quote:
Mijn ex had die altijd in de autoquote:
Box Tops - The Letter niet vergeten, dan ben je helemaal 'my man'.quote:
Hier sluit ik mij bij aan!!quote:
Ooit (op mijn voorstel nog wel) gecoverd met de coverband waar ik toen in zat. Uitstekend nummer. Helaas is de zanger recent overleden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Box Tops - The Letter niet vergeten, dan ben je helemaal 'my man'.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Kingstown het volgende:
Zullen we om Karina een beetje vrolijker te maken haar naam gewoon gaan multiquoten in dit topic?
geen zorgen, was het niet van planquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]Lief bedoeld hoor, maar absoluut niet waar natuurlijk.
Voorlopig sta je wel gedeeld eerste!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]Lief bedoeld hoor, maar absoluut niet waar natuurlijk.
Beetje vreemd, jullie weten niet eens hoe ik eruit zie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig sta je wel gedeeld eerste!
Hoe weet jij dat wij niet weten hoe jij er uit ziet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje vreemd, jullie weten niet eens hoe ik eruit zie.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wij niet weten hoe jij er uit ziet?
Nu ga ik even plas in je kont filmpjes bekijken btw, dus kan zijn dat ik een tijdje afwezig ben.
Jij had toch een foto in je FoBo staan? Kan het nu niet meer zien, maar een paar jaar geleden wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]Dat hoop ik dan maar, anders hebben jullie me gestalkt.
Ik moest wel lachen.quote:En dat plas in je kont: na het eerste plaatje had ik het wel gezien![]()
Is nog steeds dezelfde foto, dus die is al een jaar of 8 oudquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Jij had toch een foto in je FoBo staan? Kan het nu niet meer zien, maar een paar jaar geleden wel.
Dan weten we dus ook hoe jij er uit ziet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nog steeds dezelfde foto, dus die is al een jaar of 8 oud
In 8 jaar kun je heel wat veranderen hoor. Misschien ben ik nu wel heel dik en rimpelig en helemaal grijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan weten we dus ook hoe jij er uit ziet!
Dat het een beetje gedateerd is dat is verder irrelevant uiteraard.
Jij niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
In 8 jaar kun je heel wat veranderen hoor. Misschien ben ik nu wel heel dik en rimpelig en helemaal grijs.
Weet je niks van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik kwam trouwens een filmpje met FOK!kers tegen op YT en ik schrok me het leplazarus. Daar hoort een waarschuwing bij te staan dat kijken de gezondheid kan schaden.
Ik weet alles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je niks van.
En volgens mij weet ik welk filmpje bedoelt, dat is nep. Tenzij je de docu bedoelt, dat is wel echt.
Of nep natuurlijk niet, maar geen FOK!kers.
Nah die docu valt toch best mee? Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Die docu heb ik deels ook gezien en van ellende bijna uit het raam gesprongen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Deze man begrijpt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Katrin Krabbe of Ria Stalman?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man begrijpt.
Alleen moet je geen Duitsers supporten, maar dat soort dingen leer je ooit af.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Het lijkt er zowaar op dat iedereen een leven heeft gevonden. Ik ben jaloers.
Jij zit liever elke avond thuis? Ik zou er af en toe wel eens uit willen, maar ja, waarom doe ik dat dan niet? Geen idee eigenlijkquote:
Ik zit niet elke avond thuis, maar heb vanavond niks gepland. Kan zijn dat ik later in de avond nog even met wat vrienden een biertje ga drinken in de stad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit liever elke avond thuis? Ik zou er af en toe wel eens uit willen, maar ja, waarom doe ik dat dan niet? Geen idee eigenlijkOh en met leven bedoel ik niet kinderen en zo trouwens, dat is niks voor mij.
Oooh dan heb je toch wel gewoon een 'leven', uit het 'ik niet' maakte ik op dat je het niet had.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet elke avond thuis, maar heb vanavond niks gepland. Kan zijn dat ik later in de avond nog even met wat vrienden een biertje ga drinken in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |