Huh? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:35 schreef habitue het volgende:
Volgende week date met 3-condoom-nacht meisje uit februari. The saga continues
Sinds paar weken weer heel leuk contact. Privesituatie van haar is helemaal veranderd. Was gewoon raar geeindigd en willen het beide graag nog kans geven.quote:
Stalker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht jeukt het en is het grospakket nog niet op
Hell.. Wanneer gaan jullie eens lief daten samen.quote:
Ik date liever jouquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hell.. Wanneer gaan jullie eens lief daten samen.
quote:
Als je denkt dat meteen fysiek zijn er meteen opduiken betekend, heb je het mis. Fysiek zijn kan ook gewoon bij haar schouder vast pakken zijn en zelfs dat is soms niet eens nodig. Het zijn die niet PUA's die niet subtiel en geforceerd zijn omdat ze het niet gewend zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wie dat bedacht heeft om meteen fysiek te zijn.
Een echte PUA zou haar niet bespringen. Gewoon een gezellige avond en dan naar huis meenemen en seks komt vanzelf. Laat haar jou achterna zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Paiq-contact had vanochtend haar eerste internet-date ooit, treft ze meteen zo'n kansloze PUA-mongool.![]()
Handen schudden is maar raar ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, wie dat bedacht heeft om meteen fysiek te zijn.
Je hebt geen idee hoeveel pijn je me doet.quote:
Ik dacht dat je een beetje pijn wel lekker vond?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel pijn je me doet.
Sjezus, die moest echt een hoop kwijtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Capstan het volgende:
Meer on topic kán het niet: een heuse date-ervaring!
Mijn date van vanavond zal geen vervolg krijgen. En dat hoeft wat mij betreft ook niet, want de dame in kwestie zocht volgens mij enkel en alleen een praatpaal. Urenlang ben ik doodgegooid met duizend-en-één dingen, variërend van de hoogte- en dieptepunten in haar leven tot de auto van de buren van 15 jaar geleden. Geen speld tussen te krijgen (terwijl het in het internetcontact nog best gelijk op ging), en ik weet ook niet hoe ik er ooit ben weggekomen.
Een date als deze zuigt je echt ontzettend leeg (ja, ik wéét het, mensen, maar een andere uitdrukking heb ik even niet), en ik ga maar eens even héél rustig aan doen in het verder 'zoeken'. Mocht het weer maanden duren tot de volgende, dan vind ik dat opeens niet zo erg meer
Heb je dan tijdens die date niet de neiging om er iets van te zeggen? Gewoon eerst met een grapje ofzo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:36 schreef Capstan het volgende:
Meer on topic kán het niet: een heuse date-ervaring!
Mijn date van vanavond zal geen vervolg krijgen. En dat hoeft wat mij betreft ook niet, want de dame in kwestie zocht volgens mij enkel en alleen een praatpaal. Urenlang ben ik doodgegooid met duizend-en-één dingen, variërend van de hoogte- en dieptepunten in haar leven tot de auto van de buren van 15 jaar geleden. Geen speld tussen te krijgen (terwijl het in het internetcontact nog best gelijk op ging), en ik weet ook niet hoe ik er ooit ben weggekomen.
Een date als deze zuigt je echt ontzettend leeg (ja, ik wéét het, mensen, maar een andere uitdrukking heb ik even niet), en ik ga maar eens even héél rustig aan doen in het verder 'zoeken'. Mocht het weer maanden duren tot de volgende, dan vind ik dat opeens niet zo erg meer
Was misschien ook een goed plan geweest, maar ik probeerde eerst gewoon de tactiek van het zelf-ook-wat-vertellen, waarmee ik hoopte toch een soort van gesprek op gang te brengen in plaats van alleen maar een woordenstroom over me heen te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je dan tijdens die date niet de neiging om er iets van te zeggen? Gewoon eerst met een grapje ofzo?
Nou bij de een is het de 1e date en de ander de 2e date. Er is verder ook niks gebeurd nog met degene van de 2e date, we hebben gezellig wat gedronken. Maar ik wil de dame van de 1e date niet laten schieten want heb met haar al leukere gesprekken via whatsapp gehad dan met die ander op de 1e datequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Had nu ook twee tegelijk die wilden daten. Met de het de ene die mij het leukst leek wezen daten. Bij de ander de boot maar even afgehouden. Meerdere tegelijkertijd daten vind ik niet zo chique
Wel oppassen dat je na het bekijken van het profiel geen 'Knuz-Kus' krijgt, zoals ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:54 schreef Knipoogje het volgende:
Wie een knuz account heeft... Check id 342666... Arme meid
quote:
Ik zie haar nu echt achterop een Sita zittenquote:
Flink opgevoerde Sita danquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie haar nu echt achterop een Sita zitten
Hey, what's this?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eindelijk weer eens OT kan posten in dit topic
Is dat dan de enige reden dat je mag daten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ofwel de dates die meteen in bed eindigen monden over het algemeen niet echt uit in (langdurige) relaties.
Haha. Maaar nice!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]motor!
Dat was best spannend. Ik heb de A4 nog nooit zo intens beleefd
Vond het wel tof en voelde me erg veilig bij Dokter achterop
Vertel!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eindelijk weer eens OT kan posten in dit topic
quote:
Thanks! Zal proberen jullie hier een beetje op de hoogte te houden over hoe date 4 (en verder...?) gaat verlopen!quote:
Mee eens, maar uitgesproken is het nog niet. Dat is ook zo'n beetje het enige dat ik lastig vind nu... Wanneer definieer je de relatie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:35 schreef Greyson het volgende:
Zoiets heet toch al een relatie?. Althans zo lees ik het
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |