Hahaha (sorry)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, net op Paiq een speeddate gehad.. Ziet ze mijn foto, draag je een bril?? Daar val ik niet op.. *klik en weg was ze..
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hahaha (sorry)
Wel duidelijk in ieder geval dan...
Ondertussen proberen mn vrienden me aan een aantal mensen te koppelen... 'kom gaan we daar wat drinken en dan vraag je zijn nummer'. Zaterdag moet je naar mn werk komen, want dan is hij er ook. 'Dan en dan ga ik met die en die uit, en jij moet ook mee'.
Wel heel leuk en lief, maar weet niet zo heel goed hoe ik daarmee om moet gaan. (wel leuke mannen opzich).
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Vrouwen inderdaad. Ze bedoelen het wel goed.
Maar mijn eerste reactie is: Allemaal leuk enzo... maar als ze mij leuk vinden kunnen ze toch ook naar mij toe? En waarom hebben ze dat dan nooit eerder gedaan? (de een komt altijd in de kroeg waar ik heel lang gewerkt heb, de ander heeft me laatst al een keer thuis gebracht en niks gebeurd).
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet wat voor type mannen het zijn, veel mannen zijn ook geen helden als het op initiatief nemen aankomt. Als je het echt leuke mannen vindt, waarom niet, ga ervoor.
Wel verslag komen doen hier he.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja,.. dat zal moeten. Anders kom ik er nooit achter denk ik...
Borsthaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen er leuk aan vinden
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow god, ik krijg daar echt de kriebels van als mensen me proberen te koppelen. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Mannen zijn meer dan borsthaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
BorsthaarVoor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.
Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.
Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.quote:
Elke gescheiden man verdient een reboundquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?
Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Daten kan toch nooit kwaad? Zeker als ie leuk is. Je merkt vanzelf wel of die scheiding nog invloed heeft of niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?
Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
En ze heeft zelf ook niks meer van zich laten horen dus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |