Ik rookte nog 1 sigaret en dan naar bed.
Ik had een andere in gedachte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Rooooook met mijjjjjj en sigareeeeeeet".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |