Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijstquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Oh, dus daar moet ik op gaan selecteren.. Filmkeuze!
Bij mannen niet, nee haha. Er zijn ook maar weinig vrouwelijke Star Trek fans bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst
Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Wolken het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriend me niet geselecteerd op filmkeuze. Dirty Dancing staat niet bepaald bij iedereen bovenaan de favorietenlijst
En je broertje is wel van de vrouwen ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik moet je koppelen aan mijn broertje. DIe is daar ook gek op.
Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
Mooi toch, blijven de oppervlakkige types over voor de stumperds.Soort zoekt soort toch?
Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.
Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat kom jij vervelend over in je posts zeg. Misschien ben je op dates wel heel leuk ofzo, maar hier vind ik je vrij arrogant klinken.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, tja, zal de onzekerheid wel zijn
voor het topique
[ afbeelding ]
Ik heb het een keer een maandje gehad, wel makkelijk dat je elke dag een nieuwe match krijgt en meer credits om eens een fotocheat uit te voeren, maar na die maand niet verlengd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Veel mensen die Paiq Select hebben of meesten gratis?
Terwijl ik dit post realiseer ik me dat ik mensen wel degelijk om hun favoriete vakantieland zou kunnen afwijzen. Ik bedoel mensen die graag in eigen land, Belgie of Duitsland op vakantie gaan, zou wel een minpunt zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
En waarom ook niet. Ook dat kan genoeg zeggen over een persoon om af te wijzen. Tenzij je echt wanhopig bent natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wijs mensen altijd af om hun favoriete vakantieland. Mensen die naar Spanje gaan, zijn gewoon niet mijn type.
Je kunt lullen wat je wilt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:49 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat met vrouwen en nespresso-koffiecupjes. Sommigen gaan altijd voor het blauwe cupje, ik kan dus helemaal niets met die types. Zegt ook heel veel over iemand, als diegene altijd voor het blauwe cupje gaat en nooit eens voor het gele cupje of desnoods het paarse cupje.
Gelukkig heb ik die luxe.
Je besteed anders wel je tijd aan mijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ben ik ook. Er zijn maar erg weinig mensen interessant genoeg om mijn tijd aan te besteden.
Verder lijkt het mij (zeker online) vrij normaal om te filteren op de beperkte info die je hebt. En als er bij favoriete films dan toch per se en alleen 'the Hangover' staat is het next!
Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel opquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
Beter kijk je naar de manier waarop de ander schrijft. Op basis daarvan valt met een beetje inzicht al een geweldig beeld van een persoon te vormen, zijn/haar intelligentie, humor, blik op de wereld, zelfvertrouwen, etc.
Van die mensen die typen als 12-jarigen, burgerlijke rendieren of generieke niemandjes: instant exit. Ookal zuipen ze nog zo graag Nespresso Groen.
Vrouwen die komma's geheel verkeerd plaatsen.Vrouwen die breezerpuntjes gebruiken (.. ipv ...), die 'tsjah' of 'muahahha' zeggen... tja.
Maar ergens begint mij het gevoel te bekruipen dat ik beter de laatste pagina van het vorige topic kan doorlezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je besteed anders wel je tijd aan mij![]()
En om nu een vermakelijke film meteen te bestempelen als favoriet? En dan nog om iemand er op af te keuren...Kortzichtig.. Maar je zult er best gelukkig van worden neem ik aan
Yeah, maar daarom een mooie benchmark.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Ik let hier ook best wel op
Hoofdletters, punten, dat soort dingen moet toch wel kunnen zou je zeggen. Valt in de praktijk best vaak tegen alleen
Hehe, zo waarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, maar daarom een mooie benchmark.Ik ben nog nooit voor iemand gevallen die niet bovengemiddeld goed kon schrijven/typen/wat dan ook.
Andersom werkt het ook: mensen die op FB, WhatsApp of elders op internet een beetje degelijk kunnen babbelen, blijken voor mij vaak ook de leukere gesprekspartners in het echt te zijn. Meestal getuigt het gewoon van intelligentie en expressie-vermogen, etc etc. Van die starre houterige praatmaatjes met:
Hee
Haha.. jaa
Heee!!
Jaa.lekker uit eten geweest met mn broer, jij..?!
Oke xD
Heb je ook broers en zussen?
... zero feelings. Hint: bovenstaande is gebaseerd op mijn 2-uur durende ervaring met Paiq.
Liever wat zwartgallige, intelligente en/of scherpe statements in de mix met wat vrolijke en vrouwelijke schattigheid. Dat SBS6-'ik zoek een gezellige en lieve en betrouwbare slanke man van maximaal 27 jaar oud' volk kan meteen verder rollen hier.Sowieso de mensen die op zoek zeggen te zijn naar 'gezelligheid' zijn vaak van die saaie sokken. Zorg eerst maar dat je zelf wat aan de tafel kunt brengen, mevrouw.
Zelfde geldt voor mensen die op Android typen.en tussen.elke paar woorden.een punt hebben zitten.enzo.Je stopt maar moeite in een gesprek verdomme, die tieten van je kan ik overal wel vinden.
Veeleisend.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef theKiD het volgende:
Nee, ik blijf bij mijn standpunt, je bent kortzichtig
Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe, zo waar
Op Paiq ook genoeg van dat soort hersenloos gemauwel gezien.
hey!!! hoessie?? lekker weertje hea, lekker terasje gedaan vandaag enn jij?
Gelukkig nu iemand getroffen die én normaal kan typen én ook gewoon niet saai is (en daarnaast een goed uiterlijk heeft)
Dit contrast met de eisen in je andere postsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel.
Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is.Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel.
Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren.
Adorable.
Ik heb me toevallig gisteren aangemeld voor drie maanden Paiq Select. Maandag zou er een werkelijk prachtige dame aan me worden gekoppeld. Als een malle foto's beoordeeld in de hoop haar daar tegen te komen, maar tevergeefs. Dus toen maar gezwicht. Die commerciële rakkers weten je weer mooi op je zwakke plek te raken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Veel mensen die Paiq Select hebben of meesten gratis?
Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vindenquote:
Ze heeft die luxe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze..
Hahaha (sorry)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze..
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...
Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.
Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
Wel verslag komen doen hier he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
Borsthaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Mannen zijn meer dan borsthaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
BorsthaarVoor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.
Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.
Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.quote:
Elke gescheiden man verdient een reboundquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?
Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Daten kan toch nooit kwaad? Zeker als ie leuk is. Je merkt vanzelf wel of die scheiding nog invloed heeft of niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?
Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
En ze heeft zelf ook niks meer van zich laten horen dus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
Deze ervaringen heb ik ook, ben zelf ook 23. Heb HBO nu al 2 jaar geleden afgerond en ben zo'n beetje meteen gaan werken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.
Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Doe mijn bestquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel.
Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is.Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel.
Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren.
Adorable.
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef Wolken het volgende:
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
Ik zou er geen energie meer in steken eigenlijk. Denk dat zij niets voelt alleen dat niet durft / wil zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
Lekker laten gaan joh! Als ze echt had willen afspreken had ze het de voorgaande 3 keer wel gedaan. Zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
Bij poging 39 zegt ze opeens wel ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jezus man, gedraag je eens niet alsof dit de enige vrouw is die je kunt krijgen. Dit komt wel heel desperate overquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe mijn best
Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan.
Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga.
Anyway! Ben jij nu OFFICIAL met jouw exemplaar?
[..]
No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..?Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen.
[ afbeelding ]
Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.
Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe.Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.
Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!
Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan.
Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga.
Anyway! Ben jij nu OFFICIAL met jouw exemplaar?
Had, niet meer actief. Maar was best wel veel, Engelstalig, denk aan stukjes als dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
quote:As a turbocharged hypomanic Dutch stallion and virtual virtuoso with a face that your mother could love, I find myself having a medium-hard time finding people that truly connect with me.
quote:I’m really good at
Zaklopen, dansen, het bestelen van de rijke medemens. The usual suspects, doe er je voordeel mee.
(ik lust niet eens rauw vlees)quote:I spend a lot of time thinking about
Giving into my cravings for raw meat, turning gay, why I never find Indian women attractive and about how all of this will be gone in less than 100 years. Why girls fix their hair like crazy and on what day of her menstrual cycle a female could be.
As a registered infojunkie, I naturally want to know, well... everything. Take things apart, soak up info and kick them back together, not necessarily in their original composition. I love science, psychology and trivia, and the whole 9 yards in between. "Why" and "why not" are certainly among my most-asked questions.
quote:Being a monogamous man of peace I have little to no use for an army of women. All you competing prom queens can strut your high horse & heels elsewhere. I'm an old-fashioned, Herculean and delicate missionary who wants it done by the books, ultimately striving for lights off, elevator music and fizzy Jewish grapefruit juice in crystal grails. Love me and I'll try to love you back.
En wanneer ik dan een interessant profiel had gevonden (lees: wilde haar wel in de reals meeten), ging het bijvoorbeeld zoals dit. Gewoon to the point vanaf je eerste bericht.quote:You should message me if
you have this carnal, primal and raging desire to breed a whole bunch of healthy children in a controlled environment with dim lights, non-free snacks and a truckload of pre-warmed pillows.
Kidding, I'm not nearly that virile. We'd discuss, argue, laugh and play chess. And food, don't forget the food. Sounds good? Sure does. Hit me up, I do smile, don't bite and I'm right here.
quote:Piqued, we'll do. Let's exchange digits and meet up later this week.
- <mijn naam>
---
Are you sure we'll do? You are a male version of myself, with a slightly more arrogant attitude. That might just turn out to be.. a bittersweet disaster.
- Sylvia
---
Haha yeah, that right there sounds perfectly plausible. Who knows, we are absolutely free to find it out. Nice talking to you, Sylvia.
---
Of course it does, I rarely draw implausible conclusions and my social constructions of reality are solid, indestructible bridges.
Anyway, nice to meet you. Fijn lichaam, haha, heb je ook een gezicht voor me?
Yep, same thoughts.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goedWerk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw
Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd
Yep, OkC. En ik snap het wel, zoiets is leuker om te doen en gemakkelijker + vermakelijker voor vrouwen, ze kunnen er makkelijker op reageren, lachen meer, etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.
Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...
Right...quote:What I’m doing with my life
Eigelijk ben ik interieurstyliste maar ik zie mezelf dat niet jaren doen en daarom ben Ik net begonnen met een studie over gezonde voeding en om mensen te helpen revalideren met gezonde voeding.
I’m really good at
Niks doen
The first things people usually notice about me
Ogen
Favorite books, movies, shows, music, and food
50 tinten grijs!!
The six things I could never do without
Vrienden
telefoon
make-up
familie
stijltang
gezelligheid
Hahaha, was BoL, was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
Met een vleugje bewijsdrang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoektquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef Dale. het volgende:
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus
That would be greatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
Werken en studerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, same thoughts.En yeah, jij werkt al.
Nice man, ik ben nog maar een jonge student.
In Groningen, dat dan weer wel.
Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde?Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |