abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129831227

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:46:47 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129831248
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb die luxe. :)
_O- :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:49:55 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129831377
Is het weer zo ver....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:02:41 #4
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129831868
Oh, dus daar moet ik op gaan selecteren.. Filmkeuze!
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129831885
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb die luxe. :)
Dude. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129831968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oh, dus daar moet ik op gaan selecteren.. Filmkeuze!
Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129831991
Verhaaltje puntige knieën, dit :')
pi_129832038
Je voorkeuren zeggen natuurlijk helemaal niks over jou als persoon :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:09:11 #9
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129832097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:

[..]

Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst ;)
Bij mannen niet, nee haha. Er zijn ook maar weinig vrouwelijke Star Trek fans bijvoorbeeld ;) Mijn vrouw heeft er mee leren leven haha.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129832175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Verhaaltje puntige knieën, dit :')
Precies waar ik aan dacht :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:17:03 #11
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129832397
Vrouwen met lelijke enkels :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129832479
Jullie zeggen dat je bij Paiq foto's kunt beoordelen? Ben het nu al een tijdje aan het zoeken.... :{

Oww laat maar :')
pi_129832602
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen met lelijke enkels :r
Vrouwen met twee van die bulten op hun borstkas :r
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:26:04 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129832735
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129832767
Haha als ik op filmsmaak zou moeten afknappen zou ik nu nog weinig dates hebben gehad denk ik. Er was er maar één bij met dezelfde filmsmaak als ik.
pi_129832812
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op. :+
En je broertje is wel van de vrouwen ? ;)

"Nobody puts baby in a corner"
pi_129833144
Veel mensen die Paiq Select hebben of meesten gratis? :)
pi_129833178
Die tt klopt niet :{w
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129834422
Mooi toch, blijven de oppervlakkige types over voor de stumperds. :9 Soort zoekt soort toch? :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129834839
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
Mooi toch, blijven de oppervlakkige types over voor de stumperds. :9 Soort zoekt soort toch? :')
Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.

Aaaanyway, ik heb toevallig gister een heel leuk gesprek gehad over onder andere favoriete films en we hebben er alvast 3 die we samen willen kijken. Maarja, eerst maar eens een datum voor die eerste date. :D :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:29:35 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129834878
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.

Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijn ;)

voor het topique O+

pi_129834936
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.

Verder lijkt het mij (zeker online) vrij normaal om te filteren op de beperkte info die je hebt. En als er bij favoriete films dan toch per se en alleen 'the Hangover' staat is het next! :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 augustus 2013 @ 16:31:46 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129834944
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijn ;)

voor het topique O+

[ afbeelding ]
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129835377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb het een keer een maandje gehad, wel makkelijk dat je elke dag een nieuwe match krijgt en meer credits om eens een fotocheat uit te voeren, maar na die maand niet verlengd.

Vind het niet echt de centen waard
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129835508
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:49:08 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129835576
Ik heb dat met vrouwen en nespresso-koffiecupjes. Sommigen gaan altijd voor het blauwe cupje, ik kan dus helemaal niets met die types. Zegt ook heel veel over iemand, als diegene altijd voor het blauwe cupje gaat en nooit eens voor het gele cupje of desnoods het paarse cupje.

Gelukkig heb ik die luxe. :)
pi_129835609
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
Terwijl ik dit post realiseer ik me dat ik mensen wel degelijk om hun favoriete vakantieland zou kunnen afwijzen. Ik bedoel mensen die graag in eigen land, Belgie of Duitsland op vakantie gaan, zou wel een minpunt zijn. :@
pi_129835700
Beter kijk je naar de manier waarop de ander schrijft. Op basis daarvan valt met een beetje inzicht al een geweldig beeld van een persoon te vormen, zijn/haar intelligentie, humor, blik op de wereld, zelfvertrouwen, etc.

Van die mensen die typen als 12-jarigen, burgerlijke rendieren of generieke niemandjes: instant exit. Ookal zuipen ze nog zo graag Nespresso Groen.

