Waarheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Kingstown het volgende:
Waarom worden er zovaak zaken onderzocht waarvan iedereen op voorhand de uitkomst al kent?![]()
'Vrouwen nemen onnodig veel mee op vakantie'
Hij zou kunnen beginnen niet altijd zo'n jankhoofd te trekkenquote:
En bedankt...nachtmerries vannachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
[ afbeelding ]
Die heeft ook nachtmerries nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een teddybeer ofzo?
Heeft je anus ook wat rust.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerder vrij vanavond, omdat er bijna geen klanten waren
Dat neem ik maar voor kennisgeving aan dan.quote:
Slechte dag gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nee en het werd er ook niet beter op.
Je bent wel kampioen in jezelf downplayen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nee en het werd er ook niet beter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Clipje van Blondie doet ook altijd wonderen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sandu Ciorba - Dalibomba █▬█ █ ▀█▀ (NOU 2013)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat naakte Roemeense mannen dan maar om Karina op te vrolijken. #nohommoIk moest er wel om lachen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet sexy.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Clipje van Blondie doet ook altijd wonderen.
Jij gaat natuurlijk voor de zanger met zijn lange krullende haar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen jaNiet sexy.
Nou nee, ik ken deze clip trouwens, weet bij god niet meer waarvan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk voor de zanger met zijn lange krullende haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |