abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129846939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Wolken het volgende:

[..]

Borsthaar :9~ Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet. Zal toch iets van instinct zijn.

Ik heb 1 keer een vriendin van me gekoppeld aan een kennis van me en die zijn een paar weken geleden getrouwd *O* .
Mannen zijn meer dan borsthaar :'(
pi_129848383
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
pi_129848760
Als 23 jarige had ik het ook moeilijk op datingsites. Toen leerde ik uiteindelijk mijn toenmalige vriendin kennen en nadat het uit was zo'n 5 jaar later weer een poging gedaan en merkte dat ik toen veel meer aanspraak had :P. Oftewel, wacht nog een jaartje of 5 ;)
pi_129849092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met de belabberde gesprekken op PaiQ en de meeste vrouwen waar ik mee gematched word.

Wat is op dit moment volgens jullie de beste datingsite voor mij als hoogopgeleide man van 23 en waarop ik in elk geval wel een soort van kans zou kunnen maken?
Waar ben je naar op zoek?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129849550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar ben je naar op zoek?
Een lieve slimme vrouw 18-23.
pi_129850415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Een lieve slimme vrouw 18-23.
Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
pi_129851146
Weethetevennietmeer, hoe is het nu?

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
pi_129851349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Sannne het volgende:

Hier weer helemaal blij. Paar leuke contacten, waarvan 2 potentieel datekandidaat.. Blijf Lexa leuk vinden!
1 van die mannen is wel heel erg leuk, alleen hij schrijft belabberd.. Nouja, doorheen kijken maar..
Hij komt alleen net uit een scheiding en ik zou dan zijn allereerste date zijn. Vrij pril allemaal nog die scheiding, dus ik weet niet of het zo verstandig is daarmee te gaan daten?
Elke gescheiden man verdient een rebound
En er zal dus een vrouw hem die kans moeten bieden, of jij die vrouw bent hangt er vanaf wat je zelf verwacht van de date.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129851933
quote:

Daten kan toch nooit kwaad? Zeker als ie leuk is. Je merkt vanzelf wel of die scheiding nog invloed heeft of niet.
pi_129851960
Merk ook dat ik nu alweer de fout in ga.. Het moet allemaal perfect lijken en zijn, de verwachtingen weer lekker hoog..
Gewoon daten kan idd geen kwaad, we zien wel :)
pi_129852508
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Die zijn helaas erg zeldzaam op datingsites. Ws omdat de meesten nog studeren en elk weekend in de stad hangen.
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq. ;)
pi_129854070
quote:
Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
pi_129854813
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb besloten om de dame in kwestie met rust te laten en verder te kijken...
En ze heeft zelf ook niks meer van zich laten horen dus?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129855051
Nee, niets meer laten horen.. Ik krijg van verschillende mensen, andere opties.. Raak er een beetje van in de war. Met rust laten of na het weekend zelf met een concrete afspraak / voorstel komen. Neig naar het eerste..
pi_129855156
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
pi_129855298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

Deze ervaringen heb ik ook, ben zelf ook 23. Heb HBO nu al 2 jaar geleden afgerond en ben zo'n beetje meteen gaan werken.
Ik had me voornamelijk aangemeld, omdat het op een beetje een kutmanier uitgegaan was met mijn ex en daardoor voelde ik me best kansloos.

Maar ik denk ook dat 23 toch nog iets te vroeg is voor een datingsite. Heb ondertussen alweer mee dan genoeg aandacht van vrouwen gekregen in real life en ik hou het daar voorlopig nog bij.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:19:58 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129855590
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gratz man, wees er zuinig op. Hier hetzelfde, en ze lijkt wat betreft ad rem & intellect nog aan me gewaagd te zijn ook, voor een ware narcist als ik is dat sowieso al erg interessant materieel. _O_

Enige echte minpunt is dat ze een fucking Yellow Claw groupie is. :') Als er iets hersenloze stampmuziek is dan is dat het wel. :') Maar hey, het is wel schattig. Zo'n klein meisje en dan zo hyperactief heen en weer te stuiteren. O+ Adorable.
Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:26:43 #78
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129855699
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.

Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.

En toen verloor ik mijn totale interesse :) Ieder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_129856522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef Wolken het volgende:
Zou je anders serieus nog een vijfde poging willen wagen om iets af te spreken? Waar is je eigenwaarde heen gegaan?
Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:12 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129856638
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Zij vindt het blijkbaar al teveel moeite om in een week tijd jou ook maar enkele seconden een berichtje te sturen met de mededeling dat ze graag wil afspreken en wel om <datum> <tijd>.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:12:33 #81
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129856646
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit wordt dan poging no. 4. Alleen dan wel smart gemaakt, met concrete dag, datum en tijd. De voorstellen waren de vorige keer gebaseerd op, laat haar maar specifiek iets aangeven. Daarom zeg ik ook, neig naar het laten gaan..
Ik zou er geen energie meer in steken eigenlijk. Denk dat zij niets voelt alleen dat niet durft / wil zeggen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_129856653
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker laten gaan joh! Als ze echt had willen afspreken had ze het de voorgaande 3 keer wel gedaan. Zonde van je tijd.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:23:58 #83
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129856877
quote:

[..]

Bij poging 39 zegt ze opeens wel ja?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_129857093
quote:

[..]

Jezus man, gedraag je eens niet alsof dit de enige vrouw is die je kunt krijgen. Dit komt wel heel desperate over :')
pi_129857172
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Doe mijn best :)

Ach, dat zie je maar door de vingers, Panzer. Iedereen heeft zijn/haar fascinaties, rare hobby's etc. Maar klinkt goed, man. Wonen jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt? Jij komt toch ook uit het hoge noorden?
True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

Anyway! Ben jij nu OFFICIAL met jouw exemplaar? :o

quote:

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 09-08-2013 10:50:10 ]
pi_129857416
Trouwens, voor wanneer je tegenslag/afwijzing krijgt, vaak menen ze er niets van.

(screenshot uit het archief)

Hierna was het snel geregeld. :') Niet zomaar opgeven dus, maar ook niet oneindig kweelende proposals voor 'dates' doen. Gewoon aansturen op dat je haar dan-en-dan wil zien, meer plan heb je eigenlijk niet nodig.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:56:48 #87
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129857665
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

True! Zij woont in Amsterdam, en vanwege stage/vakantie was het ideaal om hier vaker te zijn. Hierna mijn laatste jaar in Groningen, dus dat wordt enigszins afzien dan. :')

Denk er sterk aan om een kwart/halfjaar 'off' te nemen, mooi focussen op andere dingen. Blijft uitstel van executie natuurlijk, helemaal wanneer ik daarna een halfjaar naar de US ga. :P

[..]

No offense, maar dit klinkt inderdaad wel erg wanhopig. Sowieso lijkt het hier vaak alsof er heel krampachtig wordt gedaan, zitten jullie hier echt weken te chatten enzo en dan nog steeds geen date..? ;( Dan zou je er toch heel snel klaar mee zijn? Online dating is juist ideaal omdat het efficiënt is, makkelijk filteren en snel shit regelen. :o

[ afbeelding ]

Twee berichten later heb je haar nummer, draai er niet omheen.

Bij mij was het maximaal (!) 3 dagen wat berichten sturen en dan afspreken, om vervolgens diezelfde dag nog voor the kill te gaan. Een wervelend profiel wat eruit springt in combinatie met 'vriendelijke' agressiviteit/initiatief doet een hoop. Meeste vrouwen lijken ook niet te zitten wachten op dat trage, saaie gedoe. :P Maak veel scherpe grappen, vermijd de clichés.

Elkaar-niet-voor-de-gek houden & to-the-point is geen overbodige luxe. Cut your losses man!
Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:10:05 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129857991
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129858454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:56 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Grappige berichtje. Ik vraag me af wat je allemaal in je profiel heb staan?
Had, niet meer actief. Maar was best wel veel, Engelstalig, denk aan stukjes als dit. :') Heb nog het een en ander in mijn notities op mijn telefoon. _O_

quote:
As a turbocharged hypomanic Dutch stallion and virtual virtuoso with a face that your mother could love, I find myself having a medium-hard time finding people that truly connect with me.
quote:
I’m really good at
Zaklopen, dansen, het bestelen van de rijke medemens. The usual suspects, doe er je voordeel mee.
quote:
I spend a lot of time thinking about
Giving into my cravings for raw meat, turning gay, why I never find Indian women attractive and about how all of this will be gone in less than 100 years. Why girls fix their hair like crazy and on what day of her menstrual cycle a female could be.

As a registered infojunkie, I naturally want to know, well... everything. Take things apart, soak up info and kick them back together, not necessarily in their original composition. I love science, psychology and trivia, and the whole 9 yards in between. "Why" and "why not" are certainly among my most-asked questions.
(ik lust niet eens rauw vlees)

quote:
Being a monogamous man of peace I have little to no use for an army of women. All you competing prom queens can strut your high horse & heels elsewhere. I'm an old-fashioned, Herculean and delicate missionary who wants it done by the books, ultimately striving for lights off, elevator music and fizzy Jewish grapefruit juice in crystal grails. Love me and I'll try to love you back.
quote:
You should message me if
you have this carnal, primal and raging desire to breed a whole bunch of healthy children in a controlled environment with dim lights, non-free snacks and a truckload of pre-warmed pillows.

Kidding, I'm not nearly that virile. We'd discuss, argue, laugh and play chess. And food, don't forget the food. Sounds good? Sure does. Hit me up, I do smile, don't bite and I'm right here.
En wanneer ik dan een interessant profiel had gevonden (lees: wilde haar wel in de reals meeten), ging het bijvoorbeeld zoals dit. Gewoon to the point vanaf je eerste bericht.

quote:
Piqued, we'll do. Let's exchange digits and meet up later this week.

- <mijn naam>

---

Are you sure we'll do? You are a male version of myself, with a slightly more arrogant attitude. That might just turn out to be.. a bittersweet disaster.

- Sylvia

---

Haha yeah, that right there sounds perfectly plausible. Who knows, we are absolutely free to find it out. Nice talking to you, Sylvia.

---

Of course it does, I rarely draw implausible conclusions and my social constructions of reality are solid, indestructible bridges.

Anyway, nice to meet you. Fijn lichaam, haha, heb je ook een gezicht voor me?
:'), had nog niet eens een duidelijke foto van mijn gezicht daar. Blijkbaar begreep ze dat ik eveneens Nederlands was, dus dan switch je gewoon. Vanaf daar nummers en nog twee foto's uitgewisseld (WhatsApp), daarna een dag radiostilte en de avond erop afgesproken. :) 24, leuke en spontane intelligente jongedame.

Hoewel, meestal deed ik wel mijn best om in mijn eerste bericht inhoudelijk te reageren op een profiel. :D Dat hoeft dus niet altijd, maar ik heb met eigen ogen ook gezien hoe bovenstaande jongedame op haar telefoon "heyy hoe gaat het" berichten van anderen uit haar inbox gooide zonder te lezen. Lachend. Sexy. _O_

Je moet gewoon opvallen en to-the-point zijn, dat is het beste advies wat ik je kan geven.
pi_129859197
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ah ja, dat wordt lastig maar niet onmogelijk natuurlijk. Als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan, that is. Komt vast goed :) Werk vanaf eind augustus ook in Groningen, btw :P

Nee man. Beginstadium nog. Maar eerste indrukken zijn goed, dus ben benieuwd :)
Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')

Wederom een oneliner als opening, maakt het makkelijker voor haar om te reageren en "hey alles goed" is gewoon instant exit bij 90%,

Het mooie aan online dating was dat je gemakkelijker in contact kan komen met oudere chicks. Denk dus aan 26 enzo. In het echt lijk ik daar echt nog te jong/schattig voor (aanspreken met uitgaan ofzo, als je ze daar al ziet dan), maar na een 'kennismaking' online was het ineens wel mogelijk. :P

Schuw dus niet om via die weg 'oudere' dames te benaderen. Na bovenstaande 'kickoff' had je genoeg voor een leuk en origineel gesprek.

Mijn profiel was in het Engels en mijn eerste bericht altijd ook. Wat me opviel is dat sommige meisjes Engels bleven praten, ookal hadden ze kunnen zien dat je Nederlands was. :')

Je zou dan denken dat ze die 'language barrier' fijn vinden in het begin, een soort 'blur' waardoor het minder ongemakkelijk is om te communiceren? Stof tot nadenken.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:58:02 #91
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129859420
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...

[ Bericht 22% gewijzigd door Zihuatanejo op 09-08-2013 12:06:17 ]
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:06:13 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129859767
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
pi_129860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Zihuatanejo het volgende:
OKcupid toch? Ik heb me een keer ingeschreven, alleen na 2 jaar nog niets mee gedaan.

Je moet me trouwens denken aan een kerel die schreef dat hij alcoholverslaafd is en losse handjes heeft. En het werkte ook nog...
Yep, OkC. En ik snap het wel, zoiets is leuker om te doen en gemakkelijker + vermakelijker voor vrouwen, ze kunnen er makkelijker op reageren, lachen meer, etc. :P Bovendien ben je daarmee anders dan de 'concurrentie'.

Sowieso zijn de Nederlandse vrouwen op OkC wel leuker dan de meesten op datingsites, denk ik. Maar de klassieke 'Paiq-proleten' heb je ook, je pikt ze er snel uit. Daar kan ik persoonlijk gewoon niet mee overweg en ze intrigeren me ook niet. Voorbeeld:

quote:
What I’m doing with my life

Eigelijk ben ik interieurstyliste maar ik zie mezelf dat niet jaren doen en daarom ben Ik net begonnen met een studie over gezonde voeding en om mensen te helpen revalideren met gezonde voeding.

I’m really good at
Niks doen

The first things people usually notice about me
Ogen

Favorite books, movies, shows, music, and food
50 tinten grijs!!

The six things I could never do without
Vrienden
telefoon
make-up
familie
stijltang
gezelligheid
Right... ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd pantermuis, hier ook al aanwezig? En zo mogelijk nog arroganter/narcistischer. Verder volledig met je eens overigens.
Hahaha, was BoL, was. _O_ Inmiddels helemaal happy met mijn lieve Mrs. Maus, dus OkC aan de wilgen gehangen. O+

En wat betreft dat laatste, het kan ook backfiren. :') Al ben je soms gewoon niet serieus natuurlijk. :')

pi_129860160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Met een vleugje bewijsdrang.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129860282
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Met een vleugje bewijsdrang.
Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
pi_129860503
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb jaren als wereldvreemde Auschwitzmaus geleefd, laat mij nu even mijn jeugd inhalen Fas.
Whehe. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129860627
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:35:24 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129860739
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef Dale. het volgende:
Dat Lexa is dus ook niks. Je moet perse gaan betalen... No way dus :')
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:38:41 #99
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_129860843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

That would be great :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:43:42 #100
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129861031
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yep, same thoughts. :D En yeah, jij werkt al. :o Nice man, ik ben nog maar een jonge student. :') In Groningen, dat dan weer wel.

Hoe oud is je potential significant other eigenlijk? En is het een Friese hinde? :D Over leeftijd gesproken, ging net door mijn archieven heen en dit wil ik je niet onthouden. :')
Werken en studeren :') :D Krijg je ervan als je een luie zak bent :P Maar goed, diploma volgt snel :) Ah joh, geniet van je studentenleven zou ik zeggen! En Groningen is gewoon _O_

23 jaartjes jong. Ze komt uit Flevoland. Klinkt oppervlakkig maar ik heb niet zoveel met Friese vrouwen, zeker niet die die-hard Tsjitskes en Aafkes. Uitzonderingen daargelaten :) Mijn langste relatie was wel met een Friezin, dus ja, fuck logic enzo :')

Whehe, jouw aanpak is wel geniaal, maar het zou niet bij mij passen. Die (gespeelde) arrogantie matcht niet met wie ik echt ben. Ben eigenlijk best wel een softie :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:08:48 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129861810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129867198
Mijn broertje heeft een fake profiel gemaakt van een meid, en is al weken aan het chatten met een maat van mij :') _____!!!!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:30:22 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129867236
Best kansloos, eigenlijk.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:43:25 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867735
Ik sta al een tijdje ingeschreven bij RP, lekker profielen kijken...Maar doe eigenlijk helemaal niks meer met internetdaten....
Nou ben ik geen betalend lid, maar krijg de laatste tijd regelmatig berichtjes _O-
Ik heb alleen geen zin om te betalen omdat ik toch weet dat ik niet veel online dating meer zal doen...

Nou krijg ik dus een berichtje, best lekker spontaan ook :) (en ja ze ziet er goed uit :@ ).
Nu vond ik haar op facebook, want zo makkelijk is het :D Nou zit ik eraan te denken om haar via Facebook een berichtje te sturen... Maar ik heb het idee dat dat echt "not done" is :D (buiten dat ik meteen gierig overkom :'))
pi_129867831
Als je toch niks van plan bent om met RP te doen, waarom dan niet gewoon via Facebook?
Boeie, je kent haar verder toch niet(of ze moet toevallig veel gemeenschappelijke vrienden met je hebben).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:46:17 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129867856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef JAOC het volgende:
Als je toch niks van plan bent om met RP te doen, waarom dan niet gewoon via Facebook?
Boeie, je kent haar verder toch niet(of ze moet toevallig veel gemeenschappelijke vrienden met je hebben).
ze woont wel bij me in de buurt :') maar eigenlijk heb ik ook zoiets van "fuck it" :D
Vrienden kan ik niet zien ;(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:54:56 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129868284
Lekker boeiend. Anders wordt het sowieso niks natuurlijk, dus dit is eigenlijk je enige optie. :')

(Buiten betalen, maar da's suf voor 1 berichtje.)
pi_129868353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq. ;)
Oeh yes! Hoopvol. Man man man, zo veel troep op paiq, denk dat ik er al mee ga kappen voordat ik het echt een serieuze kans geef.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:56:51 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129868354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend. Anders wordt het sowieso niks natuurlijk, dus dit is eigenlijk je enige optie. :')

(Buiten betalen, maar da's suf voor 1 berichtje.)
Ik heb er nog 2 van 2 anderen _O-
maar die wonen niet in omgeving Den Haag dus heb ik er al helemaal geen zin meer in :')
pi_129868394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:26 schreef HaerdenC het volgende:
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.

Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.

En toen verloor ik mijn totale interesse :) Ieder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Mag ik nadere informatie? :P
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:01:06 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129868487
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sta al een tijdje ingeschreven bij RP, lekker profielen kijken...Maar doe eigenlijk helemaal niks meer met internetdaten....
Nou ben ik geen betalend lid, maar krijg de laatste tijd regelmatig berichtjes _O-
Ik heb alleen geen zin om te betalen omdat ik toch weet dat ik niet veel online dating meer zal doen...

Nou krijg ik dus een berichtje, best lekker spontaan ook :) (en ja ze ziet er goed uit :@ ).
Nu vond ik haar op facebook, want zo makkelijk is het :D Nou zit ik eraan te denken om haar via Facebook een berichtje te sturen... Maar ik heb het idee dat dat echt "not done" is :D (buiten dat ik meteen gierig overkom :'))
Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenis :)

Gewoon doen!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:08:14 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129868713
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenis :)

Gewoon doen!
Hyves _O- da's idd een aardige tijd terug :D

Inmiddels wat teruggestuurd :@ :D
Nou daar gaat m'n voornemen om niet meer te gaan internetdaten :')
pi_129869197
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Spannend! Ben benieuwd!
pi_129869227
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:27:16 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129869312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Doordat ik niet van het bestaan van dat ding wist, wist ik niet dat iemand mijn ov-chipkaart had gevonden.. en zag ik niet dat een jongen die ik had ontmoet mij een berichtje had gestuurd.
Best irritant..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:27:21 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:

[..]

Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zien :)
Ze zal wel een melding krijgen te zien dat ze een berichtje heeft ontvangen via FB lijkt me :).
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:29:33 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129869397
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zien :)
Ze zal wel een melding krijgen te zien dat ze een berichtje heeft ontvangen via FB lijkt me :).
Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist. :'(
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:30:03 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129869413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist. :'(
Ik zit het te checken nu idd en verdomd ;(
Ik zie mijn kansen slinken _O-
pi_129869484
En op je mobiel is het al helemaal lastig om te zien, ben idd ook al eens berichten tegen gekomen van een jaar oud.
pi_129869554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn broertje heeft een fake profiel gemaakt van een meid, en is al weken aan het chatten met een maat van mij :') _____!!!!
Dan is jouw broertje een klootzak :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')