Vrouwen die komma's geheel verkeerd plaatsen. :') Vrouwen die breezerpuntjes gebruiken (.. ipv ...), die 'tsjah' of 'muahahha' zeggen... tja. :')
pi_129835884
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
En waarom ook niet. Ook dat kan genoeg zeggen over een persoon om af te wijzen. Tenzij je echt wanhopig bent natuurlijk.
pi_129836213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat met vrouwen en nespresso-koffiecupjes. Sommigen gaan altijd voor het blauwe cupje, ik kan dus helemaal niets met die types. Zegt ook heel veel over iemand, als diegene altijd voor het blauwe cupje gaat en nooit eens voor het gele cupje of desnoods het paarse cupje.

Gelukkig heb ik die luxe. :)
Je kunt lullen wat je wilt. :')

Je filmsmaak zegt meer dan genoeg. Stel een gozer kijkt voornamelijk chick flicks. Grote kans dat het niet de meest mannelijke gozer is die je ooit hebt gezien en dus voor veel vrouwen zal afvallen.
pi_129836245
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.

Verder lijkt het mij (zeker online) vrij normaal om te filteren op de beperkte info die je hebt. En als er bij favoriete films dan toch per se en alleen 'the Hangover' staat is het next! :)
Je besteed anders wel je tijd aan mij :*
En om nu een vermakelijke film meteen te bestempelen als favoriet? En dan nog om iemand er op af te keuren... :') Kortzichtig.. Maar je zult er best gelukkig van worden neem ik aan :')
*** Nul Dertien ***
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:10:54 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129836262
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
Beter kijk je naar de manier waarop de ander schrijft. Op basis daarvan valt met een beetje inzicht al een geweldig beeld van een persoon te vormen, zijn/haar intelligentie, humor, blik op de wereld, zelfvertrouwen, etc.

Van die mensen die typen als 12-jarigen, burgerlijke rendieren of generieke niemandjes: instant exit. Ookal zuipen ze nog zo graag Nespresso Groen.

Vrouwen die komma's geheel verkeerd plaatsen. :') Vrouwen die breezerpuntjes gebruiken (.. ipv ...), die 'tsjah' of 'muahahha' zeggen... tja. :')
Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel op :')

Hoofdletters, punten, dat soort dingen moet toch wel kunnen zou je zeggen. Valt in de praktijk best vaak tegen alleen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129836307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je besteed anders wel je tijd aan mij :*
En om nu een vermakelijke film meteen te bestempelen als favoriet? En dan nog om iemand er op af te keuren... :') Kortzichtig.. Maar je zult er best gelukkig van worden neem ik aan :')
Maar ergens begint mij het gevoel te bekruipen dat ik beter de laatste pagina van het vorige topic kan doorlezen :D :')
*** Nul Dertien ***
pi_129836397
Nee, ik blijf bij mijn standpunt, je bent kortzichtig :Y
*** Nul Dertien ***
pi_129836666
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel op :')

Hoofdletters, punten, dat soort dingen moet toch wel kunnen zou je zeggen. Valt in de praktijk best vaak tegen alleen :')
Yeah, maar daarom een mooie benchmark. :') Ik ben nog nooit voor iemand gevallen die niet bovengemiddeld goed kon schrijven/typen/wat dan ook.

Andersom werkt het ook: mensen die op FB, WhatsApp of elders op internet een beetje degelijk kunnen babbelen, blijken voor mij vaak ook de leukere gesprekspartners in het echt te zijn. Meestal getuigt het gewoon van intelligentie en expressie-vermogen, etc etc. Van die starre houterige praatmaatjes met:

Hee

Haha.. jaa ;)

Heee!!

Jaa.lekker uit eten geweest met mn broer, jij..?!

Oke xD

Heb je ook broers en zussen?

... zero feelings. Hint: bovenstaande is gebaseerd op mijn 2-uur durende ervaring met Paiq. :')

Liever wat zwartgallige, intelligente en/of scherpe statements in de mix met wat vrolijke en vrouwelijke schattigheid. Dat SBS6-'ik zoek een gezellige en lieve en betrouwbare slanke man van maximaal 27 jaar oud' volk kan meteen verder rollen hier. :')

Sowieso de mensen die op zoek zeggen te zijn naar 'gezelligheid' zijn vaak zelf van die saaie sokken. Zorg eerst maar dat je zelf wat aan de tafel kunt brengen, mevrouw. 'Agressieve' en intelligente gesprekspartners zijn hot, dode huiskamermutsen zijn dat niet.

Zelfde geldt voor mensen die op Android typen.en tussen.elke paar woorden.een punt hebben zitten.enzo. :') Je stopt maar moeite in een gesprek verdomme, die tieten van je kan ik overal wel vinden.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:31:13 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129836865
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, maar daarom een mooie benchmark. :') Ik ben nog nooit voor iemand gevallen die niet bovengemiddeld goed kon schrijven/typen/wat dan ook.

Andersom werkt het ook: mensen die op FB, WhatsApp of elders op internet een beetje degelijk kunnen babbelen, blijken voor mij vaak ook de leukere gesprekspartners in het echt te zijn. Meestal getuigt het gewoon van intelligentie en expressie-vermogen, etc etc. Van die starre houterige praatmaatjes met:

Hee

Haha.. jaa ;)

Heee!!

Jaa.lekker uit eten geweest met mn broer, jij..?!

Oke xD

Heb je ook broers en zussen?

... zero feelings. Hint: bovenstaande is gebaseerd op mijn 2-uur durende ervaring met Paiq. :')

Liever wat zwartgallige, intelligente en/of scherpe statements in de mix met wat vrolijke en vrouwelijke schattigheid. Dat SBS6-'ik zoek een gezellige en lieve en betrouwbare slanke man van maximaal 27 jaar oud' volk kan meteen verder rollen hier. :') Sowieso de mensen die op zoek zeggen te zijn naar 'gezelligheid' zijn vaak van die saaie sokken. Zorg eerst maar dat je zelf wat aan de tafel kunt brengen, mevrouw.

Zelfde geldt voor mensen die op Android typen.en tussen.elke paar woorden.een punt hebben zitten.enzo. :') Je stopt maar moeite in een gesprek verdomme, die tieten van je kan ik overal wel vinden.
Hehe, zo waar :')

Op Paiq ook genoeg van dat soort hersenloos gemauwel gezien.

hey!!! hoessie?? lekker weertje hea, lekker terasje gedaan vandaag enn jij?

:')

Gelukkig nu iemand getroffen die én normaal kan typen én ook gewoon niet saai is (en daarnaast een goed uiterlijk heeft :7 )
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129836885
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef theKiD het volgende:
Nee, ik blijf bij mijn standpunt, je bent kortzichtig :Y
Veeleisend. :Y
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:35:36 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129836984
Ja ja.. het is me wat.
pi_129837004
Er wordt weer flink met 2 maten gemeten en in extremen gedacht....
pi_129837010
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hehe, zo waar :')

Op Paiq ook genoeg van dat soort hersenloos gemauwel gezien.

hey!!! hoessie?? lekker weertje hea, lekker terasje gedaan vandaag enn jij?

Gelukkig nu iemand getroffen die én normaal kan typen én ook gewoon niet saai is (en daarnaast een goed uiterlijk heeft :7 )
Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel. _O_

Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is. :') Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel. :') Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren. O+ Adorable.
pi_129837258
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel. _O_

Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is. :') Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel. :') Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren. O+ Adorable.
Dit contrast met de eisen in je andere posts _O-
Maar nice man ^O^

Maar inderdaad. Als een Paiq gesprek blijft bij dat enorm standaard "ik houd van reizen/ ik sport of loop hard/ wat hoop je hier te vinden?" Tsja dan wordt het niks en is het al snel een blok. :@
pi_129837293
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zo veel waarheid in één post ^O^
pi_129839371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik heb me toevallig gisteren aangemeld voor drie maanden Paiq Select. Maandag zou er een werkelijk prachtige dame aan me worden gekoppeld. Als een malle foto's beoordeeld in de hoop haar daar tegen te komen, maar tevergeefs. Dus toen maar gezwicht. Die commerciële rakkers weten je weer mooi op je zwakke plek te raken.

Maar goed, ik vind het wel prettig dat je wat meer selectiecriteria kan opgeven. Alleen de filmvoorkeur mist nog. Ik zou graag eens een liefhebster van Oost-Moldavische familiedrama's willen daten :+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:17:31 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129839823
Moldavische vrouwen :~
pi_129842926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moldavische vrouwen :~
Vrouwen uit Kiev O+
*** Nul Dertien ***
pi_129843774
Mannen :9~
pi_129843798
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Wolken het volgende:
Ik ben er eentje :@
pi_129844897
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze.. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 21:40:44 ]
  donderdag 8 augustus 2013 @ 21:45:15 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129845082
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef Wolken het volgende:
Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden :')
pi_129845243
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze.. :D
Ze heeft die luxe.

pi_129845299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...

Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.

Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
pi_129845380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...

Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.

Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van. o|O
pi_129845562
Als mensen struikelen over een bril, dan moeten ze dat lekker zelf weten.. Niet mijn probleem :P. Was alleen grappig om ze zo te zien gaan, en ja, daar mag gerust om gelachen worden.. Deed het zelf ook namelijk :z
pi_129845571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van. o|O
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
pi_129846001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
pi_129846166
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
pi_129846256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
Wel verslag komen doen hier he. O-)
pi_129846337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel verslag komen doen hier he. O-)
Maar natuurlijk :) Vind het ook leuk om dat van anderen te lezen.
pi_129846471
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden :')
Borsthaar :9~ Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.

Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd *O* .
pi_129846760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:

[..]

O+ Koppeldates

Het hangt wel een beetje af van de manier waarop. Zo'n gearrangeerde ontmoeting waar beide leidende voorwerpen heel toevallig aanwezig zijn en uiterst ongeforceerd met elkaar in gesprek raken vind ik dus helemaal niks. Geef gewoon haar nummer. Dan bel ik haar wel op voor een eventuele date, zonder een legioen in je rug priemende ogen.

Vrouwen smullen ervan inderdaad. Maar ik breng ook met alle liefde uitgebreid verslag uit.
pi_129846939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Wolken het volgende:

[..]

Borsthaar :9~ Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.

Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd *O* .
Mannen zijn meer dan borsthaar :'(
pi_129848383
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
pi_129848760
Als 23 jarige had ik het ook moeilijk op datingsites. Toen leerde ik uiteindelijk mijn toenmalige vriendin kennen en nadat het uit was zo'n 5 jaar later weer een poging gedaan en merkte dat ik toen veel meer aanspraak had :P. Oftewel, wacht nog een jaartje of 5 ;)
pi_129849092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Waar ben je naar op zoek?
pi_129849550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar ben je naar op zoek?
Een lieve slimme vrouw 18-23.
pi_129850415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Een lieve slimme vrouw 18-23.
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
pi_129851146
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
pi_129851349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Elke gescheiden man verdient een rebound
En er zal dus een vrouw hem die kans moeten bieden, of jij die vrouw bent hangt er vanaf wat je zelf verwacht van de date.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129851933
quote:

Daten kan toch nooit kwaad? Zeker als ie leuk is. Je merkt vanzelf wel of die scheiding nog invloed heeft of niet.
pi_129851960
Merk ook dat ik nu alweer de fout in ga.. Het moet allemaal perfect lijken en zijn, de verwachtingen weer lekker hoog..
Gewoon daten kan idd geen kwaad, we zien wel :)
pi_129852508
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq. ;)
pi_129854070
quote:
Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
pi_129854813
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
En ze heeft zelf ook niks meer van zich laten horen dus?
pi_129855051
Nee, niets meer laten horen.. Ik krijg van verschillende mensen, andere opties.. Raak er een beetje van in de war. Met rust laten of na het weekend zelf met een concrete afspraak / voorstel komen. Neig naar het eerste..
pi_129855156
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
pi_129855298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

Deze ervaringen heb ik ook, ben zelf ook 23. Heb HBO nu al 2 jaar geleden afgerond en ben zo'n beetje meteen gaan werken.
Ik had me voornamelijk aangemeld, omdat het op een beetje een kutmanier uitgegaan was met mijn ex en daardoor voelde ik me best kansloos.

Maar ik denk ook dat 23 toch nog iets te vroeg is voor een datingsite. Heb ondertussen alweer mee dan genoeg aandacht van vrouwen gekregen in real life en ik hou het daar voorlopig nog bij.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:19:58 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129855590
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:26:43 #78
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129855699
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.

Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.

En toen verloor ik mijn totale interesse :) Ieder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_129856522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef Wolken het volgende:
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:12 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129856638
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Zij vindt het blijkbaar al teveel moeite om in een week tijd jou ook maar enkele seconden een berichtje te sturen met de mededeling dat ze graag wil afspreken en wel om <datum> <tijd>.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:33 #81
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129856646
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
Ik zou er geen energie meer in steken eigenlijk. Denk dat zij niets voelt alleen dat niet durft / wil zeggen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_129856653
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker laten gaan joh! Als ze echt had willen afspreken had ze het de voorgaande 3 keer wel gedaan. Zonde van je tijd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:23:58 #83
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129856877
quote:

[..]

Bij poging 39 zegt ze opeens wel ja?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_129857093
quote:

[..]

Jezus man, gedraag je eens niet alsof dit de enige vrouw is die je kunt krijgen. Dit komt wel heel desperate over :')
pi_129857172
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

Anyway! Ben jij nu OFFICIAL met jouw exemplaar? :o

quote:

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 09-08-2013 10:50:10 ]
pi_129857416
Trouwens, voor wanneer je tegenslag/afwijzing krijgt, vaak menen ze er niets van.

(screenshot uit het archief)

Hierna was het snel geregeld. :') Niet zomaar opgeven dus, maar ook niet oneindig kweelende proposals voor 'dates' doen. Gewoon aansturen op dat je haar dan-en-dan wil zien, meer plan heb je eigenlijk niet nodig.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:56:48 #87
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129857665
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

[ afbeelding ]

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!
Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:10:05 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129857991
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
pi_129858454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:56 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
Had, niet meer actief. Maar was best wel veel, Engelstalig, denk aan stukjes als dit. :') Heb nog het een en ander in mijn notities op mijn telefoon. _O_

quote:
As a turbocharged hypomanic Dutch stallion and virtual virtuoso with a face that your mother could love, I find myself having a medium-hard time finding people that truly connect with me.
quote:
I’m really good at
Zaklopen, dansen, het bestelen van de rijke medemens. The usual suspects, doe er je voordeel mee.
quote:
I spend a lot of time thinking about
Giving into my cravings for raw meat, turning gay, why I never find Indian women attractive and about how all of this will be gone in less than 100 years. Why girls fix their hair like crazy and on what day of her menstrual cycle a female could be.

As a registered infojunkie, I naturally want to know, well... everything. Take things apart, soak up info and kick them back together, not necessarily in their original composition. I love science, psychology and trivia, and the whole 9 yards in between. "Why" and "why not" are certainly among my most-asked questions.
(ik lust niet eens rauw vlees)

quote:
Being a monogamous man of peace I have little to no use for an army of women. All you competing prom queens can strut your high horse & heels elsewhere. I'm an old-fashioned, Herculean and delicate missionary who wants it done by the books, ultimately striving for lights off, elevator music and fizzy Jewish grapefruit juice in crystal grails. Love me and I'll try to love you back.
quote:
You should message me if
you have this carnal, primal and raging desire to breed a whole bunch of healthy children in a controlled environment with dim lights, non-free snacks and a truckload of pre-warmed pillows.

Kidding, I'm not nearly that virile. We'd discuss, argue, laugh and play chess. And food, don't forget the food. Sounds good? Sure does. Hit me up, I do smile, don't bite and I'm right here.
En wanneer ik dan een interessant profiel had gevonden (lees: wilde haar wel in de reals meeten), ging het bijvoorbeeld zoals dit. Gewoon to the point vanaf je eerste bericht.

quote:
Piqued, we'll do. Let's exchange digits and meet up later this week.

- <mijn naam>

---

Are you sure we'll do? You are a male version of myself, with a slightly more arrogant attitude. That might just turn out to be.. a bittersweet disaster.

- Sylvia

---

Haha yeah, that right there sounds perfectly plausible. Who knows, we are absolutely free to find it out. Nice talking to you, Sylvia.

---

Of course it does, I rarely draw implausible conclusions and my social constructions of reality are solid, indestructible bridges.

Anyway, nice to meet you. Fijn lichaam, haha, heb je ook een gezicht voor me?
:'), had nog niet eens een duidelijke foto van mijn gezicht daar. Blijkbaar begreep ze dat ik eveneens Nederlands was, dus dan switch je gewoon. Vanaf daar nummers en nog twee foto's uitgewisseld (WhatsApp), daarna een dag radiostilte en de avond erop afgesproken. :) 24, leuke en spontane intelligente jongedame.

Hoewel, meestal deed ik wel mijn best om in mijn eerste bericht inhoudelijk te reageren op een profiel. :D Dat hoeft dus niet altijd, maar ik heb met eigen ogen ook gezien hoe bovenstaande jongedame op haar telefoon "heyy hoe gaat het" berichten van anderen uit haar inbox gooide zonder te lezen. Lachend. Sexy. _O_

Je moet gewoon opvallen en to-the-point zijn, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
pi_129859197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')

Wederom een oneliner als opening, maakt het makkelijker voor haar om te reageren en "hey alles goed" is gewoon instant exit bij 90%,

Het mooie aan online dating was dat je gemakkelijker in contact kan komen met oudere chicks. Denk dus aan 26 enzo. In het echt lijk ik daar echt nog te jong/schattig voor (aanspreken met uitgaan ofzo, als je ze daar al ziet dan), maar na een 'kennismaking' online was het ineens wel mogelijk. :P

Schuw dus niet om via die weg 'oudere' dames te benaderen. Na bovenstaande 'kickoff' had je genoeg voor een leuk en origineel gesprek.

Mijn profiel was in het Engels en mijn eerste bericht altijd ook. Wat me opviel is dat sommige meisjes Engels bleven praten, ookal hadden ze kunnen zien dat je Nederlands was. :')

Je zou dan denken dat ze die 'language barrier' fijn vinden in het begin, een soort 'blur' waardoor het minder ongemakkelijk is om te communiceren? Stof tot nadenken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:58:02 #91
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129859420
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...

[ Bericht 22% gewijzigd door Zihuatanejo op 09-08-2013 12:06:17 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:06:13 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129859767
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
pi_129860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...
Yep, OkC. En ik snap het wel, zoiets is leuker om te doen en gemakkelijker + vermakelijker voor vrouwen, ze kunnen er makkelijker op reageren, lachen meer, etc. :P Bovendien ben je daarmee anders dan de 'concurrentie'.

Sowieso zijn de Nederlandse vrouwen op OkC wel leuker dan de meesten op datingsites, denk ik. Maar de klassieke 'Paiq-proleten' heb je ook, je pikt ze er snel uit. Daar kan ik persoonlijk gewoon niet mee overweg en ze intrigeren me ook niet. Voorbeeld:

quote:
What I’m doing with my life

Eigelijk ben ik interieurstyliste maar ik zie mezelf dat niet jaren doen en daarom ben Ik net begonnen met een studie over gezonde voeding en om mensen te helpen revalideren met gezonde voeding.

I’m really good at
Niks doen

The first things people usually notice about me
Ogen

Favorite books, movies, shows, music, and food
50 tinten grijs!!

The six things I could never do without
Vrienden
telefoon
make-up
familie
stijltang
gezelligheid
Right... ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
Hahaha, was BoL, was. _O_ Inmiddels helemaal happy met mijn lieve Mrs. Maus, dus OkC aan de wilgen gehangen. O+

En wat betreft dat laatste, het kan ook backfiren. :') Al ben je soms gewoon niet serieus natuurlijk. :')

pi_129860160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Met een vleugje bewijsdrang.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129860282
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Met een vleugje bewijsdrang.
Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
pi_129860503
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
Whehe. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129860627
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:35:24 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129860739
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef Dale. het volgende:
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:38:41 #99
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129860843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
That would be great :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:43:42 #100
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129861031
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')
Werken en studeren :') :D Krijg je ervan als je een luie zak bent :P Maar goed, diploma volgt snel :) Ah joh, geniet van je studentenleven zou ik zeggen! En Groningen is gewoon _O_

23 jaartjes jong. Ze komt uit Flevoland. Klinkt oppervlakkig maar ik heb niet zoveel met Friese vrouwen, zeker niet die die-hard Tsjitskes en Aafkes. Uitzonderingen daargelaten :) Mijn langste relatie was wel met een Friezin, dus ja, fuck logic enzo :')

Whehe, jouw aanpak is wel geniaal, maar het zou niet bij mij passen. Die (gespeelde) arrogantie matcht niet met wie ik echt ben. Ben eigenlijk best wel een softie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')