Beetje jezelf onder contrle houden idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zit nu allemaal foute jaren 80 muziek te luisteren. Laura Brannigan enzo.
Dit was niet helemaal de bedoeling
Ik ben daar jaaaaren geleden naartoe geweest met mijn werk, de originelequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien is Karina wel zo iemand die vooraan staat bij de chippendales en om het hardste gilt.
De afritsbroeken opvangen wanneer ze in het publiek gegooid worden en zelfs slipjes die 2 maten te klein zijn het podium opgooienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar jaaaaren geleden naartoe geweest met mijn werk, de origineleIk heb niet gegild.
De Chippendales waren hardstikke braaf, niks aan. En wij zaten te ver af om iets te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De afritsbroeken opvangen wanneer ze in het publiek gegooid worden en zelfs slipjes die 2 maten te klein zijn het podium opgooien
Hoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zit nu allemaal foute jaren 80 muziek te luisteren. Laura Brannigan enzo.
Fout betekent ook niet dat het niet leuk is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ho
Laura is ++(++) (favo nummer zelfs).
The night is my world....
Was een heel klein bedrijfje, werkte dacht ik 1 man, die was niet mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat deden je mannelijke collega's op dat moment?
Hier in de stad is een prachtig binnenbad:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Zwemmen binnenbad .... wat nu opgedoekt is.
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb jij ooit een top zoveel gepost op fok Drugshond? Ben ik wel benieuwd naar.
Jongens huilen niet. Met lipstick op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.
Als het echt moet.... zou ik daar heel veel tijd voor vrij moeten maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb jij ooit een top zoveel gepost op fok Drugshond? Ben ik wel benieuwd naar.
Staat bij mij vast ook ieder jaar een aantal new wave nummers tussen. New Order sowiesoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zou best wel veel new-wave ertussen tussen staan. Was toen redelijk cure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |