abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129831227

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:46:47 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129831248
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb die luxe. :)
_O- :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:49:55 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129831377
Is het weer zo ver....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:02:41 #4
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129831868
Oh, dus daar moet ik op gaan selecteren.. Filmkeuze!
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129831885
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb die luxe. :)
Dude. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129831968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oh, dus daar moet ik op gaan selecteren.. Filmkeuze!
Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129831991
Verhaaltje puntige knieën, dit :')
pi_129832038
Je voorkeuren zeggen natuurlijk helemaal niks over jou als persoon :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:09:11 #9
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129832097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:

[..]

Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst ;)
Bij mannen niet, nee haha. Er zijn ook maar weinig vrouwelijke Star Trek fans bijvoorbeeld ;) Mijn vrouw heeft er mee leren leven haha.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129832175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Verhaaltje puntige knieën, dit :')
Precies waar ik aan dacht :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:17:03 #11
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129832397
Vrouwen met lelijke enkels :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129832479
Jullie zeggen dat je bij Paiq foto's kunt beoordelen? Ben het nu al een tijdje aan het zoeken.... :{

Oww laat maar :')
pi_129832602
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen met lelijke enkels :r
Vrouwen met twee van die bulten op hun borstkas :r
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:26:04 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129832735
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129832767
Haha als ik op filmsmaak zou moeten afknappen zou ik nu nog weinig dates hebben gehad denk ik. Er was er maar één bij met dezelfde filmsmaak als ik.
pi_129832812
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op. :+
En je broertje is wel van de vrouwen ? ;)

"Nobody puts baby in a corner"
pi_129833144
Veel mensen die Paiq Select hebben of meesten gratis? :)
pi_129833178
Die tt klopt niet :{w
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129834422
Mooi toch, blijven de oppervlakkige types over voor de stumperds. :9 Soort zoekt soort toch? :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129834839
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
Mooi toch, blijven de oppervlakkige types over voor de stumperds. :9 Soort zoekt soort toch? :')
Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.

Aaaanyway, ik heb toevallig gister een heel leuk gesprek gehad over onder andere favoriete films en we hebben er alvast 3 die we samen willen kijken. Maarja, eerst maar eens een datum voor die eerste date. :D :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:29:35 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129834878
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.

Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijn ;)

voor het topique O+

pi_129834936
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.

Verder lijkt het mij (zeker online) vrij normaal om te filteren op de beperkte info die je hebt. En als er bij favoriete films dan toch per se en alleen 'the Hangover' staat is het next! :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 augustus 2013 @ 16:31:46 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129834944
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijn ;)

voor het topique O+

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129835377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb het een keer een maandje gehad, wel makkelijk dat je elke dag een nieuwe match krijgt en meer credits om eens een fotocheat uit te voeren, maar na die maand niet verlengd.

Vind het niet echt de centen waard
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129835508
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:49:08 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129835576
Ik heb dat met vrouwen en nespresso-koffiecupjes. Sommigen gaan altijd voor het blauwe cupje, ik kan dus helemaal niets met die types. Zegt ook heel veel over iemand, als diegene altijd voor het blauwe cupje gaat en nooit eens voor het gele cupje of desnoods het paarse cupje.

Gelukkig heb ik die luxe. :)
pi_129835609
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
Terwijl ik dit post realiseer ik me dat ik mensen wel degelijk om hun favoriete vakantieland zou kunnen afwijzen. Ik bedoel mensen die graag in eigen land, Belgie of Duitsland op vakantie gaan, zou wel een minpunt zijn. :@
pi_129835700
Beter kijk je naar de manier waarop de ander schrijft. Op basis daarvan valt met een beetje inzicht al een geweldig beeld van een persoon te vormen, zijn/haar intelligentie, humor, blik op de wereld, zelfvertrouwen, etc.

Van die mensen die typen als 12-jarigen, burgerlijke rendieren of generieke niemandjes: instant exit. Ookal zuipen ze nog zo graag Nespresso Groen.

Vrouwen die komma's geheel verkeerd plaatsen. :') Vrouwen die breezerpuntjes gebruiken (.. ipv ...), die 'tsjah' of 'muahahha' zeggen... tja. :')
pi_129835884
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
En waarom ook niet. Ook dat kan genoeg zeggen over een persoon om af te wijzen. Tenzij je echt wanhopig bent natuurlijk.
pi_129836213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat met vrouwen en nespresso-koffiecupjes. Sommigen gaan altijd voor het blauwe cupje, ik kan dus helemaal niets met die types. Zegt ook heel veel over iemand, als diegene altijd voor het blauwe cupje gaat en nooit eens voor het gele cupje of desnoods het paarse cupje.

Gelukkig heb ik die luxe. :)
Je kunt lullen wat je wilt. :')

Je filmsmaak zegt meer dan genoeg. Stel een gozer kijkt voornamelijk chick flicks. Grote kans dat het niet de meest mannelijke gozer is die je ooit hebt gezien en dus voor veel vrouwen zal afvallen.
pi_129836245
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.

Verder lijkt het mij (zeker online) vrij normaal om te filteren op de beperkte info die je hebt. En als er bij favoriete films dan toch per se en alleen 'the Hangover' staat is het next! :)
Je besteed anders wel je tijd aan mij :*
En om nu een vermakelijke film meteen te bestempelen als favoriet? En dan nog om iemand er op af te keuren... :') Kortzichtig.. Maar je zult er best gelukkig van worden neem ik aan :')
*** Nul Dertien ***
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:10:54 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129836262
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
Beter kijk je naar de manier waarop de ander schrijft. Op basis daarvan valt met een beetje inzicht al een geweldig beeld van een persoon te vormen, zijn/haar intelligentie, humor, blik op de wereld, zelfvertrouwen, etc.

Van die mensen die typen als 12-jarigen, burgerlijke rendieren of generieke niemandjes: instant exit. Ookal zuipen ze nog zo graag Nespresso Groen.

Vrouwen die komma's geheel verkeerd plaatsen. :') Vrouwen die breezerpuntjes gebruiken (.. ipv ...), die 'tsjah' of 'muahahha' zeggen... tja. :')
Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel op :')

Hoofdletters, punten, dat soort dingen moet toch wel kunnen zou je zeggen. Valt in de praktijk best vaak tegen alleen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129836307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je besteed anders wel je tijd aan mij :*
En om nu een vermakelijke film meteen te bestempelen als favoriet? En dan nog om iemand er op af te keuren... :') Kortzichtig.. Maar je zult er best gelukkig van worden neem ik aan :')
Maar ergens begint mij het gevoel te bekruipen dat ik beter de laatste pagina van het vorige topic kan doorlezen :D :')
*** Nul Dertien ***
pi_129836397
Nee, ik blijf bij mijn standpunt, je bent kortzichtig :Y
*** Nul Dertien ***
pi_129836666
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel op :')

Hoofdletters, punten, dat soort dingen moet toch wel kunnen zou je zeggen. Valt in de praktijk best vaak tegen alleen :')
Yeah, maar daarom een mooie benchmark. :') Ik ben nog nooit voor iemand gevallen die niet bovengemiddeld goed kon schrijven/typen/wat dan ook.

Andersom werkt het ook: mensen die op FB, WhatsApp of elders op internet een beetje degelijk kunnen babbelen, blijken voor mij vaak ook de leukere gesprekspartners in het echt te zijn. Meestal getuigt het gewoon van intelligentie en expressie-vermogen, etc etc. Van die starre houterige praatmaatjes met:

Hee

Haha.. jaa ;)

Heee!!

Jaa.lekker uit eten geweest met mn broer, jij..?!

Oke xD

Heb je ook broers en zussen?

... zero feelings. Hint: bovenstaande is gebaseerd op mijn 2-uur durende ervaring met Paiq. :')

Liever wat zwartgallige, intelligente en/of scherpe statements in de mix met wat vrolijke en vrouwelijke schattigheid. Dat SBS6-'ik zoek een gezellige en lieve en betrouwbare slanke man van maximaal 27 jaar oud' volk kan meteen verder rollen hier. :')

Sowieso de mensen die op zoek zeggen te zijn naar 'gezelligheid' zijn vaak zelf van die saaie sokken. Zorg eerst maar dat je zelf wat aan de tafel kunt brengen, mevrouw. 'Agressieve' en intelligente gesprekspartners zijn hot, dode huiskamermutsen zijn dat niet.

Zelfde geldt voor mensen die op Android typen.en tussen.elke paar woorden.een punt hebben zitten.enzo. :') Je stopt maar moeite in een gesprek verdomme, die tieten van je kan ik overal wel vinden.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:31:13 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129836865
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, maar daarom een mooie benchmark. :') Ik ben nog nooit voor iemand gevallen die niet bovengemiddeld goed kon schrijven/typen/wat dan ook.

Andersom werkt het ook: mensen die op FB, WhatsApp of elders op internet een beetje degelijk kunnen babbelen, blijken voor mij vaak ook de leukere gesprekspartners in het echt te zijn. Meestal getuigt het gewoon van intelligentie en expressie-vermogen, etc etc. Van die starre houterige praatmaatjes met:

Hee

Haha.. jaa ;)

Heee!!

Jaa.lekker uit eten geweest met mn broer, jij..?!

Oke xD

Heb je ook broers en zussen?

... zero feelings. Hint: bovenstaande is gebaseerd op mijn 2-uur durende ervaring met Paiq. :')

Liever wat zwartgallige, intelligente en/of scherpe statements in de mix met wat vrolijke en vrouwelijke schattigheid. Dat SBS6-'ik zoek een gezellige en lieve en betrouwbare slanke man van maximaal 27 jaar oud' volk kan meteen verder rollen hier. :') Sowieso de mensen die op zoek zeggen te zijn naar 'gezelligheid' zijn vaak van die saaie sokken. Zorg eerst maar dat je zelf wat aan de tafel kunt brengen, mevrouw.

Zelfde geldt voor mensen die op Android typen.en tussen.elke paar woorden.een punt hebben zitten.enzo. :') Je stopt maar moeite in een gesprek verdomme, die tieten van je kan ik overal wel vinden.
Hehe, zo waar :')

Op Paiq ook genoeg van dat soort hersenloos gemauwel gezien.

hey!!! hoessie?? lekker weertje hea, lekker terasje gedaan vandaag enn jij?

:')

Gelukkig nu iemand getroffen die én normaal kan typen én ook gewoon niet saai is (en daarnaast een goed uiterlijk heeft :7 )
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129836885
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef theKiD het volgende:
Nee, ik blijf bij mijn standpunt, je bent kortzichtig :Y
Veeleisend. :Y
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:35:36 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129836984
Ja ja.. het is me wat.
pi_129837004
Er wordt weer flink met 2 maten gemeten en in extremen gedacht....
pi_129837010
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hehe, zo waar :')

Op Paiq ook genoeg van dat soort hersenloos gemauwel gezien.

hey!!! hoessie?? lekker weertje hea, lekker terasje gedaan vandaag enn jij?

Gelukkig nu iemand getroffen die én normaal kan typen én ook gewoon niet saai is (en daarnaast een goed uiterlijk heeft :7 )
Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel. _O_

Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is. :') Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel. :') Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren. O+ Adorable.
pi_129837258
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel. _O_

Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is. :') Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel. :') Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren. O+ Adorable.
Dit contrast met de eisen in je andere posts _O-
Maar nice man ^O^

Maar inderdaad. Als een Paiq gesprek blijft bij dat enorm standaard "ik houd van reizen/ ik sport of loop hard/ wat hoop je hier te vinden?" Tsja dan wordt het niks en is het al snel een blok. :@
pi_129837293
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zo veel waarheid in één post ^O^
pi_129839371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb me toevallig gisteren aangemeld voor drie maanden Paiq Select. Maandag zou er een werkelijk prachtige dame aan me worden gekoppeld. Als een malle foto's beoordeeld in de hoop haar daar tegen te komen, maar tevergeefs. Dus toen maar gezwicht. Die commerciële rakkers weten je weer mooi op je zwakke plek te raken.

Maar goed, ik vind het wel prettig dat je wat meer selectiecriteria kan opgeven. Alleen de filmvoorkeur mist nog. Ik zou graag eens een liefhebster van Oost-Moldavische familiedrama's willen daten :+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:17:31 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129839823
Moldavische vrouwen :~
pi_129842926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moldavische vrouwen :~
Vrouwen uit Kiev O+
*** Nul Dertien ***
pi_129843774
Mannen :9~
pi_129843798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Wolken het volgende:
Ik ben er eentje :@
pi_129844897
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze.. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 21:40:44 ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:45:15 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129845082
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Wolken het volgende:
Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden :')
pi_129845243
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze.. :D
Ze heeft die luxe.

pi_129845299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...

Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.

Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
pi_129845380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...

Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.

Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van. o|O
pi_129845562
Als mensen struikelen over een bril, dan moeten ze dat lekker zelf weten.. Niet mijn probleem :P. Was alleen grappig om ze zo te zien gaan, en ja, daar mag gerust om gelachen worden.. Deed het zelf ook namelijk :z
pi_129845571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van. o|O
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
pi_129846001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
pi_129846166
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
pi_129846256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
Wel verslag komen doen hier he. O-)
pi_129846337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel verslag komen doen hier he. O-)
Maar natuurlijk :) Vind het ook leuk om dat van anderen te lezen.
pi_129846471
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden :')
Borsthaar :9~ Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.

Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd *O* .
pi_129846760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:

[..]

O+ Koppeldates

Het hangt wel een beetje af van de manier waarop. Zo'n gearrangeerde ontmoeting waar beide leidende voorwerpen heel toevallig aanwezig zijn en uiterst ongeforceerd met elkaar in gesprek raken vind ik dus helemaal niks. Geef gewoon haar nummer. Dan bel ik haar wel op voor een eventuele date, zonder een legioen in je rug priemende ogen.

Vrouwen smullen ervan inderdaad. Maar ik breng ook met alle liefde uitgebreid verslag uit.
pi_129846939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Wolken het volgende:

[..]

Borsthaar :9~ Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.

Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd *O* .
Mannen zijn meer dan borsthaar :'(
pi_129848383
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
pi_129848760
Als 23 jarige had ik het ook moeilijk op datingsites. Toen leerde ik uiteindelijk mijn toenmalige vriendin kennen en nadat het uit was zo'n 5 jaar later weer een poging gedaan en merkte dat ik toen veel meer aanspraak had :P. Oftewel, wacht nog een jaartje of 5 ;)
pi_129849092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Waar ben je naar op zoek?
pi_129849550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar ben je naar op zoek?
Een lieve slimme vrouw 18-23.
pi_129850415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Een lieve slimme vrouw 18-23.
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
pi_129851146
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
pi_129851349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Elke gescheiden man verdient een rebound
En er zal dus een vrouw hem die kans moeten bieden, of jij die vrouw bent hangt er vanaf wat je zelf verwacht van de date.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129851933
quote:

Daten kan toch nooit kwaad? Zeker als ie leuk is. Je merkt vanzelf wel of die scheiding nog invloed heeft of niet.
pi_129851960
Merk ook dat ik nu alweer de fout in ga.. Het moet allemaal perfect lijken en zijn, de verwachtingen weer lekker hoog..
Gewoon daten kan idd geen kwaad, we zien wel :)
pi_129852508
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq. ;)
pi_129854070
quote:
Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
pi_129854813
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
En ze heeft zelf ook niks meer van zich laten horen dus?
pi_129855051
Nee, niets meer laten horen.. Ik krijg van verschillende mensen, andere opties.. Raak er een beetje van in de war. Met rust laten of na het weekend zelf met een concrete afspraak / voorstel komen. Neig naar het eerste..
pi_129855156
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
pi_129855298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

Deze ervaringen heb ik ook, ben zelf ook 23. Heb HBO nu al 2 jaar geleden afgerond en ben zo'n beetje meteen gaan werken.
Ik had me voornamelijk aangemeld, omdat het op een beetje een kutmanier uitgegaan was met mijn ex en daardoor voelde ik me best kansloos.

Maar ik denk ook dat 23 toch nog iets te vroeg is voor een datingsite. Heb ondertussen alweer mee dan genoeg aandacht van vrouwen gekregen in real life en ik hou het daar voorlopig nog bij.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:19:58 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129855590
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:26:43 #78
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129855699
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.

Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.

En toen verloor ik mijn totale interesse :) Ieder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_129856522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef Wolken het volgende:
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:12 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129856638
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Zij vindt het blijkbaar al teveel moeite om in een week tijd jou ook maar enkele seconden een berichtje te sturen met de mededeling dat ze graag wil afspreken en wel om <datum> <tijd>.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:33 #81
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129856646
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
Ik zou er geen energie meer in steken eigenlijk. Denk dat zij niets voelt alleen dat niet durft / wil zeggen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_129856653
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker laten gaan joh! Als ze echt had willen afspreken had ze het de voorgaande 3 keer wel gedaan. Zonde van je tijd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:23:58 #83
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129856877
quote:

[..]

Bij poging 39 zegt ze opeens wel ja?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_129857093
quote:

[..]

Jezus man, gedraag je eens niet alsof dit de enige vrouw is die je kunt krijgen. Dit komt wel heel desperate over :')
pi_129857172
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

Anyway! Ben jij nu OFFICIAL met jouw exemplaar? :o

quote:

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 09-08-2013 10:50:10 ]
pi_129857416
Trouwens, voor wanneer je tegenslag/afwijzing krijgt, vaak menen ze er niets van.

(screenshot uit het archief)

Hierna was het snel geregeld. :') Niet zomaar opgeven dus, maar ook niet oneindig kweelende proposals voor 'dates' doen. Gewoon aansturen op dat je haar dan-en-dan wil zien, meer plan heb je eigenlijk niet nodig.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:56:48 #87
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129857665
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

[ afbeelding ]

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!
Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:10:05 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129857991
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
pi_129858454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:56 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
Had, niet meer actief. Maar was best wel veel, Engelstalig, denk aan stukjes als dit. :') Heb nog het een en ander in mijn notities op mijn telefoon. _O_

quote:
As a turbocharged hypomanic Dutch stallion and virtual virtuoso with a face that your mother could love, I find myself having a medium-hard time finding people that truly connect with me.
quote:
I’m really good at
Zaklopen, dansen, het bestelen van de rijke medemens. The usual suspects, doe er je voordeel mee.
quote:
I spend a lot of time thinking about
Giving into my cravings for raw meat, turning gay, why I never find Indian women attractive and about how all of this will be gone in less than 100 years. Why girls fix their hair like crazy and on what day of her menstrual cycle a female could be.

As a registered infojunkie, I naturally want to know, well... everything. Take things apart, soak up info and kick them back together, not necessarily in their original composition. I love science, psychology and trivia, and the whole 9 yards in between. "Why" and "why not" are certainly among my most-asked questions.
(ik lust niet eens rauw vlees)

quote:
Being a monogamous man of peace I have little to no use for an army of women. All you competing prom queens can strut your high horse & heels elsewhere. I'm an old-fashioned, Herculean and delicate missionary who wants it done by the books, ultimately striving for lights off, elevator music and fizzy Jewish grapefruit juice in crystal grails. Love me and I'll try to love you back.
quote:
You should message me if
you have this carnal, primal and raging desire to breed a whole bunch of healthy children in a controlled environment with dim lights, non-free snacks and a truckload of pre-warmed pillows.

Kidding, I'm not nearly that virile. We'd discuss, argue, laugh and play chess. And food, don't forget the food. Sounds good? Sure does. Hit me up, I do smile, don't bite and I'm right here.
En wanneer ik dan een interessant profiel had gevonden (lees: wilde haar wel in de reals meeten), ging het bijvoorbeeld zoals dit. Gewoon to the point vanaf je eerste bericht.

quote:
Piqued, we'll do. Let's exchange digits and meet up later this week.

- <mijn naam>

---

Are you sure we'll do? You are a male version of myself, with a slightly more arrogant attitude. That might just turn out to be.. a bittersweet disaster.

- Sylvia

---

Haha yeah, that right there sounds perfectly plausible. Who knows, we are absolutely free to find it out. Nice talking to you, Sylvia.

---

Of course it does, I rarely draw implausible conclusions and my social constructions of reality are solid, indestructible bridges.

Anyway, nice to meet you. Fijn lichaam, haha, heb je ook een gezicht voor me?
:'), had nog niet eens een duidelijke foto van mijn gezicht daar. Blijkbaar begreep ze dat ik eveneens Nederlands was, dus dan switch je gewoon. Vanaf daar nummers en nog twee foto's uitgewisseld (WhatsApp), daarna een dag radiostilte en de avond erop afgesproken. :) 24, leuke en spontane intelligente jongedame.

Hoewel, meestal deed ik wel mijn best om in mijn eerste bericht inhoudelijk te reageren op een profiel. :D Dat hoeft dus niet altijd, maar ik heb met eigen ogen ook gezien hoe bovenstaande jongedame op haar telefoon "heyy hoe gaat het" berichten van anderen uit haar inbox gooide zonder te lezen. Lachend. Sexy. _O_

Je moet gewoon opvallen en to-the-point zijn, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
pi_129859197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')

Wederom een oneliner als opening, maakt het makkelijker voor haar om te reageren en "hey alles goed" is gewoon instant exit bij 90%,

Het mooie aan online dating was dat je gemakkelijker in contact kan komen met oudere chicks. Denk dus aan 26 enzo. In het echt lijk ik daar echt nog te jong/schattig voor (aanspreken met uitgaan ofzo, als je ze daar al ziet dan), maar na een 'kennismaking' online was het ineens wel mogelijk. :P

Schuw dus niet om via die weg 'oudere' dames te benaderen. Na bovenstaande 'kickoff' had je genoeg voor een leuk en origineel gesprek.

Mijn profiel was in het Engels en mijn eerste bericht altijd ook. Wat me opviel is dat sommige meisjes Engels bleven praten, ookal hadden ze kunnen zien dat je Nederlands was. :')

Je zou dan denken dat ze die 'language barrier' fijn vinden in het begin, een soort 'blur' waardoor het minder ongemakkelijk is om te communiceren? Stof tot nadenken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:58:02 #91
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129859420
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...

[ Bericht 22% gewijzigd door Zihuatanejo op 09-08-2013 12:06:17 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:06:13 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129859767
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
pi_129860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...
Yep, OkC. En ik snap het wel, zoiets is leuker om te doen en gemakkelijker + vermakelijker voor vrouwen, ze kunnen er makkelijker op reageren, lachen meer, etc. :P Bovendien ben je daarmee anders dan de 'concurrentie'.

Sowieso zijn de Nederlandse vrouwen op OkC wel leuker dan de meesten op datingsites, denk ik. Maar de klassieke 'Paiq-proleten' heb je ook, je pikt ze er snel uit. Daar kan ik persoonlijk gewoon niet mee overweg en ze intrigeren me ook niet. Voorbeeld:

quote:
What I’m doing with my life

Eigelijk ben ik interieurstyliste maar ik zie mezelf dat niet jaren doen en daarom ben Ik net begonnen met een studie over gezonde voeding en om mensen te helpen revalideren met gezonde voeding.

I’m really good at
Niks doen

The first things people usually notice about me
Ogen

Favorite books, movies, shows, music, and food
50 tinten grijs!!

The six things I could never do without
Vrienden
telefoon
make-up
familie
stijltang
gezelligheid
Right... ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
Hahaha, was BoL, was. _O_ Inmiddels helemaal happy met mijn lieve Mrs. Maus, dus OkC aan de wilgen gehangen. O+

En wat betreft dat laatste, het kan ook backfiren. :') Al ben je soms gewoon niet serieus natuurlijk. :')

pi_129860160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Met een vleugje bewijsdrang.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129860282
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Met een vleugje bewijsdrang.
Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
pi_129860503
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
Whehe. :')
pi_129860627
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:35:24 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129860739
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef Dale. het volgende:
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:38:41 #99
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129860843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

That would be great :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:43:42 #100
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129861031
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')
Werken en studeren :') :D Krijg je ervan als je een luie zak bent :P Maar goed, diploma volgt snel :) Ah joh, geniet van je studentenleven zou ik zeggen! En Groningen is gewoon _O_

23 jaartjes jong. Ze komt uit Flevoland. Klinkt oppervlakkig maar ik heb niet zoveel met Friese vrouwen, zeker niet die die-hard Tsjitskes en Aafkes. Uitzonderingen daargelaten :) Mijn langste relatie was wel met een Friezin, dus ja, fuck logic enzo :')

Whehe, jouw aanpak is wel geniaal, maar het zou niet bij mij passen. Die (gespeelde) arrogantie matcht niet met wie ik echt ben. Ben eigenlijk best wel een softie :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:08:48 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129861810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O-
pi_129867198
Mijn broertje heeft een fake profiel gemaakt van een meid, en is al weken aan het chatten met een maat van mij :') _____!!!!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:30:22 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129867236
Best kansloos, eigenlijk.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:43:25 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867735
Ik sta al een tijdje ingeschreven bij RP, lekker profielen kijken...Maar doe eigenlijk helemaal niks meer met internetdaten....
Nou ben ik geen betalend lid, maar krijg de laatste tijd regelmatig berichtjes _O-
Ik heb alleen geen zin om te betalen omdat ik toch weet dat ik niet veel online dating meer zal doen...

Nou krijg ik dus een berichtje, best lekker spontaan ook :) (en ja ze ziet er goed uit :@ ).
Nu vond ik haar op facebook, want zo makkelijk is het :D Nou zit ik eraan te denken om haar via Facebook een berichtje te sturen... Maar ik heb het idee dat dat echt "not done" is :D (buiten dat ik meteen gierig overkom :'))
pi_129867831
Als je toch niks van plan bent om met RP te doen, waarom dan niet gewoon via Facebook?
Boeie, je kent haar verder toch niet(of ze moet toevallig veel gemeenschappelijke vrienden met je hebben).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:46:17 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef JAOC het volgende:
Als je toch niks van plan bent om met RP te doen, waarom dan niet gewoon via Facebook?
Boeie, je kent haar verder toch niet(of ze moet toevallig veel gemeenschappelijke vrienden met je hebben).
ze woont wel bij me in de buurt :') maar eigenlijk heb ik ook zoiets van "fuck it" :D
Vrienden kan ik niet zien ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:54:56 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129868284
Lekker boeiend. Anders wordt het sowieso niks natuurlijk, dus dit is eigenlijk je enige optie. :')

(Buiten betalen, maar da's suf voor 1 berichtje.)
pi_129868353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq. ;)
Oeh yes! Hoopvol. Man man man, zo veel troep op paiq, denk dat ik er al mee ga kappen voordat ik het echt een serieuze kans geef.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:56:51 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129868354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend. Anders wordt het sowieso niks natuurlijk, dus dit is eigenlijk je enige optie. :')

(Buiten betalen, maar da's suf voor 1 berichtje.)
Ik heb er nog 2 van 2 anderen _O-
maar die wonen niet in omgeving Den Haag dus heb ik er al helemaal geen zin meer in :')
pi_129868394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:26 schreef HaerdenC het volgende:
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.

Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.

En toen verloor ik mijn totale interesse :) Ieder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Mag ik nadere informatie? :P
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:01:06 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129868487
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sta al een tijdje ingeschreven bij RP, lekker profielen kijken...Maar doe eigenlijk helemaal niks meer met internetdaten....
Nou ben ik geen betalend lid, maar krijg de laatste tijd regelmatig berichtjes _O-
Ik heb alleen geen zin om te betalen omdat ik toch weet dat ik niet veel online dating meer zal doen...

Nou krijg ik dus een berichtje, best lekker spontaan ook :) (en ja ze ziet er goed uit :@ ).
Nu vond ik haar op facebook, want zo makkelijk is het :D Nou zit ik eraan te denken om haar via Facebook een berichtje te sturen... Maar ik heb het idee dat dat echt "not done" is :D (buiten dat ik meteen gierig overkom :'))
Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenis :)

Gewoon doen!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:08:14 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129868713
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenis :)

Gewoon doen!
Hyves _O- da's idd een aardige tijd terug :D

Inmiddels wat teruggestuurd :@ :D
Nou daar gaat m'n voornemen om niet meer te gaan internetdaten :')
pi_129869197
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Spannend! Ben benieuwd!
pi_129869227
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:27:16 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129869312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Doordat ik niet van het bestaan van dat ding wist, wist ik niet dat iemand mijn ov-chipkaart had gevonden.. en zag ik niet dat een jongen die ik had ontmoet mij een berichtje had gestuurd.
Best irritant..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:27:21 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869315
quote:

[..]

Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zien :)
Ze zal wel een melding krijgen te zien dat ze een berichtje heeft ontvangen via FB lijkt me :).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:29:33 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129869397
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zien :)
Ze zal wel een melding krijgen te zien dat ze een berichtje heeft ontvangen via FB lijkt me :).
Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist. :'(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:30:03 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist. :'(
Ik zit het te checken nu idd en verdomd ;(
Ik zie mijn kansen slinken _O-
pi_129869484
En op je mobiel is het al helemaal lastig om te zien, ben idd ook al eens berichten tegen gekomen van een jaar oud.
pi_129869554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn broertje heeft een fake profiel gemaakt van een meid, en is al weken aan het chatten met een maat van mij :') _____!!!!
Dan is jouw broertje een klootzak :{
pi_129869620
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik zit het te checken nu idd en verdomd ;(
Ik zie mijn kansen slinken _O-
Gewoon kansen vergroten. Is je facebook profielfoto gelijk aan een foto op RP?
Zo ja, gewoon vrienden verzoek doen. Als het goed is herkent en accepteert ze je.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:37:34 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129869631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Gewoon kansen vergroten. Is je facebook profielfoto gelijk aan een foto op RP?
Zo ja, gewoon vrienden verzoek doen. Als het goed is herkent en accepteert ze je.
Zo dan eerder gewoon een berichtje sturen.
pi_129869643
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo dan eerder gewoon een berichtje sturen.
Dat heeft hij dus al gedaan, maar is bang dat dat in "Overige berichten" niet gezien word.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:38:36 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129869664
Dan een berichtje sturen via Linkedin. :+
pi_129869681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus al gedaan, maar is bang dat dat in "Overige berichten" niet gezien word.
Ik ben bang die ie een beetje wanhopig is. :')
pi_129869740
Ik zou iig geen vriendschapsverzoek gaan doen :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:41:09 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Silenus het volgende:
Dan een berichtje sturen via Linkedin. :+
Heeft ze niet _O-
Alle sociale media zijn al afgezocht :7 want zo ben ik...
pi_129869767
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heeft ze niet _O-
Alle sociale media zijn al afgezocht :7 want zo ben ik...
o|O
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:41:51 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869770
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Sannne het volgende:
Ik zou iig geen vriendschapsverzoek gaan doen :D
dat vind ik dus ook te ver gaan ja :D alhoewel ze dan wel even wordt wakkergeschud dat ik haar heb gevonden :P

ach ik zie wel, ik heb gedaan wat ik kon en binnen de fatsoensnormen vind vallen :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:42:17 #130
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869783
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

o|O
:@ Doe ik altijd, ook met klanten, leveranciers, stagiaires etc :@
pi_129869826
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:@ Doe ik altijd, ook met klanten, leveranciers, stagiaires etc :@
Herkenbaar, heel herkenbaar
Verrassend wat je soms kunt achterhalen op die manier

Dat heeft een potentieel stagiaire bij mij al eens z'n stageplek gekost
pi_129869916
Via Linkedin zou een grote afknapper zijn. Leer die dingen maar scheiden.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:46:42 #133
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Herkenbaar, heel herkenbaar
Verrassend wat je soms kunt achterhalen op die manier

Dat heeft een potentieel stagiaire bij mij al eens z'n stageplek gekost
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van ons :D Ik ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen _O-

Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ook :Y) en bij haar zus...
Zonder resultaat overigens -O-
pi_129869959
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van ons :D Ik ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen _O-

Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ook :Y) en bij haar zus...

Jij gaat alleen blijven, voor altijd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:49:13 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869995
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:

[..]

:') Ja want je kent me ook echt :')

Je moet toch kijken wat voor vlees je in de kuip hebt :Y)
pi_129870035
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:') Ja want je kent me ook echt :')

Je moet toch kijken wat voor vlees je in de kuip hebt :Y)
Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:52:27 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129870097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.
Dan blijf jij ook voor altijd alleen :o
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:52:31 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129870099
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. :')
pi_129870211
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook schuldig hier :')
Bij dates doe ik eigenlijk standaard een 'achtergrond check' zodat ik net even wat meer weet :P
Soms wel handig
pi_129870282
In dat opzicht wordt mijn beeld van de gemiddelde 'internetdater' wel weer bevestigd. Mijn god. :{
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:59:55 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129870313
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef Seikcid het volgende:
In dat opzicht wordt mijn beeld van de gemiddelde 'internetdater' wel weer bevestigd. Mijn god. :{
Ehhh nee... Ik heb maar 1 keer via internet gedate... De rest allemaal IRL...
pi_129870321
Linkedin vind ik ook echt not done. Dat gebruik ik puur zakelijk.
pi_129870355
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
Linkedin vind ik ook echt not done. Dat gebruik ik puur zakelijk.
Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegen :')
pi_129870619
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan blijf jij ook voor altijd alleen :o
Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn? ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:33:01 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129871168
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Wolken het volgende:

[..]

Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn? ;)
O+
pi_129871853
quote:

[..]

:@ Die had ik dus tot nu ook nog niet gevonden :')
*** Nul Dertien ***
pi_129871877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegen :')
Doe ik zeer regelmatig.
Is vrijwel geen enkele klant die in dezelfde beroepsgroep zit als ik. Dan was het namelijk geen klant geweest ;)
pi_129871997
Ik doe eigenlijk alleen een image-search op de profielfoto's, zodat je er wat zekerder van bent dat je niet wordt gecatfisht.

Een keer vond ik twee foto's nogal van elkaar verschillen. De tweede foto leek veel ouder en 'voller' dan de eerste. Die eerste foto had een hit op een hyves(...)profielfoto van bijna vijf jaar geleden. Het is niet tot een date gekomen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:19:21 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129872323
Om dat facebook - gebeuren even te vergeten: je kunt ook als reactie op RP 2 x zo'n interesseberichtje terugsturen op een leuk bericht. Dan weten ze wel dat je geen betaald lid bent en volgens mij is het ook gewoon te zien.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:31:25 #150
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129872570
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:19 schreef eefje801 het volgende:
Om dat facebook - gebeuren even te vergeten: je kunt ook als reactie op RP 2 x zo'n interesseberichtje terugsturen op een leuk bericht. Dan weten ze wel dat je geen betaald lid bent en volgens mij is het ook gewoon te zien.
^O^
Hier hebben we wat aan :P

Ik hoop dat ze het snapt :') :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:34:17 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129872635
Als zij wel betalend lid is kan ze gewoon zien of jij het wel / niet bent.
Dus als je dan een interesseberichtje stuurt, zou het toch wel duidelijk moeten zijn.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:47:56 #152
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129872973
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Als zij wel betalend lid is kan ze gewoon zien of jij het wel / niet bent.
Dus als je dan een interesseberichtje stuurt, zou het toch wel duidelijk moeten zijn.
Da's waar :)

Maar om dan de link te leggen om op je facebook bij je overige berichten te kijken... :D
pi_129873249
Goed, ik had dus ongelezen berichten uit 2010 in die map overige berichten staan :')
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 18:59:37 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129873292
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Da's waar :)

Maar om dan de link te leggen om op je facebook bij je overige berichten te kijken... :D
Hoeft ook niet, meestal krijg je dan een nieuw bericht met emailadres erin bijvoorbeeld.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:03:07 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129873395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, meestal krijg je dan een nieuw bericht met emailadres erin bijvoorbeeld.
Ik voel me echt een n00b :')
pi_129873450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:23 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Bij poging 39 zegt ze opeens wel ja?
Ze heeft geen nee gezegd bij de eerdere pogingen.. Maar je punt is helder en duidelijk.. Laten gaan..
pi_129873530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze heeft geen nee gezegd bij de eerdere pogingen.. Maar je punt is helder en duidelijk.. Laten gaan..
Ja, echt laat gaan. Het begint een beetje zielig te worden zo.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:13:27 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129873736
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

E-mail adres is binnen :7
Ik ga nu eerst naar de kroeg, met een kater bedenk ik veel betere dingen ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:21:33 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129874015
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mooi zo!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:21:57 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129874033
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mooi zo!
Thanks voor de tip ;)
pi_129874102
quote:

[..]

Via RP?
Leest ze vervolgens d'r Facebook bericht en denk ze alsnog, wat een freak ;)
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:24:26 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129874118
quote:
zij: heb vanochtend een afspraak gehad en die besprong mij zowat.... dus ik hou er een kleine minder impulsieve acties op na nu..
wow wat een kromme zin
ik: echt, een date vanochtend?
zij: nou ja... via hiero
ik: waar? bij jou thuis?
zij: beetje impulsief... daagde mij uit
nee zeg!
ik:waar dan?
zij: utrecht in een park
maar ben een beetje geschrokken....
ik: waarom? omdat ie je besprong?
zij: ja, seconde 1 pakte hij mij veels te stevig vast..... "wow wat DOE je"...
nou ja en toen was de toon gezet, met 1,5 uur was ik weer vertrokken
AJUS!
ik: wilde hij je nog zoenen op het eind? :P
met 5 minuten, maar ik zei dat dat er niet in ging zitten
"Ohw maar zoenen is voor mij net zoiets als iemand de hand geven"
ik: puur omdat het zo'n opdringerige creep was of was ie ook best lelijk?
hahahahaha
zij: hmm niet voor mij dus
ik: wat een rare opmerking
zij: hele rare opmerking
ik: of zoent ie ook met collega's
zij: ik hou echt van humor.... heb jij ook door ..... maar dit vind ik niet zo tof
ik: haha nee, maar dit lijkt me ook super ongemakkelijk en daarbij..ook onfatsoenlijk
zij: PRECIES! oh ja of ik met hem wilde flirten en doen laten smelten
ik:zeker een vrijdagochtend is nou ook niet echt een moment waarbij je denkt 'ja, je hebt allebei wat op, er hangt een spanning in de lucht, de zoen zit er in!'
k wil dan gewoon koffie. en niet zoenen.
zij: daar heb ik natuurlijk vol van moeten lachen...... word ik recalcitrant van, en ga dat juist niet doen
ik: zei hij ook 'laten smelten'?
zij: ja echt thijs... dat zei hij...
ik: wat een natte wind
zij: onthoud het maar
hahahaha!
en hij geeft workshops aan mannen hoe je vrouwen versiert...
ik:HAHA
lul niet!
zij: ohnee hoor dat doe ik niet!
mastermind avonden noemt hij dat....
" kom je ook een keer, Nikki?"
Paiq-contact had vanochtend haar eerste internet-date ooit, treft ze meteen zo'n kansloze PUA-mongool. :') _O-
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:26:59 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129874194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Via RP?
Leest ze vervolgens d'r Facebook bericht en denk ze alsnog, wat een freak ;)
Tegen de tijd dat ze dat bericht vindt is het hem al lang vergeven.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:29:18 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129874266
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ze dat bericht vindt is het hem al lang vergeven.
You know me ;)
pi_129874452
quote:

[..]

Cheers :D
pi_129874549
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Paiq-contact had vanochtend haar eerste internet-date ooit, treft ze meteen zo'n kansloze PUA-mongool. :') _O-
Een PUA?
En damn die date kan toch niet waar zijn? :')
pi_129879767
quote:

[..]

Dat ze in anderhalf uur niet is weggelopen zou waarschijnlijk door sommigen in die reeks al als een eclatant succes worden gezien. Core to the max en succesvolle daygame pull level 38 enzo.

Ik zie net in mijn map overige berichten dat ik vorig jaar £1,000,000.00 GBP in de FaceBook Yearly Promo heb gewonnen met mijn profiel. Lucky me. Maar dat was wel van 2012. Zou ik te laat zijn om te innen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:59:56 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129880181
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat ze in anderhalf uur niet is weggelopen zou waarschijnlijk door sommigen in die reeks al als een eclatant succes worden gezien. Core to the max en succesvolle daygame pull level 38 enzo.

Ik zie net in mijn map overige berichten dat ik vorig jaar £1,000,000.00 GBP in de FaceBook Yearly Promo heb gewonnen met mijn profiel. Lucky me. Maar dat was wel van 2012. Zou ik te laat zijn om te innen?
Ik vrees van wel ;(
pi_129880212
Morgen dus weer een Paiq-date. We gaan het zien en meemaken. Deze dame heeft alleen nog geen bijnaam :P
pi_129880234
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

nee hoor, wettelijke verjaringstermijn is 5 jaar *O* *O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:03:56 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129880341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef Capstan het volgende:
Morgen dus weer een Paiq-date. We gaan het zien en meemaken. Deze dame heeft alleen nog geen bijnaam :P
Klinkt enthousiast :+
pi_129880381
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt enthousiast :+
Extreem, hè ;)

Maar te veel enthousiasme kan ook dodelijk zijn, dus ik hou het ergens in het midden :P
pi_129880920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:01 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

nee hoor, wettelijke verjaringstermijn is 5 jaar *O* *O*
Ik ga nu dus maar snel even op de link klikken en de gevraagde gegevens invullen dan. Hou dit topic in de gaten. Binnenkort groot feest in de burcht en jullie zijn ALLEMAAL uitgenodigd, datingsitetopic vrinden.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:26:54 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129881197
Morgen achterop de motor bij De Dokter naar Amsterdam en ik vind het nu al eng :')

Voordeel: beste excuus ooit om hem stevig vast te houden :D
pi_129881403
Leuk Yuki! En inderdaad heel goed excuus!
pi_129881438
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ga nu dus maar snel even op de link klikken en de gevraagde gegevens invullen dan. Hou dit topic in de gaten. Binnenkort groot feest in de burcht en jullie zijn ALLEMAAL uitgenodigd, datingsitetopic vrinden.
We expect nothing less
pi_129882110
quote:
Is dat je sexy blik? ? Leuke meneer x typen?
X.
Lief, maar ik krijg hier dan wel weer zo'n ''me love you long time, sucky sucky five dollar'' idee bij.
pi_129882380
Trouwens, wat een idiote TT. The Hangover is helemaal niet kut. Gewoon een vermakelijke verstand op nul film voor tussendoor, niet meer en niets minder. Wat een ongelofelijk verzuurde druif moet je zijn om daar mensen op te selecteren joh. _O-
pi_129883698
quote:

[..]

Whehe, wie dat bedacht heeft om meteen fysiek te zijn. :')
pi_129886456
Wie een knuz account heeft... Check id 342666... Arme meid ;(
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_129886898
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, wat een idiote TT. The Hangover is helemaal niet kut. Gewoon een vermakelijke verstand op nul film voor tussendoor, niet meer en niets minder. Wat een ongelofelijk verzuurde druif moet je zijn om daar mensen op te selecteren joh. _O-
Joh als je die luxe nou eenmaal hebt. :)
pi_129887053
Wat ik net had.. Kreeg een match op Paiq, en zij wist al heel veel van mij :? Snap er geen bal van, zal wel nieuw account hebben aangemaakt oid? Ze wil ook niks zeggen o|O
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 06:32:00 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129891478
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:09 schreef habitue het volgende:
Wat ik net had.. Kreeg een match op Paiq, en zij wist al heel veel van mij :? Snap er geen bal van, zal wel nieuw account hebben aangemaakt oid? Ze wil ook niks zeggen o|O
Paiq select waarschijnlijk.
pi_129891486
Die datingsites genoemd in de op(hoewel misschien verouderd allemaal) zijn die gratis? Zou mij een interessant project lijken een gratis datingsite te bouwen, maar als er al genoeg zijn ook niet bepaald meer nodig. :p
Touching from a distance ~
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 08:13:48 #185
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129891737
Nee, de meeste zijn niet gratis.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129892008
Haha iemand ervaring met 2 verschillende vrouwen daten tegelijkertijd? Ik hield het meestal bij een en als dat niks werd dan ging ik verder kijken. Nu dus in een situatie waarbij ik met 2 vrouwen contact heb en ze allebei willen afspreken :D
pi_129892131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Haha iemand ervaring met 2 verschillende vrouwen daten tegelijkertijd? Ik hield het meestal bij een en als dat niks werd dan ging ik verder kijken. Nu dus in een situatie waarbij ik met 2 vrouwen contact heb en ze allebei willen afspreken :D
Had nu ook twee tegelijk die wilden daten. Met de het de ene die mij het leukst leek wezen daten. Bij de ander de boot maar even afgehouden. Meerdere tegelijkertijd daten vind ik niet zo chique :)
pi_129892141
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 06:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Paiq select waarschijnlijk.
Aahh, dat zou het verklaren idd :P
pi_129892290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

Had nu ook twee tegelijk die wilden daten. Met de het de ene die mij het leukst leek wezen daten. Bij de ander de boot maar even afgehouden. Meerdere tegelijkertijd daten vind ik niet zo chique :)
Dit dus.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:50:05 #190
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129894719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Hangt ook van het soort dates af. Als de schoonouders van nr.1 al fotolijstjes aan het afstoffen zijn, is dat natuurlijk iets heel anders dan 'casual' wat gaan drinken.
WFPB!
pi_129894761
quote:
Kan prima. Zorg dat je niet naar de ander gaat ruiken, dat kan gedoe geven. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:50 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Hangt ook van het soort dates af. Als de schoonouders van nr.1 al fotolijstjes aan het afstoffen zijn, is dat natuurlijk iets heel anders dan 'casual' wat gaan drinken.
Meh, beetje respectloos om naast zo'n "relatie" iemand anders te daten. ;( Mijn bovenstaande is alleen van toepassing op wat casual fun.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:07:17 #192
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129895052
Ja man, gatver, beetje doen wat je allebei prima vind. Respectloos. :{w
WFPB!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:58:59 #193
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129896238
Zozo, inkopen gedaan huis piekfijn gepoetst, ... eet niet alleen vanavond :) we zullen zien he.
pi_129896468
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:07 schreef Dizorn het volgende:
Ja man, gatver, beetje doen wat je allebei prima vind. Respectloos. :{w
Wanneer ouders van meisje A al fotolijstjes aan het afstoffen zijn en jij ook lekker met B en C aan het neuken bent, dan denk ik dat je wellicht meisje A een ander gevoel geeft dan misschien de bedoeling is.

In dat geval vind ik het inderdaad respectloos en zou ik meisje A eerst duidelijk maken hoe ik er precies in sta. (casual, niet serieus whatsoever) Wat ze daarna wil mag ze zelf kiezen. De meesten zullen het niet okay vinden iig. :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:11:02 #195
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129896533
Je leest nu totaal niet wat ik in m'n post zei, he.
WFPB!
pi_129896622
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef Dizorn het volgende:
Je leest nu totaal niet wat ik in m'n post zei, he.
Casual wat drinken met 2 dames <-> Serieus daten met 2 dames.
Heel ander verhaal, denk dat je daar op doelt?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:18:49 #197
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129898372
Kitesurfende Dokter :9
pi_129898472
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:18 schreef Yuki het volgende:
Inclusief motor ook nog he :7
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:23:22 #199
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129898504
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Inclusief motor ook nog he :7
Jep, daar zit ik vanavond achterop :Y
pi_129899042
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jep, daar zit ik vanavond achterop :Y
Leuk, lekker van genieten!
pi_129902128
Volgende week date met 3-condoom-nacht meisje uit februari. The saga continues :9
pi_129903840
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:35 schreef habitue het volgende:
Volgende week date met 3-condoom-nacht meisje uit februari. The saga continues :9
Huh? Hoezo dat?
pi_129904135
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:18 schreef Yuki het volgende:
Kitesurfer ja? :o
pi_129904175
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh? Hoezo dat?
Wellicht jeukt het en is het grospakket nog niet op :+
pi_129904203
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh? Hoezo dat?
Sinds paar weken weer heel leuk contact. Privesituatie van haar is helemaal veranderd. Was gewoon raar geeindigd en willen het beide graag nog kans geven.

[/quote]
pi_129904270
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wellicht jeukt het en is het grospakket nog niet op :+
Stalker.
pi_129904414
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Stalker.
Hell.. Wanneer gaan jullie eens lief daten samen.
pi_129904755
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hell.. Wanneer gaan jullie eens lief daten samen.
Ik date liever jou :P
pi_129904764
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Stalker.
Zegt de opperstalkster :')
pi_129904987
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik date liever jou :P
:').
pi_129905149
Even een update over hoe het mij afgaat.
Ik ben op dit moment actief met de datingsite Knuz. En het is gelukt om wat berichtjes heen en weer te sturen daar met leuke vrouwen. Maar even kijken hoe dat verder gaat. Misschien wel binnenkort proberen af te spreken voor een date. Ik ben benieuwd.
pi_129905153
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als je denkt dat meteen fysiek zijn er meteen opduiken betekend, heb je het mis. Fysiek zijn kan ook gewoon bij haar schouder vast pakken zijn en zelfs dat is soms niet eens nodig. Het zijn die niet PUA's die niet subtiel en geforceerd zijn omdat ze het niet gewend zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129905282
quote:

[..]

Een echte PUA zou haar niet bespringen. Gewoon een gezellige avond en dan naar huis meenemen en seks komt vanzelf. Laat haar jou achterna zitten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129905453
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

:').
Ja die zag je niet aankomen he? :')
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:29:37 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_129905495
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Handen schudden is maar raar ja.
What can change the nature of a man?
pi_129905907
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja die zag je niet aankomen he? :')
Je hebt geen idee hoeveel pijn je me doet.
pi_129906006
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt geen idee hoeveel pijn je me doet.
Ik dacht dat je een beetje pijn wel lekker vond? :@
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:04:22 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129906648
Ga gezellig PM/DMen :')
pi_129918480
Meer on topic kán het niet: een heuse date-ervaring!

Mijn date van vanavond zal geen vervolg krijgen. En dat hoeft wat mij betreft ook niet, want de dame in kwestie zocht volgens mij enkel en alleen een praatpaal. Urenlang ben ik doodgegooid met duizend-en-één dingen, variërend van de hoogte- en dieptepunten in haar leven tot de auto van de buren van 15 jaar geleden. Geen speld tussen te krijgen (terwijl het in het internetcontact nog best gelijk op ging), en ik weet ook niet hoe ik er ooit ben weggekomen.

Een date als deze zuigt je echt ontzettend leeg (ja, ik wéét het, mensen, maar een andere uitdrukking heb ik even niet), en ik ga maar eens even héél rustig aan doen in het verder 'zoeken'. Mocht het weer maanden duren tot de volgende, dan vind ik dat opeens niet zo erg meer :P
  Moderator / Redactie FP zondag 11 augustus 2013 @ 00:28:48 #220
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129921087
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Capstan het volgende:

Mijn date van vanavond zal geen vervolg krijgen. En dat hoeft wat mij betreft ook niet, want de dame in kwestie zocht volgens mij enkel en alleen een praatpaal. Urenlang ben ik doodgegooid met duizend-en-één dingen, variërend van de hoogte- en dieptepunten in haar leven tot de auto van de buren van 15 jaar geleden. Geen speld tussen te krijgen (terwijl het in het internetcontact nog best gelijk op ging), en ik weet ook niet hoe ik er ooit ben weggekomen.

Een date als deze zuigt je echt ontzettend leeg (ja, ik wéét het, mensen, maar een andere uitdrukking heb ik even niet), en ik ga maar eens even héél rustig aan doen in het verder 'zoeken'. Mocht het weer maanden duren tot de volgende, dan vind ik dat opeens niet zo erg meer :P
Sjezus, die moest echt een hoop kwijt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129921316
Gezellig, een friendzone date :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:42:23 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129921664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Capstan het volgende:

Heb je dan tijdens die date niet de neiging om er iets van te zeggen? Gewoon eerst met een grapje ofzo?
pi_129922373
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb je dan tijdens die date niet de neiging om er iets van te zeggen? Gewoon eerst met een grapje ofzo?
Was misschien ook een goed plan geweest, maar ik probeerde eerst gewoon de tactiek van het zelf-ook-wat-vertellen, waarmee ik hoopte toch een soort van gesprek op gang te brengen in plaats van alleen maar een woordenstroom over me heen te krijgen.

Het werkte niet. Juist daarom gaf ik het verder maar op en zat ik mijn tijd uit. Normaal ben ik best van de (al dan niet grappige) kwinkslagen, maar ik had er, om maar met een groot filosoof te spreken, de kracht niet meer voor.
pi_129925639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nou bij de een is het de 1e date en de ander de 2e date. Er is verder ook niks gebeurd nog met degene van de 2e date, we hebben gezellig wat gedronken. Maar ik wil de dame van de 1e date niet laten schieten want heb met haar al leukere gesprekken via whatsapp gehad dan met die ander op de 1e date :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 08:23:26 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129927430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kitesurfer ja? :o
Nee, dat postte ik zomaar.

:') :+
pi_129927550
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 08:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hoe was het op de brommer? :P
pi_129927927
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 08:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik herken geen internet sarcasme :') :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:55:38 #228
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129928331
Hopla ik heb dus gisteren ook een date gehad. Via Twoo leren kennen. Leuk meisje op zich geen superbabe of zo maar gewoon netjes verzorgd met een leuk kleedje en elegant loopje ;) maar niet echt het type uiterlijk dan waar ik normaal voor zou gaan, leuke babbel en ik had wat gekookt en moeite gedaan om het wat leuk te maken, samen filmpje gekeken met deze kwam het filmgenre wel overeen. We zijn gegaan voor Ushi must marry en ik moet zeggen er was verder niks maar we hebben allebei hard gelachen en een leuke avond gehad. Niks gebeurt en gaat ook niet gebeuren, ik kan niet verklaren waarom maar aantrekking was er niet echt desondanks geen spijt van nog berichtje gehad om te bedanken en dat ze blij was dat er ook eens mannen zijn die niet moeite doen om andere verwachtingen te hebben maar gewoon een fijne avond kunnen hebben.
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:29:12 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129928799
Ik denk dat ik binnenkort eindelijk weer eens OT kan posten in dit topic :)
pi_129928940
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Knipoogje het volgende:
Wie een knuz account heeft... Check id 342666... Arme meid ;(
Wel oppassen dat je na het bekijken van het profiel geen 'Knuz-Kus' krijgt, zoals ik. :r
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:40:49 #231
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129928966
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 08:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

o|O motor!

Dat was best spannend. Ik heb de A4 nog nooit zo intens beleefd :+
Vond het wel tof en voelde me erg veilig bij Dokter achterop :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:43:22 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129929011
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 08:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik zie haar nu echt achterop een Sita zitten _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:48:38 #233
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129929110
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik zie haar nu echt achterop een Sita zitten _O-
Flink opgevoerde Sita dan :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:20:07 #234
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129931012
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Hey, what's this? *O*
pi_129931260
Heb ook wel weer zin in een date, de eerste en meteen ook de laatste twee dates die ik ooit gehad heb eindigden in bed, dus op zich heb ik er vertrouwen in...even op RP rondkijken...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_129932243
Ofwel de dates die meteen in bed eindigen monden over het algemeen niet echt uit in (langdurige) relaties. :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:03:34 #237
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129932295
Ja laten we die discussie weer voeren!
WFPB!
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:06:41 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129932393
Idd... Is ook de gootste bullshit
pi_129932937
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ofwel de dates die meteen in bed eindigen monden over het algemeen niet echt uit in (langdurige) relaties. :)
Is dat dan de enige reden dat je mag daten?
Om een (langdurige) relatie te vinden?
pi_129935189
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

o|O motor!

Dat was best spannend. Ik heb de A4 nog nooit zo intens beleefd :+
Vond het wel tof en voelde me erg veilig bij Dokter achterop :)
Haha. Maaar nice! ^O^

quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Vertel! :D
pi_129941535
Duss.. soort van OT, al was het geen echte date.

'Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook'. Ik dus ongeforceerd (ahum) naar de kroeg, in mn eentje aan de bar.. (hij zat er ook, maar een stuk verderop). Blijkt dat we zo ongeveer te gelijk binnen waren gekomen. Geen contact... twee biertjes later (Kasteel rouge, nog nooit gehad, wel lekker!) naar de wc, en besloot daarna naar huis te gaan. Leuk idee dit, maar nee...

Kom ik em bij de wc tegen :) Hij was ondertussen bij vrienden gaan zitten en vroeg of ik er ook bij kwam. Ok :) Veel bier en kletsen, en vannacht niet thuis geslapen. Het was gezellig :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:24:57 #242
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_129944291
Om me ook maar eens OT in dit onderwerp te mengen, mijn date-ervaringen van de afgelopen weken:

Sinds een week of 6 ongeveer op Paiq actief en daar al snel in contact gekomen met een leuke meid. Op begin alleen via Paiq contact gehad en konden daar uren gesprekken voeren. Erg gezellig! Na 1,5 week leuk contact toch maar eens de gok genomen en d'r op date gevraagd. Een week later onze 1e date gehad en dat was een leuke gezellige dag. Was die dag ruim 30 graden dus wat dat betreft niet de meest ideale date, maar verder leuke dag gehad.

Inmiddels al weer bijna 3 weken verder en date 2 en date 3 zijn inmiddels ook al geweest. Erg gezellig altijd samen en ook buiten de dates om leuk/goed contact met elkaar. Inmiddels al wel een goede vriendschap geworden zelfs, of er meer in zit (gevoelens, relatie etc.) zijn we beetje aan het 'ontdekken' nu. Hoe dan ook heeft het me zeer leuk contact opgeleverd tot nu toe, ongeacht hoe het verder gaat lopen.

Was altijd beetje sarcastisch over het daten en dergelijke, maar durf inmiddels wel te zeggen: Dat daten bevalt me wel! ^O^ Op naar onze 4e date ;)
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:25:37 #243
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129944320
Gisteren date 10 met De Dokter O+
Eerst samen naar Kijkduin, waar hij ging kitesurfen. Heel gaaf om te zien, snelheid en hoge sprongen _O_ en hem zien in een wetsuit was ook niet vervelend O-)

Terug naar zijn huis om te douchen en al snel was het tijd om naar Amsterdam te vertrekken. Eerst even tanken zodat ik aan de motor kon wennen en toen door naar de snelweg. Zoals hierboven al gezegd: ik heb snelwegen nog nooit zo intens beleefd :P
Heel romantisch samen van 1 sharebord gegeten bij LaPlace boven de A4 en net op tijd kwamen we bij het theater aan.

Het was een mooi verhaal, goed gespeeld, het had alleen een beetje lauw einde. Gelukkig hadden we het samen heel leuk :)

De terugweg verliep wat sneller dan de heenweg, omdat we aan 1 stuk doorreden en hij na 19:00 sneller mocht rijden op de A4. Vlak na middernacht waren we weer bij hem thuis.
Direct naar bed waar we vrijwel direct, tegen elkaar aan, in slaap vielen *;

Vanmorgen ging om 7:00 de wekker, want De Dokter moest werken -O-

Morgen gaan we samen naar de sauna O+ en daarna is het de vraag wanneer we elkaar weer zien... Donderdag ga ik naar Lowlands, vrijdag gaat hij op vakantie naar Turkije en komt op 24 aug terug. Dinsdag is hooguit samen wakker worden, woensdag wordt moeilijk... En dan is het zo lang tot 24 aug -O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:27:15 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129944365
Leuk Kekaa en GM86! ^O^
pi_129944672
Zoiets heet toch al een relatie? :P. Althans zo lees ik het :+.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129944718
Kekaa en GM86 ^O^ Leuk om te lezen.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:45:41 #247
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_129945066
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:36 schreef Greyson het volgende:
Kekaa en GM86 ^O^ Leuk om te lezen.
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Yuki het volgende:
Leuk Kekaa en GM86! ^O^
Thanks! Zal proberen jullie hier een beetje op de hoogte te houden over hoe date 4 (en verder...?) gaat verlopen! :)
GerardM86
pi_129945366
Iemand een idee hoe contact te leggen met iemand die een gratis account op RP heeft ?

Situatie: ik stuur een bericht naar iemand die een gratis account heeft met daarin een email adres, een tijdje later krijg ik een bericht terug van die persoon met "X heeft interesse".

Eeh.. En nu ?

Mis ik iets ?

Worden mail adressen uit berichten gefilterd door RP ?
Kan een gratis lid geen 'geen interesse' reactie sturen en stuurt iemand daarom dit ?

Is deze persoon nu geïnteresseerd of niet ? En wat is de gebruikelijke manier om de beperkingen van berichten sturen met gratis accounts te omzeilen op RP ?

Dit is nieuw voor mij en volgens mij mis ik een stukje ongedocumenteerde etiquette.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:09:04 #249
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129945868
- Kan gewoon je mail adres zien
- Kan ook op geen interesse drukken

Waarschijnlijk heeft ze 't niet gezien of heeft ze perrongelijk op interesse geklikt.

Je zou je mail adres nog een keer kunnen sturen.
Grijp ze!
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:10:13 #250
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129945914
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:35 schreef Greyson het volgende:
Zoiets heet toch al een relatie? :P. Althans zo lees ik het :+.
Mee eens, maar uitgesproken is het nog niet. Dat is ook zo'n beetje het enige dat ik lastig vind nu... Wanneer definieer je de relatie?

Exclusief daten, ja. Maar relatie? Is hij nu m'n vriend en ik zijn vriendin?

Morgen kennen we elkaar een maand en wordt het date 11 (als we de speeddate waarop we elkaar ontmoet hebben meetellen). Zo nu en dan zegt hij dingen waaruit ik op zou kunnen maken dat hij dit ook als relatie ziet, maar het is nog niet expliciet gezegd.
M'n "pech" met daten van de afgelopen jaren maakt dat ik nog niet echt durf te vragen om duidelijkheid.

Hoe gaan jullie hiermee om?
pi_129946191
quote:
5s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mee eens, maar uitgesproken is het nog niet. Dat is ook zo'n beetje het enige dat ik lastig vind nu... Wanneer definieer je de relatie?

Exclusief daten, ja. Maar relatie? Is hij nu m'n vriend en ik zijn vriendin?

Morgen kennen we elkaar een maand en wordt het date 11 (als we de speeddate waarop we elkaar ontmoet hebben meetellen). Zo nu en dan zegt hij dingen waaruit ik op zou kunnen maken dat hij dit ook als relatie ziet, maar het is nog niet expliciet gezegd.
M'n "pech" met daten van de afgelopen jaren maakt dat ik nog niet echt durf te vragen om duidelijkheid.

Och als het voelt alsof het allemaal wel goed zit gewoon vragen "hebben we nu iets?" (bij voorkeur wat grappend). Na 11 dates en wat je allemaal typt denk ik niet dat je een risico loopt met die vraag. :P
pi_129946276
@Yuki true, true :). Is ook lastig maar ik vind het tof om te lezen en er is dus nog vuur. Ook al na 10(!) dates :D.

Ik zou hetzelf ook niet weten maar zoals jij je leuke dates omschrijf met de Dokter zie ik op binnenkort wel een leuke OT relatiemateriaal :+.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129946615
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren date 10 met De Dokter O+
Eerst samen naar Kijkduin, waar hij ging kitesurfen. Heel gaaf om te zien, snelheid en hoge sprongen _O_ en hem zien in een wetsuit was ook niet vervelend O-)

Terug naar zijn huis om te douchen en al snel was het tijd om naar Amsterdam te vertrekken. Eerst even tanken zodat ik aan de motor kon wennen en toen door naar de snelweg. Zoals hierboven al gezegd: ik heb snelwegen nog nooit zo intens beleefd :P
Heel romantisch samen van 1 sharebord gegeten bij LaPlace boven de A4 en net op tijd kwamen we bij het theater aan.

Het was een mooi verhaal, goed gespeeld, het had alleen een beetje lauw einde. Gelukkig hadden we het samen heel leuk :)

De terugweg verliep wat sneller dan de heenweg, omdat we aan 1 stuk doorreden en hij na 19:00 sneller mocht rijden op de A4. Vlak na middernacht waren we weer bij hem thuis.
Direct naar bed waar we vrijwel direct, tegen elkaar aan, in slaap vielen *;

Vanmorgen ging om 7:00 de wekker, want De Dokter moest werken -O-

Morgen gaan we samen naar de sauna O+ en daarna is het de vraag wanneer we elkaar weer zien... Donderdag ga ik naar Lowlands, vrijdag gaat hij op vakantie naar Turkije en komt op 24 aug terug. Dinsdag is hooguit samen wakker worden, woensdag wordt moeilijk... En dan is het zo lang tot 24 aug -O-
Waarom zijn jullie niet wezen eten in de Haagse Beek in Kijkduin :( ? Dan had ik de dokter kunnen bekijken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:33:51 #254
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129946678
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:31 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie niet wezen eten in de Haagse Beek in Kijkduin :( ? Dan had ik de dokter kunnen bekijken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o We kwamen er wel langs! Stonden nog geen 100 meter verderop geparkeerd.
We waren er alleen niet echt rond etenstijd ;)
pi_129946732
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

:o We kwamen er wel langs! Stonden nog geen 100 meter verderop geparkeerd.
We waren er alleen niet echt rond etenstijd ;)
Ik zat er vanaf 3 tot 8 uur. Jullie hadden met gemak een drankje kunnen doen op het terras.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:37:30 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129946780
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef huuln het volgende:
Iemand een idee hoe contact te leggen met iemand die een gratis account op RP heeft ?

Situatie: ik stuur een bericht naar iemand die een gratis account heeft met daarin een email adres, een tijdje later krijg ik een bericht terug van die persoon met "X heeft interesse".

Eeh.. En nu ?

Mis ik iets ?

Worden mail adressen uit berichten gefilterd door RP ?
Kan een gratis lid geen 'geen interesse' reactie sturen en stuurt iemand daarom dit ?

Is deze persoon nu geïnteresseerd of niet ? En wat is de gebruikelijke manier om de beperkingen van berichten sturen met gratis accounts te omzeilen op RP ?

Dit is nieuw voor mij en volgens mij mis ik een stukje ongedocumenteerde etiquette.
Zou gewoon sturen dat je zag dat ze gratis lid is en daarom je emailadres stuurt om makkelijker contact te kunnen leggen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:38:20 #257
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_129946805
quote:
5s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:10 schreef Yuki het volgende:

[..]
Mijn date en ik zijn wat dat betreft allebei enigszins onzeker en om elkaar en onszelf niet gek te maken hebben we afgesproken gewoon heel duidelijk naar elkaar te zijn hoe we over de situatie denken, wat we voelen etc. En dat bevalt me eigenlijk prima, want scheelt een hoop nadenken, twijfelen etc.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou in jouw situatie gevraagd hebben om duidelijkheid: Dan kunnen daar naar anderen toe maar ook tussen jullie 2 geen misverstanden of gedoe over ontstaan.
GerardM86
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:39:36 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129946842
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:35 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik zat er vanaf 3 tot 8 uur. Jullie hadden met gemak een drankje kunnen doen op het terras.
Tsja, dat wisten we niet hè ;)
En op dit moment genieten we sowieso nog lekker met z'n tweeën *;
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:42:28 #259
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129946927
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef GM86 het volgende:

[..]

Mijn date en ik zijn wat dat betreft allebei enigszins onzeker en om elkaar en onszelf niet gek te maken hebben we afgesproken gewoon heel duidelijk naar elkaar te zijn hoe we over de situatie denken, wat we voelen etc. En dat bevalt me eigenlijk prima, want scheelt een hoop nadenken, twijfelen etc.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zou in jouw situatie gevraagd hebben om duidelijkheid: Dan kunnen daar naar anderen toe maar ook tussen jullie 2 geen misverstanden of gedoe over ontstaan.
Klinkt goed :)

De Dokter weet dat ik niet van onduidelijkheid houd (sterker nog, dat ik er niet tegen kan) en tóch durf ik niet om duidelijkheid te vragen :')

Ik denk dat hij voor z'n gevoel duidelijk genoeg is, hoewel dat ook maar gissen is natuurlijk... En ik wil niet te veel druk zetten.
pi_129946940
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou gewoon sturen dat je zag dat ze gratis lid is en daarom je emailadres stuurt om makkelijker contact te kunnen leggen.
Maar die stond al onder het initiële bericht, vandaar mijn vraag.

Zal het nog eens sturen dan.
pi_129946971
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

De Dokter weet dat ik niet van onduidelijkheid houd (sterker nog, dat ik er niet tegen kan) en tóch durf ik niet om duidelijkheid te vragen :')

Ik denk dat hij voor z'n gevoel duidelijk genoeg is, hoewel dat ook maar gissen is natuurlijk... En ik wil niet te veel druk zetten.
Verandert het eigenlijk iets? Als je weet dat hij je als relatie ziet? :P
pi_129947028
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, dat wisten we niet hè ;)
En op dit moment genieten we sowieso nog lekker met z'n tweeën *;
Heel verstandig.
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:47:23 #263
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_129947076
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als hij dat weet van je en als het verder tussen jullie prima klikt (zo klinkt het in ieder geval wel), dan zal hij ook snappen waarom je het vraagt en denk ik niet dat hij het als storend of als druk zetten zal ervaren.
GerardM86
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:50:16 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129947167
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Verandert het eigenlijk iets? Als je weet dat hij je als relatie ziet? :P
Goede vraag :+
Ik denk dat er niet direct tussen ons iets verandert, maar ik denk wel dat het laatste stukje onzekerheid aan mijn kant verdwijnt. Dat ik daar een definitie van onze relatie voor nodig heb, is misschien stom... Maar ik wil ook wel weten of ik "investeer" in iets met toekomst.
pi_129947212
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goede vraag :+
Ik denk dat er niet direct tussen ons iets verandert, maar ik denk wel dat het laatste stukje onzekerheid aan mijn kant verdwijnt. Dat ik daar een definitie van onze relatie voor nodig heb, is misschien stom... Maar ik wil ook wel weten of ik "investeer" in iets met toekomst.
Precies. Begrijp het ook wel. Gewoon fijn om te weten waar je aan toe bent :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:13:08 #266
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129950359
Als het op Facebook staat. Dan is het een relatie en weet je dat het een relatie is. Gewoon afwachten dus tot Facebook dat doet.
pi_129950396
Mijn ex had destijds zo'n ring, een of ander Iers exemplaar met zo'n hartje eraan. Hartje naar binnen betekende dat ze bezet was, hartje naar buiten was single. Wij hadden een stuk of wat dates gehad en zaten op een lentedag aan een of ander water. Hartstikke mooie weer, echt zo'n dag waarop er niks fout kan gaan.

En op een gegeven moment pak ik haar hand, haal die ring van haar vinger af en doe hem er met het hartje naar binnen weer om. Dit alles zonder een woord te zeggen, maar je had dat smoeltje moeten zien stralen. Beetje corny misschien, maar vanaf dat moment was het dus officieel.

Ik ga er alleen niet vanuit dat jij of de Dokter zo'n ring hebt/heeft, Yuki... :7
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:23:24 #268
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129950734
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef -Splash- het volgende:
Als het op Facebook staat. Dan is het een relatie en weet je dat het een relatie is. Gewoon afwachten dus tot Facebook dat doet.
Facebook weet nog niet dat we elkaar kennen ;(

Ik moet t gewoon bespreekbaar maken; twijfel alleen of ik dat moet doen voor zijn vakantie...
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:27:01 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129950901
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn ex had destijds zo'n ring, een of ander Iers exemplaar met zo'n hartje eraan. Hartje naar binnen betekende dat ze bezet was, hartje naar buiten was single. Wij hadden een stuk of wat dates gehad en zaten op een lentedag aan een of ander water. Hartstikke mooie weer, echt zo'n dag waarop er niks fout kan gaan.

En op een gegeven moment pak ik haar hand, haal die ring van haar vinger af en doe hem er met het hartje naar binnen weer om. Dit alles zonder een woord te zeggen, maar je had dat smoeltje moeten zien stralen. Beetje corny misschien, maar vanaf dat moment was het dus officieel.

Ik ga er alleen niet vanuit dat jij of de Dokter zo'n ring hebt/heeft, Yuki... :7
Wat lief!! O+

Ik bedenk me net dat ik nog een plaatje heb dat 100% duidelijk maakt hoe gek ik op hem ben, zonder pushy vriendje/vriendinnetje, "I love you" of hartjes gedoe eromheen.

Misschien moet ik volgende week maar ff een kaartje sturen (fotokaart via Hallmark), zodat hij die vindt als hij thuiskomt van vakantie... Of is dat stom?
pi_129951046
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat lief!! O+

Ik bedenk me net dat ik nog een plaatje heb dat 100% duidelijk maakt hoe gek ik op hem ben, zonder pushy vriendje/vriendinnetje, "I love you" of hartjes gedoe eromheen.

Misschien moet ik volgende week maar ff een kaartje sturen (fotokaart via Hallmark), zodat hij die vindt als hij thuiskomt van vakantie... Of is dat stom?
Dat is nooit stom natuurlijk. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het niet leuk vinden zoiets aan te treffen op de deurmat bij thuiskomst. Gewoon sturen dus!
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:41:48 #271
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_129951514
Helemaal mee eens, doen! :)
GerardM86
pi_129951516
Leuk om te lezen Yuki :) Fijn dat je het naar je zin hebt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_129951576
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat lief!! O+

Ik vind een kaartje een beetje onpersoonlijk/makkelijk :@
Zou het toffer vinden op een originele manier :P
pi_129951716
Ik vind dat kaartje juist wel een leuke manier.
pi_129951982
Vraag voor de ervaringsexperts van relatieplanet: Ik heb een "interessebericht" ontvangen. Leuk, maar wat kan ik daar nou precies mee? Ik kan gratis interesse terug tonen (boeiend), maar zodra ik een bericht terug wil sturen ("reageer") of will chatten ("chat") kom ik terug op de pagina om te betalen voor een full-membership.

Klopt het dat je met een gratis membership geen contact kan leggen met anderen op de site? Zo ja, wat stelt het interessebericht dan precies voor? Is het een "ik-wil-wel-contact-maar-ik-wil-niet-betalen-dus-doe-jij-dat-maar"-bericht?
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:51:21 #276
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129951987
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het is meer een "Welkom thuis, ik heb je gemist" dingetje. Dat ik hem leuk vind, weet hij als het goed is wel ;)

En dat "Welkom thuis, ik heb je gemist" ga ik hem natuurlijk ook nog persoonlijk laten weten *;
pi_129952014
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het kaartje is ook niet om te vragen of het officieel is nu als ik het goed begrepen heb. Al kán het natuurlijk wel een handig aanloopje zijn om dat onderwerp op tafel te krijgen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:53:34 #278
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129952111
quote:
3s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het kaartje is ook niet om te vragen of het officieel is nu als ik het goed begrepen heb. Al kán het natuurlijk wel een handig aanloopje zijn om dat onderwerp op tafel te krijgen.
Precies dit ja. Ik ben sowieso wel van de cheesy "ik vind je lief" dingetjes, hoewel ik het dan weer niet met hartjes enzo wil doen.
Ik ben gewoon een romantische dweil :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:55:17 #279
402989 japiedevlugge
pi_129952220
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef FixSequence het volgende:
Vraag voor de ervaringsexperts van relatieplanet: Ik heb een "interessebericht" ontvangen. Leuk, maar wat kan ik daar nou precies mee? Ik kan gratis interesse terug tonen (boeiend), maar zodra ik een bericht terug wil sturen ("reageer") of will chatten ("chat") kom ik terug op de pagina om te betalen voor een full-membership.

Klopt het dat je met een gratis membership geen contact kan leggen met anderen op de site? Zo ja, wat stelt het interessebericht dan precies voor? Is het een "ik-wil-wel-contact-maar-ik-wil-niet-betalen-dus-doe-jij-dat-maar"-bericht?
Het is wel handig voor in de situatie dat een niet betalend lid aan een wel betalend lid kan laten weten dat er interesse is. De betalende kan dan bijv. een mail adres terug sturen. Als je beide een gratis account hebt dan zal iemand de beurs moeten trekken ja.
Grijp ze!
pi_129952227
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het is meer een "Welkom thuis, ik heb je gemist" dingetje. Dat ik hem leuk vind, weet hij als het goed is wel ;)

En dat "Welkom thuis, ik heb je gemist" ga ik hem natuurlijk ook nog persoonlijk laten weten *;
Doe het dan over the top corny of schrijf zelf wat :P
Maar dit is mijn mening aangezien ik nogal kriebels krijg van standaard kaartenhuis kaartjes :@
pi_129952770
Ik moest aan deze denken:

Hartstikke leuk Yuki, gewoon doen!
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:19 #282
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129953105
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Doe het dan over the top corny of schrijf zelf wat :P
Maar dit is mijn mening aangezien ik nogal kriebels krijg van standaard kaartenhuis kaartjes :@
Het is dan ook geen standaard kaartenhuis-kaartje.
Ik heb zelf dat plaatje, die dus niet uit het Hallmark-rek komt. Die upload ik, ik zet er m'n eigen tekst in en dan stuur ik 'm.
pi_129953302
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef MissGump het volgende:
[ afbeelding ]

Haha. _O- Deze is wel leuk inderdaad O+.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:19:28 #284
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129953397
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef MissGump het volgende:
[ afbeelding ]

Haha :D
pi_129954153
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Het is wel handig voor in de situatie dat een niet betalend lid aan een wel betalend lid kan laten weten dat er interesse is. De betalende kan dan bijv. een mail adres terug sturen. Als je beide een gratis account hebt dan zal iemand de beurs moeten trekken ja.
Echt? Waarom is relatieplanet zo populair dan? Full-membership is toch best duur, gezien het draaien van zo'n site (per gebruiker) toch vrijwel niets kost? Facebook, youtube, gmail en tig andere sites bieden immers veel meer functionaliteit voor helemaal niets!

Is er niet stiekem een manier waarop ik iemand een email adres of telefoonnummer kan sturen, zodat ik buiten relatieplanet om kan communiceren?
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:41:49 #286
402989 japiedevlugge
pi_129954600
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef FixSequence het volgende:

[..]

Echt? Waarom is relatieplanet zo populair dan? Full-membership is toch best duur, gezien het draaien van zo'n site (per gebruiker) toch vrijwel niets kost? Facebook, youtube, gmail en tig andere sites bieden immers veel meer functionaliteit voor helemaal niets!

Is er niet stiekem een manier waarop ik iemand een email adres of telefoonnummer kan sturen, zodat ik buiten relatieplanet om kan communiceren?
Je kunt evt googlen op haar foto (reverse image search), mogelijk dat je dan dr echte naam/fb kan achterhalen.

Ik geloof dat ze t/m vandaag nog een korting geven op een membership dus als je er nog 1 wil gaan nemen kan dat misschien het beste vandaag nog..
Grijp ze!
pi_129956607
Bij RP is een abbo ¤ 29,95 voor 3 maanden. Dat valt wel mee toch? Bij een avondje stappen ben je meestal meer kwijt, en daar heb je dan 1 avond plezier van.
pi_129959388
Mwa, werken die sites echt goed? Heb altijd het idee dat het vol met mannen staat
pi_129959610
op pepper kan ik ongeveer 90% vd mensen die de moeite waard zijn, vinden via google op facebook of linkedin.
pi_129959836
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef depsycholoog het volgende:
op pepper kan ik ongeveer 90% vd mensen die de moeite waard zijn, vinden via google op facebook of linkedin.
Ben toch benieuwd hoe je dat doet dan :9 Reverse image search leverde zo al in een aantal voorbeeld gevallen niets op. Ook mijn eigen linkedin profiel weet hij niet te vinden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:20:10 #291
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129960068
Gaan we nu weer het "ik wil wel online daten maar het kost te veel" riedeltje krijgen? :O

Als je het te duur vindt, dan moet je vooral niet gaan betalen maar ook niet lopen piepen dat je geen contact op kan nemen met die leuke man/vrouw.
Als je vindt dat andere sites meer functionaliteiten hebben, dan ga je daar je geluk beproeven.
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:22:49 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129960186
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu weer het "ik wil wel online daten maar het kost te veel" riedeltje krijgen? :O

Ik vind dat stappen teveel kost -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_129960338
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Begin er dan maar niet aan. Een relatie kost nog veel meer :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:26:29 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129960362
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Begin er dan maar niet aan. Een relatie kost nog veel meer :')
Want jij betaald veel / alles voor een vrouw ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:45:43 #295
402989 japiedevlugge
pi_129961234
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je de hele dag alleen fokt dan heb je niet zoveel kosten, elkaar opzoeken, activiteiten, eten etc dan wel.
Grijp ze!
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:10:53 #296
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129962511
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:20 schreef Yuki het volgende:

Als je het te duur vindt, dan moet je vooral niet gaan betalen maar ook niet lopen piepen dat je geen contact op kan nemen met die leuke man/vrouw.
Als je vindt dat andere sites meer functionaliteiten hebben, dan ga je daar je geluk beproeven.
Doe een leuk kaartje stiekem in zijn koffer voor hij vertrekt. Erg leuke verrassing en zo blijft hij aan je denken. :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:11:29 #297
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129962531
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Verkapte "zie mij van mijn zolderkamer komen"-post. :{w
pi_129962830
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Doe een leuk kaartje stiekem in zijn koffer voor hij vertrekt. Erg leuke verrassing en zo blijft hij aan je denken. :)
Die is goed! ^O^
pi_129962897
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee, maar als je al zeurt over dat stappen te duur is. Tsja dan heb je ook geen geld om samen leuke dingen te doen :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:47:44 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129964013
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Die koffer ga ik niet zien, want ik zie 'm waarschijnlijk dinsdag voor 't laatst en hij vertrekt op vrijdag...
Dus dan is welkom-thuis een goed alternatief, vind ik :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:48:12 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129964029
Hop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')