quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ze bouwen een site voor een paar ton omdat jij zo nodig pussy zoekt
ze woont wel bij me in de buurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef JAOC het volgende:
Als je toch niks van plan bent om met RP te doen, waarom dan niet gewoon via Facebook?
Boeie, je kent haar verder toch niet(of ze moet toevallig veel gemeenschappelijke vrienden met je hebben).
Oeh yes! Hoopvol. Man man man, zo veel troep op paiq, denk dat ik er al mee ga kappen voordat ik het echt een serieuze kans geef.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ik heb net vandaag met mijn vriendin zitten bespreken dat we zo blij zijn dat we gewoon weekenden thuis durven zijn. Paar jaar geleden hadden we het gevoel dat we de stad in 'moesten', dit is zoveel fijner. Dus, als geruststelling, niet alle vrouwen in die leeftijdsgroep zitten elk weekend in de stad, misschien zitten sommige zelfs op Paiq.
Ik heb er nog 2 van 2 anderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend. Anders wordt het sowieso niks natuurlijk, dus dit is eigenlijk je enige optie.
(Buiten betalen, maar da's suf voor 1 berichtje.)
Mag ik nadere informatie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:26 schreef HaerdenC het volgende:
Goed ik heb het afwijzend filmgenre meisje wat meer uitleg gevraagd en die heb ik gekregen.
Ze heeft als hobby films kijken en ieder vrij moment is het zetel hangen met een filmpje of naar de cinema, tevens kijkt ze soms zogenaamde film marathons waarbij 8 uur of meer aan een stuk film gekeken wordt.
En toen verloor ik mijn totale interesseIeder zijn hobby maar daar zou ik inderdaad compleet maar dan ook compleet wild van worden mocht ik zo iemand in huis hebben.
Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sta al een tijdje ingeschreven bij RP, lekker profielen kijken...Maar doe eigenlijk helemaal niks meer met internetdaten....
Nou ben ik geen betalend lid, maar krijg de laatste tijd regelmatig berichtjes
Ik heb alleen geen zin om te betalen omdat ik toch weet dat ik niet veel online dating meer zal doen...
Nou krijg ik dus een berichtje, best lekker spontaan ook(en ja ze ziet er goed uit
).
Nu vond ik haar op facebook, want zo makkelijk is hetNou zit ik eraan te denken om haar via Facebook een berichtje te sturen... Maar ik heb het idee dat dat echt "not done" is
(buiten dat ik meteen gierig overkom
)
Hyvesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo is het bij mijn laatste serieuze relatie ook gegaan. Hij zag mij op RP, geen betalend lid, berichtje op Hyves (ruim 4,5 jaar terug mensen...) en de rest is geschiedenis
Gewoon doen!
Spannend! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hyvesda's idd een aardige tijd terug
Inmiddels wat teruggestuurd![]()
Nou daar gaat m'n voornemen om niet meer te gaan internetdaten
Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hyvesda's idd een aardige tijd terug
Inmiddels wat teruggestuurd![]()
Nou daar gaat m'n voornemen om niet meer te gaan internetdaten
Doordat ik niet van het bestaan van dat ding wist, wist ik niet dat iemand mijn ov-chipkaart had gevonden.. en zag ik niet dat een jongen die ik had ontmoet mij een berichtje had gestuurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
[..]
Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's maar even afwachten. Ach we zullen zien
Ze zal wel een melding krijgen te zien dat ze een berichtje heeft ontvangen via FB lijkt me.
Ik zit het te checken nu idd en verdomdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het irritante is dat je daar dus niet zo'n ' rode melding' van krijgt, bovenin. Ik heb dat ook wel eens gehad....Zie je na een paar maanden ineens 'postbus overig (12)'. Ja, dan heb je dus 12 gewillige dames die zich aanbieden en dat heb je dan allemaal gemist.
Dan is jouw broertje een klootzakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn broertje heeft een fake profiel gemaakt van een meid, en is al weken aan het chatten met een maat van mij_____!!!!
Gewoon kansen vergroten. Is je facebook profielfoto gelijk aan een foto op RP?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit het te checken nu idd en verdomd
Ik zie mijn kansen slinken
Zo dan eerder gewoon een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Gewoon kansen vergroten. Is je facebook profielfoto gelijk aan een foto op RP?
Zo ja, gewoon vrienden verzoek doen. Als het goed is herkent en accepteert ze je.
Dat heeft hij dus al gedaan, maar is bang dat dat in "Overige berichten" niet gezien word.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo dan eerder gewoon een berichtje sturen.
Ik ben bang die ie een beetje wanhopig is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus al gedaan, maar is bang dat dat in "Overige berichten" niet gezien word.
Heeft ze nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Silenus het volgende:
Dan een berichtje sturen via Linkedin.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft ze niet
Alle sociale media zijn al afgezochtwant zo ben ik...
dat vind ik dus ook te ver gaan jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Sannne het volgende:
Ik zou iig geen vriendschapsverzoek gaan doen
quote:
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Doe ik altijd, ook met klanten, leveranciers, stagiaires etc
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar, heel herkenbaar
Verrassend wat je soms kunt achterhalen op die manier
Dat heeft een potentieel stagiaire bij mij al eens z'n stageplek gekost
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsIk ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen
Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ooken bij haar zus...
Zonder resultaat overigens
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]![]()
Jij gaat alleen blijven, voor altijd.
Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ja want je kent me ook echt
Je moet toch kijken wat voor vlees je in de kuip hebt
Dan blijf jij ook voor altijd alleenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.
Stel je niet zo aan man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]![]()
Jij gaat alleen blijven, voor altijd.
Ook schuldig hierquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsIk ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen
Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ooken bij haar zus...
Zonder resultaat overigens
Ehhh nee... Ik heb maar 1 keer via internet gedate... De rest allemaal IRL...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef Seikcid het volgende:
In dat opzicht wordt mijn beeld van de gemiddelde 'internetdater' wel weer bevestigd. Mijn god.
Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
Linkedin vind ik ook echt not done. Dat gebruik ik puur zakelijk.
Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan blijf jij ook voor altijd alleen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
[..]
Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Doe ik zeer regelmatig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:19 schreef eefje801 het volgende:
Om dat facebook - gebeuren even te vergeten: je kunt ook als reactie op RP 2 x zo'n interesseberichtje terugsturen op een leuk bericht. Dan weten ze wel dat je geen betaald lid bent en volgens mij is het ook gewoon te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |