Heeft ze nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Silenus het volgende:
Dan een berichtje sturen via Linkedin.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft ze niet
Alle sociale media zijn al afgezochtwant zo ben ik...
dat vind ik dus ook te ver gaan jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Sannne het volgende:
Ik zou iig geen vriendschapsverzoek gaan doen
quote:
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Doe ik altijd, ook met klanten, leveranciers, stagiaires etc
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar, heel herkenbaar
Verrassend wat je soms kunt achterhalen op die manier
Dat heeft een potentieel stagiaire bij mij al eens z'n stageplek gekost
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsIk ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen
Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ooken bij haar zus...
Zonder resultaat overigens
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]![]()
Jij gaat alleen blijven, voor altijd.
Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ja want je kent me ook echt
Je moet toch kijken wat voor vlees je in de kuip hebt
Dan blijf jij ook voor altijd alleenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoor, google altijd alles en iedereen. Alleen met Linkedin irritant dat ze kunnen zien dat je hun profiel hebt bekeken.
Stel je niet zo aan man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]![]()
Jij gaat alleen blijven, voor altijd.
Ook schuldig hierquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij heeft het een goede band opgeleverd met een klant van onsIk ging het gesprek een bepaalde kant opsturen zodat we bij een gemeenschappelijke vriend terecht kwamen
Ze heeft maar 1 foto die ik kan zien, dus heb even bij haar moeder op het profiel gekeken, zo ben ik ooken bij haar zus...
Zonder resultaat overigens
Ehhh nee... Ik heb maar 1 keer via internet gedate... De rest allemaal IRL...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef Seikcid het volgende:
In dat opzicht wordt mijn beeld van de gemiddelde 'internetdater' wel weer bevestigd. Mijn god.
Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
Linkedin vind ik ook echt not done. Dat gebruik ik puur zakelijk.
Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan blijf jij ook voor altijd alleen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zullen we dan samen voor altijd alleen zijn?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef Wolken het volgende:
[..]
Teruggestuurd vanuit Facebook? Nu maar hopen dat ze af en toe in de overige berichten map kijkt.
Doe ik zeer regelmatig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen uit compleet andere beroepsgroepen toevoegen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:19 schreef eefje801 het volgende:
Om dat facebook - gebeuren even te vergeten: je kunt ook als reactie op RP 2 x zo'n interesseberichtje terugsturen op een leuk bericht. Dan weten ze wel dat je geen betaald lid bent en volgens mij is het ook gewoon te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |